Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

  kinderen in huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

 kinderen in huis Empty
BerichtOnderwerp: kinderen in huis    kinderen in huis I_icon_minitimevr jun 28, 2013 12:47 pm

Hoe voorkomen jullie dat je kinderen iets door hebben van de spanking in de relatie?

Wij hebben 4 tienermeiden in huis tussen de 16 en 18 (2 van mij en 2 van angelique) en ze moeten bijna wel wel iets door hebben dat wij frankie iets anders aanpakken dan de meeste mannen aangepakt zouden willen worden Wink
Of ze ook van de spanking weten betwijfel ik.
Denise en Sabine hebben ook ieder 2 dochters dus ook als we daar heen gaan moeten we voorzichtig zijn in wat we doen.
Gelukkig hebben ze nu wel de leeftijd dat ze regelmatig op stap zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

 kinderen in huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen in huis    kinderen in huis I_icon_minitimevr jun 28, 2013 10:46 pm

Hoi,

Ik heb 2 kinderen van 6 en 8. Ze wonen de helft van de tijd bij hun vader. Als de kinderen thuis zijn doen spelen we wel een klein beetje als ze slapen maar we doen geen strafspankings. En als ze wakker zijn gebeurt er natuurlijk helemaal niks Wink. Lijkt me toch erg schokkend voor ze om wakker te worden van het pak slaag dat hun moeder krijgt.

Ik kan me wel voorstellen dat jouw kinderen ook iets meer de leeftijd hebben om te kunnen begrijpen dat jullie je sexleven iets anders invullen.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

 kinderen in huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen in huis    kinderen in huis I_icon_minitimeza jun 29, 2013 12:15 am

isis schreef:
Hoi,

Ik heb 2 kinderen van 6 en 8. Ze wonen de helft van de tijd bij hun vader. Als de kinderen thuis zijn doen spelen we wel een klein beetje als ze slapen maar we doen geen strafspankings. En als ze wakker zijn gebeurt er natuurlijk helemaal niks Wink. Lijkt me toch erg schokkend voor ze om wakker te worden van het pak slaag dat hun moeder krijgt.

Ik kan me wel voorstellen dat jouw kinderen ook iets meer de leeftijd hebben om te kunnen begrijpen dat jullie je sexleven iets anders invullen.

Groetjes,

isis

Ze hebben inderdaad wel door dat frankie weinig te zeggen heeft in huis Wink en dat we regelmatig met straf dreigen.
Ze hebben echter nooit gezien dat hij echt gestraft wordt en als zij er bij zijn doen we het altijd wat meer grappend.
Al weten wij natuurlijk wel dat het een serieuze ondertoon heeft.
Ze maken er wel vaak grappen over en stellen ook wel eens vragen maar tot nu hebben we nog steeds kunnen verkopen dat het grappen zijn.
Ook al zou het voor meiden van hun leeftijd wellicht minder schokkend zijn om wakker te worden van het pak slaag dat hun stiefvader krijgt ;)dan wanneer het andersom zou zijn
Ze kunnen allemaal goed met hem opschieten hoor maar een beetje girlpower is natuurlijk nooit weg haha.
Daarbij is het maar goed dat we alle 4 alleen maar meiden hebben Wink
Voor jongens zou het waarschijnlijk weer anders zijn, toch een ander rolmodel dan de vaders van hun vrienden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 kinderen in huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: kinderen in huis    kinderen in huis I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kinderen in huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: