Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )

Ga naar beneden 
AuteurBericht
summerbrat
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 58

BerichtOnderwerp: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    do sep 05, 2013 4:36 pm

Hallo Allemaal,

Aantal jaar geleden al aangemeld op dit forum als summerbreeze maar ik had net mijn goede bril niet op, of concentratie was niet optimaal dus kon niet zien hoe je moest posten. Dus ander account aangemaakt ( dacht dat het daar aan lag ) maar dat kan niet onder dezelfde naam dus nu summerbrat, het is maar net hoe de wind waait.

Dus summerbrat, 36 jaar. Ik heb geprobeerd met mijn man samen HD relatie te krijgen dit is niet geheel gelukt. Mijn man is een vanilla die heel lief is maar die mij spankt omdat ik daar behoefte aan heb en niet omdat hij daar zelf volledig achterstaat, dus de essentie is er niet. Externe begeleiding gezocht omdat ik zelf heel veel behoefte heb om gecorrigeerd te worden, persoonlijk te ontwikkelen en een uitlaatklep nodig heb.

Misschien kom ik nu wel van mijn watje status af.

Groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 434

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    do sep 05, 2013 7:03 pm

Welkom (opnieuw)! Wat bedoel je precies met 'de essentie' eigenlijk?
https://fetlife.com/users/691809
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster

Aantal berichten : 1398

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    vr sep 06, 2013 12:13 pm

Welkom summerbrat. Het is op het forum heel makkelijk om van je watjes status af te komen, gewoon posten!

summerbrat
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    vr sep 06, 2013 8:36 pm

Hoi Bjorn,

Dank.

Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn maar voor mij is het dat mijn man niet dominant of dominant genoeg is en ik me dus niet sub voel bij hem. Hij is niet consequent, en zo kan ik nog wel lijstje maken ( wat ik dus niet ga doen ). Laten we het er op houden dat topping from the bottom niet mijn ding is

Groetjes summerbrat
summerbrat
Meeloper
Meeloper

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    vr sep 06, 2013 8:37 pm

Dank leentje ( kijk zo weer een postje Very Happy )
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 854

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    di sep 10, 2013 9:53 pm

Welkom!
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 226

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    wo sep 11, 2013 8:54 am

Welkom Smile
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )    

summerbreeze of summerbrat ( het is net hoe de wind waait )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: