Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking switch, sub of meesteres gezocht

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
peter55279
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Spanking switch, sub of meesteres gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Spanking switch, sub of meesteres gezocht   Spanking switch, sub of meesteres gezocht I_icon_minitimevr jun 21, 2013 2:41 pm

Sinds 2001 heb ik ervaring met spanking.
De eerste tijd als dominant. Omdat ik nieuwsgierig was te ervaren hoe het is zelf met de billen bloot te gaan, heb ik mij zelf een aantal jaren geleden als spanking sub aangeboden. Het gevolg was een spannende sessie met een Strenge Dame.
Ik ben 57, 1.87, 81 kg en woon in Drenthe.

Nu ben ik op zoek naar een switch, om zowel aan mijn onderdanige als dominante gevoelens uiting te kunnen geven.
Maar als je niet wilt switchen en alleen spanking wilt krijgen of geven ben je welkom om te reageren.

Je leeftijd en uiterlijk zijn niet erg belangrijk.

Je houd van spanking geven en/of krijgen en bent bereid seksuele handelingen uit te voeren en te ondergaan.

Rollenspellen vindt je leuk, je hebt gevoel voor humor en beschikt over een levendige fantasie.

Wel of geen ervaring maakt niet uit.

Je kunt 's avonds afspreken.

Je hebt eigen vervoer (OV is geen optie).

De inhoud en frequentie van de ontmoetingen bepalen we samen. Maar om je een idee te geven: ik houd niet van extreem; na afloop een paar knalrode, warme billen is prima, blauwe plekken en striemen niet.

Rollenspel vind ik leuk, maar het kan ook gaan om spanking als ‘echte straf’, voor zaken die in het dagelijks leven mis gaan.

Ik houd van variatie in houdingen en attributen. Ouderwets Over de Knie, met de hand is een van mijn favorieten.
Ook andere vormen van (soft) SM zijn bespreekbaar. Ik heb daar niet veel ervaring mee, maar wil het graag proberen.

Wat frequentie betreft: regelmatig, (bijvoorbeeld 1 x per 6 weken) een sessie. Ook dat is bespreekbaar.

Ik kan ontvangen.

Reageer, en samen bespreken we de details. Heb je vragen, stel ze gerust, je krijgt altijd een eerlijk antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Spanking switch, sub of meesteres gezocht Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking switch, sub of meesteres gezocht   Spanking switch, sub of meesteres gezocht I_icon_minitimeza jun 22, 2013 1:40 pm

Heldere advertentie! Veel succes met je zoektocht!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking switch, sub of meesteres gezocht
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spanking switch, sub of meesteres gezocht
» Echte vriendin gezocht (spanking switch)
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Dom,sub,of switch
» Herken je een dominant/spanker, sub/spankee als je hem of haar 'zomaar' tegenkomt?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: