Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Kleinzerigheid

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Kleinzerigheid Empty
BerichtOnderwerp: Kleinzerigheid   Kleinzerigheid I_icon_minitimeza sep 07, 2013 12:35 am

Zoals degenen die me kennen wel weten houd ik me al zo ongeveer zo lang als ik me kan herinneren bezig met spanking. Ik heb dan ook in de loop van de jaren ervaring opgedaan met spanking voor de fun, spanking in de relatie, spanking als disciplinaire maatregel, spanking als life style enz. enz.
Het meest heb ik met spanking als begeleidingsvorm (zoals binnen Daphne) of spanking in een serieuze HD relatie. Nou moet ik eerlijk opbiechten dat als ik klappen voor straf mocht incasseren, die klappen echt behoorlijk hard moesten zijn om op een positieve manier bij me binnen te komen.

Nooit had ik kunnen dromen dat ik ooit in een situatie terecht zou komen waarbij ik echt oprecht, bij zo ongeveer de eerste klap, serieus zou beginnen te piepen en na een paar minuten nog oprechter zou vragen en smeken om toch maar alsjeblieft te stoppen!!
Dat ik me aan elk regeltje zou houden om toch maar vooral te proberen te voorkomen dat er klappen gaan vallen.
Af en toe een lachwekkende situatie:twisted: 

Een paradoxale situatie. Ik wil nog steeds graag een serieuze HD relatie en ik geniet van het hele concept. Maar niet op het moment suprime!!!! En dan echt, echt (mede subs begrijpen ws wat ik daarmee bedoel) niet. Ik fantaseer en droom nog steeds over strenge straffen die consequent worden uitgevoerd, maar in het echt........nee alstublieft niet.

Ik word vast erg saai. Ik ben nog nooit zo braaf geweest!

Ben ik hier op het forum de enige met dit, ook voor mij nieuwe, probleem?
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Kleinzerigheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleinzerigheid   Kleinzerigheid I_icon_minitimeza sep 07, 2013 1:00 pm

Ik herken in zoverre dat het bij mij wel eens van dag tot dag kan verschillen. Dit is vooral in sommige periodes van de maand. Dan wil ik het wel maar dan gaat het niet en zeg ik stop maar, klaar ermee ( bij mijn man kom ik daarmee weg ) Maar dat is dan ook weer niet wat ik wil..... zucht. Lastig leen misschien kan hij straf verkorten, dat vijf klapjes genoeg is ofzo (als het gelukt is om hem te overtuigen laat dan weten hoe je dat heb gedaan Very Happy )  dan hoef je ook niet zo op je tellen te passen.

Groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Kleinzerigheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleinzerigheid   Kleinzerigheid I_icon_minitimedi sep 10, 2013 9:57 pm

Leentje, ik herken het 100% Kan ook weinig aan je post toevoegen want je beschrijft precies hoe ik me ook af en toe voel Wink. Misschien een kleine troost, bij mij gaat het meestal in fases, dus komt het ook vanzelf wel weer terug Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kleinzerigheid Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kleinzerigheid   Kleinzerigheid I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kleinzerigheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: