Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Boek van Fiona Locke

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimedi feb 23, 2010 12:09 am

Ik kreeg een tip over een boek van Fiona Locke, geschreven in 2006; zij zou dezelfde persoon zijn als Niki Flynn, of omgekeerd. Wie is Niki Flynn? Een fantastisch spanking model, die het nu wat rustiger aan doet, ze vindt dat ze genoeg klappen heeft gehad.

Hoe dan ook: ik vertel aan de mevrouw van de 2e verdieping van ABC aan het Spui te Amsterdam, dat ik een besteld boek ophaal en zeg mijn achternaam. Mevrouw: “wat is de titel van het boek?” “Over the Knee”. Mevrouw vertrekt geen spier, ook niet als zij het boek met vrij expliciet voorblad overhandigt.

Voor het boek zelf, zie:
http://fionalocke.net/over-the-knee.php

Ik citeer: all her life Angie has been haunted by one compelling and painful obsession: she wants to be punished. Specifically, she wants to be spanked. At first she found the yearning confusing. Then it was tantalising. Now it is all-consuming

Ik vond hoofdstuk 4 leuk: tijdens het werken aan haar doctoraalscriptie over de geschiedenis van het verschijnsel spanking hoort de hoofdpersoon, dat ergens een strenge priester is; zij probeer daar te biecht te gaan, hoewel zij als niet-rooms niet weet, hoe dat te doen. Uiteindelijke komt er toch schot in de zaak.
In hoofdstuk 11 verschuift zij iets van het rollenspel naar spanking als straf en correctie.
Ik heb het boek nog niet uit, maar kan het aanbevelen.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Amsterdam en spieren vertrekken   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimevr feb 26, 2010 1:44 am

Rein schreef:

Hoe dan ook: ik vertel aan de mevrouw van de 2e verdieping van ABC aan het Spui te Amsterdam, dat ik een besteld boek ophaal en zeg mijn achternaam. Mevrouw: “wat is de titel van het boek?” “Over the Knee”. Mevrouw vertrekt geen spier, ook niet als zij het boek met vrij expliciet voorblad overhandigt.

Maar daar is het tenslotte ook Amsterdam voor. Very Happy
Ik heb er jaren lang met veel genoegen gewoond.

Overigens vind ik het altijd wel aardig als zo'n jong verkoopstertje dan zo neutraal mogelijk aan mij vraagt: "Is het een cadeautje en zal ik het voor u inpakken of is het voor u zelf?".

Meestal laat ik het dan toch maar inpakken, want ik vind zo'n "inpak ceremonie" door zo'n verkoopstertje die er dan een waar kunstwerk van maakt, eigenlijk wel wat hebben.
Ik vind het zo'n statement van gedienstigheid en ik heb nu eenmaal wel wat met gedienstige meisjes Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:35 pm

Dutch Spank Daddy schreef:
[Meestal laat ik het dan toch maar inpakken, want ik vind zo'n "inpak ceremonie" door zo'n verkoopstertje die er dan een waar kunstwerk van maakt, eigenlijk wel wat hebben.
Ik vind het zo'n statement van gedienstigheid en ik heb nu eenmaal wel wat met gedienstige meisjes Very Happy
Leuke tip voor een volgende keer.
Maar heb je het gelezen en wat vond je ervan?
Misschien komt er een stormloop op dit boek.
Ik heb het bijna uitgekezen nu en vind het leuk geschreven; dat gold ook voor "Dances with Werewolves"
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:41 pm

Maar dat klinkt niet zo on topic, Rein, die weerwolven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:44 pm

Jawel, maar je moet even de verbindingslijnen zien.
Fiona Locke = Niki Flynn en zij schreef "dances with the werewolves".
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Boel van Fiona Locke, alias Niki Flynn   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo feb 28, 2010 9:27 pm

Rein schreef:

Maar heb je het gelezen en wat vond je ervan?

Nee, ik moet het daar voor zelfs nog eerst kopen.

Of zou het ook in de openbare bibliotheek verkrijgbaar zijn Question
Daar heb je helaas niet van die gedienstige boekverkoopstertjes. Crying or Very sad
Je moet daar zelf je boek en je kaart langs een scanner halen en zelf inpakken in je zelf meegenomen plastic tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo maa 07, 2010 2:55 am

Klinkt als een geweldig boek... Very Happy 'k ga even op Bol.com kijken, bedankt voor de tip! x
Terug naar boven Ga naar beneden
zofia nina
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 38

Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitimezo maa 07, 2010 3:05 am

Wat een gave site heeft ze... Very Happy Vooral dit spreekt me heel, heel erg aan...

'Where are you...?' I started, then realised what he had in mind. 'Oh no, you can’t be serious!'
Václav didn’t speak; he just tightened his grip on my arm. I resisted, pulling away so that he practically had to drag me. I felt helpless and overpowered, though I knew there was no real danger. There were about a thousand people watching. Somehow that wasn’t much comfort.
At the centre of the square he released me. I wasn't going anywhere. He smiled at me wolfishly, tapping the pomlázka against his palm. He said something in Czech, but I didn't understand. My cheeks were burning and I glanced around me at the crowd. The band had stopped playing.
Then he put his right foot up on a box and lifted me effortlessly over his knee, my feet well off the ground. I didn't fight him. It all seemed to happen in slow motion, like a dream I was powerless to control. I grabbed his trouser-leg for balance and he coolly raised my skirt. I whimpered, but there was nothing I could do. Not even when he pulled my knickers down.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Boek van Fiona Locke Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek van Fiona Locke   Boek van Fiona Locke I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boek van Fiona Locke
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek Erica Scott
» invloed van het boek `vijftig tinten grijs`
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Boeken, artikelen, etc. die de fantasie prikkelen...-
Ga naar: