Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Billen zijn om op te slaan

Ga naar beneden 
+11
aphrodite<3
Ruben
minime
IngridD
Strafhand
Spankking
isis
leentje
Björn
fabi
summerbrat
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza sep 07, 2013 10:12 pm

Ik kom nog weleens tegen op bijv. spankingtube dat een sub op haar handen, rug of in haar gezicht wordt geslagen. Ik persoonlijk heb daar echt helemaal niets mee. Sterker nog denk dat ik direct terug zou slaan als ik een klap in mijn gezicht kreeg. Billen zijn om op te slaan ( dus ook niet op de boven benen, staat zo slordig onder een kort rokje ). Hoe ervaren / zien jullie dat ?

Groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: helemaal mee eens   Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza sep 07, 2013 10:58 pm

Ik word al naar bij de gedachten, idd soms in filmpjes zie je dat zelfs de borsten bewerkt worden brrrr moet er niet aan denken. Zelf zet ik dat ook altijd direct af. Een pakslaag op je billen is al vernederend genoeg en vooral ook pijnlijk genoeg.

Toch heeft mijn dom me wel eens in mijn gezicht geslagen, ik was zo verbouwereerd dat mijn opstandigheid direct verdwenen was. Ik kon er niet eens boos om zijn. Later heb ik hem verteld dat ik het er niet mee eens was. Waarop hij doodleuk aangaf dat het, het gewenste effect had bereikt.... Hij heeft het daarna nog 1x weer gedaan. Ik denk dat hij dat bewaart om mij te vertellen dat ik nu echt veeelste ver ben gegaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo sep 08, 2013 12:22 am

Ik ben het met de openingspost eens. Soort van. Een *pak* slaag is wat mij betreft inderdaad voor de billen. Uitschieters op de dijen kunnen, maar is vaak inderdaad onpraktisch. Maar om even iemand tot orde te roepen kan wat mij betreft een tikje op de wang ook heel best. Ook leuk: als ze niet meewerkt tijdens een mepsessie haar netjes de handjes laten uitsteken en op iedere hand een aantal keer een lineaaltje.

De filmpjes waarin op andere delen word geslagen hebben trouwens ook nooit de setting waar ik op kick, moet ik wel opmerken trouwens...
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo sep 08, 2013 12:22 pm

Het ligt er denk ik aan wat voor relatie je met elkaar hebt. Zelf heb ik er helemaal niets mee om in mijn gezicht of op mijn handen geslagen te worden. Mijn Dom gelukkig ook niet!
In een D/s met een externe Dom (een mentor of begeleider of hoe je het wilt noemen) maak je bepaalde afspraken en in dat geval kun je gewoon aangeven dat je dat echt niet wilt.
Het begrip billen is voor de Dominanten vaak wat ruim! Waarschijnlijk hebben ze een extra lesje anatomie nodig!

In een verdergaande D/s relatie ligt het wel iets anders. Je kent elkaar dan inmiddels heel goed en als sub vertrouw je je D dan ook volkomen. Je geeft je dan over en laat hem bepalen wat er gebeurt en dan kan het zo uitpakken dat er wel eens grenzen verlegd worden.
Maar ook dan is het wel van belang goed aan te geven wat je denkt en voelt en waar je grenzen liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimedi sep 10, 2013 9:56 pm

Handen vind ik soms wel leuk, idd in de setting die Bjorn beschrijft. In mijn gezicht geslagen worden is wel echt een grote nee Wink Uitschieters op mijn dijen ben ik niet zon fan van maar helaas denken de meeste D's daar idd anders over Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Spankking
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 41

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Alleen maar op de billen   Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimedo sep 12, 2013 12:09 pm

Ik zou voor geen goud een vrouw/vriendin in haar gezicht willen slaan. Ik denk zelfs dat ik dat niet eens durf. Ik denk dat dit komt omdat het gezicht veel meer aan de persoonlijkheid van iemand raakt. Denk aan iemand en je ziet zijn of haar gezicht voor je. Op de billen slaan - maar dan alleen in een rollenspel - vind ik prima. Wel kan een vriendin met mijn vlakke hand een pets op haar handpalm krijgen wanneer ze, liggend over de knie, daarmee probeert haar billen te beschermen. Als gevolg daarvan trekt ze gauw haar hand weer weg, en kan de spanking voortgezet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimedo sep 12, 2013 12:29 pm

isis schreef:
Handen vind ik soms wel leuk, idd in de setting die Bjorn beschrijft. In mijn gezicht geslagen worden is wel echt een grote nee ;)Uitschieters op mijn dijen ben ik niet zon fan van maar helaas denken de meeste D's daar idd anders over Wink
Ik dacht altijd dat ik in het gezicht slaan vreselijk zou vinden. Tot m'n ex ooit een keer vroeg of ik dat wou doen als ze nogal onhandelbaar was. Misschien heeft de voorkeur ook met het effect dat het op haar had te maken.

Overigens, ik mep een stuk harder op andere lichaamsdelen dan daar. Laten we het een corrigerend tikje noemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
fabi
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimedo sep 12, 2013 11:04 pm

Idd Bjorn, een corrigerend tikje is een stuk beter omschreven, dan in het gezicht "slaan". Moet er niet aan denken dat Richard (mijn Dom), daar vol zal uithalen affraid  Dat zou ook gewoon niet goed te praten zijn en einde verhaal.

Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo sep 29, 2013 10:14 pm

Ik heb dezelfde invalshoek als Summerbrat.
Op films zie je wel eens slaag met een rietje op de handen of de voetzolen. Brrrr.
Je hebt gelijk: billen zijn er om op te slaan, tenminste: vrouwenbillen! En ook om naar te kijken.
Ik ben wat het betreft het slaan nogal achterwerkgericht.
Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
IngridD
Watje
Watje



Aantal berichten : 8

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo okt 20, 2013 3:47 pm

summerbrat schreef:
Ik kom nog weleens tegen op bijv. spankingtube dat een sub op haar handen, rug of in haar gezicht wordt geslagen. Ik persoonlijk heb daar echt helemaal niets mee. Sterker nog denk dat ik direct terug zou slaan als ik een klap in mijn gezicht kreeg. Billen zijn om op te slaan ( dus ook niet op de boven benen, staat zo slordig onder een kort rokje ). Hoe ervaren / zien jullie dat ?

Groetjes summerbrat
wij slaan frankie wel in zijn gezicht maar niet hard.
het echt hard slaan doen we ook alleen op zijn billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Not done!   Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimedo apr 17, 2014 12:42 pm

Ik ben er zeker geen fan van om iemand in haar gezicht te slaan, not done is dat!
En ik houdt het puur bij de billen en daarop kun je genoeg variëren, van hand tot hulpmiddel nou ja verzin maar wat als het maar op de billen is en spankbare billen zijn heerlijk vol en bol en geven een heerlijk geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimevr mei 15, 2015 11:23 pm

Filmpjes waarin op het gezicht wordt geslagen vind ik inderdaad ook echt not-done, dan haak ik eigenlijk meteen af. Op handen slaan vind ik niet zo'n probleem, al kom ik het in filmpjes soms tegen als straf (ipv billenkoek) en dat is nou ook weer niet de bedoeling Razz. Maar het lijkt me nog best oké als aanvullende straf (omdat een spankee steeds haar handen voor haar billen houdt, bijvoorbeeld).
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza mei 16, 2015 10:26 am

Ik hou mijn handen niet vaak voor mijn billen tijdens een spanking, maar als ik het toch eens doe, dan slaat mijn vriend er gewoon op (ja, hij let op voor mijn vingers en zo). Dan trek ik mijn handen vlug weer weg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza mei 16, 2015 11:38 am

Ik kan me niet zo goed voorstellen dat je dat niet zou kunnen doen als iemand op je billen blijft slaan, maar beter voor jou ;-) Doet het op je handen meer pijn dan op je billen dan? En slaat hij net zo hard op je handen als op je billen?
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza mei 16, 2015 12:09 pm

Het is wel een heel dilemma: of mijn handen ook pijn laten doen of hem weer op mijn al pijnlijke billen laten slaan, maar ik kies toch altijd voor het laatste, ik weet ook niet goed waarom. Misschien omdat ik er niets mee heb om me op mijn handen te laten slaan en wel op mijn billen, misschien omdat op handen geslagen worden toch niet zo comfortabel voelt. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven eigenlijk. En ja, hij slaat dan net zo hard op mijn handen als op mijn billen, eigenlijk slaat hij gewoon door als ik mijn handen voor mijn billen houd, hij zorgt gewoon dat hij me geen echt letsel kan toebrengen door bijvoorbeeld mijn vingers te hard te raken. Dus dan krijg ik ook niet het idee dat het me helpt als ik mijn handen voor mijn billen houd, dan kan ik hem beter laten doen. Zoiets...
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza mei 16, 2015 7:47 pm

Handen niet ervoor houden..moeilijk moeilijk Laughing En hier gaat het hetzelfde, handen ervoor houden is op je handen geslagen worden. En ja, ik heb weleens dikke vingers gehad omdat dat niet helemaal goed ging Wink.

Als 'gevende partij' ben ik ben trouwens meer van de visie: handen voor je billen houden is op andere plekken geslagen worden.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimeza mei 16, 2015 9:07 pm

Als een sub handen voor de billen gaat houden begin ik meestal op de bovenbenen te slaan.
Dan worden die handen weer héél snel terug getrokken :p
Als het echt constant gebeurd klem ik hand ook wel eens gewoon vast op haar rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 1:56 am

Maar verwacht je dan dat een sub zich zo kan overgeven aan een spanking dat ze haar handen bij zich kan houden?

En doet slaan op de bovenbenen echt meer pijn dan op de billen? Zo ja, hoe komt dat? Ik sla mezelf wel eens om het uit te proberen, maar ik kan niet hard genoeg slaan om überhaupt pijn te voelen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 11:08 am

Uomi schreef:
Maar verwacht je dan dat een sub zich zo kan overgeven aan een spanking dat ze haar handen bij zich kan houden?

Mijn vriend verwacht dat van mij en meestal kan ik dat wel. Volgens mij klemmen de meeste D's de hand(en) van de sub vast op haar rug tijdens een spanking, zodat je ze niet voor je billen kunt houden.

Geslagen worden op je bovenbenen doet echt meer pijn dan geslagen worden op je billen. Ik denk dat dat komt omdat er daar toch iets minder "massa" en spieren zitten om de klap op te vangen. Maar ik ben het niet zeker, ik kan gewoon bevestigen dat het op de bovenbenen echt wel meer pijn doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 11:31 am

Uomi schreef:

En doet slaan op de bovenbenen echt meer pijn dan op de billen? Zo ja, hoe komt dat? Ik sla mezelf wel eens om het uit te proberen, maar ik kan niet hard genoeg slaan om überhaupt pijn te voelen Sad

Jezelf slaan kan. Uiteindelijk is het beter om dit een ander te laten doen. Groet met grijns en glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 12:43 pm

Uomi schreef:
Maar verwacht je dan dat een sub zich zo kan overgeven aan een spanking dat ze haar handen bij zich kan houden?

En doet slaan op de bovenbenen echt meer pijn dan op de billen? Zo ja, hoe komt dat? Ik sla mezelf wel eens om het uit te proberen, maar ik kan niet hard genoeg slaan om überhaupt pijn te voelen Sad


Sommige D's verwachten van een sub dat ze netjes stil ligt met haar handen voor zich. Ik verwacht dat niet, als iemand begint te worstelen of handen naar achteren gooien dan los ik dat op met inklemmen of klappen op benen.
Ja klappen op bovenbenen doet nogal wat meer pijn, zodra je daar begint te slaan doen subs ineens heel snel braaf hun handen weer naar voren. Razz
Waarmee sla je jezelf, met hand of met instrumenten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 1:02 pm

minime schreef:
Mijn vriend verwacht dat van mij en meestal kan ik dat wel. Volgens mij klemmen de meeste D's de hand(en) van de sub vast op haar rug tijdens een spanking, zodat je ze niet voor je billen kunt houden.

Het lijkt me eigenlijk wel makkelijker als een D m'n handen vast zou klemmen, dan hoef ik daar zelf niet zoveel aan te doen.. (Ik weet niet waarom, maar ik heb met de smileys hier enigszins problemen om de goede smiley te vinden, ik gebruik zelf nogal vaak de :p maar de Razz is hier al ineens zo 'haha, ik steek nu echt m'n tong uit'.)

Strafhand schreef:
Jezelf slaan kan. Uiteindelijk is het beter om dit een ander te laten doen. Groet met grijns en glimlach.

Oh, echt?  Rolling Eyes

Ruben schreef:
Sommige D's verwachten van een sub dat ze netjes stil ligt met haar handen voor zich. Ik verwacht dat niet, als iemand begint te worstelen of handen naar achteren gooien dan los ik dat op met inklemmen of klappen op benen.
Ja klappen op bovenbenen doet nogal wat meer pijn, zodra je daar begint te slaan doen subs ineens heel snel braaf hun handen weer naar voren. Razz
Waarmee sla je jezelf, met hand of met instrumenten?

En heb je dan ook nog een reden waarom je in sommige gevallen op benen slaat en in andere gevallen inklemt? Of doe je gewoon waar je zin in hebt?

Ik zou niet echt zeggen dat ik mezelf sla, het is meer af en toe een klap. Meestal met m'n hand of m'n haarborstel als ik die dan toch in m'n hand heb. Ik schrik wel elke keer weer van hoe hard het geluid is en dan hou ik er maar gauw weer mee op want huisgenootjes enzo Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 1:19 pm

Uomi schreef:
En heb je dan ook nog een reden waarom je in sommige gevallen op benen slaat en in andere gevallen inklemt? Of doe je gewoon waar je zin in hebt?

Ik zou niet echt zeggen dat ik mezelf sla, het is meer af en toe een klap. Meestal met m'n hand of m'n haarborstel als ik die dan toch in m'n hand heb. Ik schrik wel elke keer weer van hoe hard het geluid is en dan hou ik er maar gauw weer mee op want huisgenootjes enzo Embarassed


Het hangt een beetje van de stemming af, er is ook een verschil tussen gewoon een hand naar achteren gooien als reflex op de pijn en express uit alle macht de hand er voor proberen houden. Sommige subs vinden het ook gewoon fijn om direct ingeklemd te worden, dan hoeven ze niet meer na te denken over handen en zich gedragen en kunnen ze gewoon overgeven aan de spanking. Daar ben ik het wel mee eens dus dat doe ik vaak.

Hmmm ja het klinkt mooi he, ik houd enorm van dat petsende geluid. Very Happy Huisgenoten moet je gewoon niks van aantrekken, doe ik ook niet en ik heb nog nooit commentaar gehad. 1 klap ga je niet echt voelen, tenzij het echt snoeihard is, de pijn moet kunnen opbouwen.
Zet eens een timer en sla je zelf 2 min onafgebroken met een houten pollepel, dan zal je het wel voelen. Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 1:30 pm

Ruben schreef:
Hmmm ja het klinkt mooi he, ik houd enorm van dat petsende geluid. Very Happy Huisgenoten moet je gewoon niks van aantrekken, doe ik ook niet en ik heb nog nooit commentaar gehad. 1 klap ga je niet echt voelen, tenzij het echt snoeihard is, de pijn moet kunnen opbouwen.
Zet eens een timer en sla je zelf 2 min onafgebroken met een houten pollepel, dan zal je het wel voelen. Twisted Evil

Dat kan ik me zo voorstellen ja Razz ik ga vanavond proberen (nu zit ik in de bieb :p), maar ik weet niet of ik dat eigenlijk wel vol kan houden dan Neutral En niks aantrekken van huisgenoten, hm, dat is toch wel lastig. Ik woon met drie vriendinnen en ik weet zeker dat ze me daar zéker iets over zouden vragen ):
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitimezo mei 17, 2015 4:24 pm

Het doet meer pijn omdat je dichter op je spieren zit dan bij je billen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Billen zijn om op te slaan  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Billen zijn om op te slaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bewegen tijdens het slaan
» "In de ban van zijn wil" van Paul Gérard
» Dominant loos zijn
» “Onderdanig wil ik zijn” door Sina-Aline Geisler.
» klein zijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: