Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Billen zijn om op te slaan

Ga naar beneden 
+11
aphrodite<3
Ruben
minime
IngridD
Strafhand
Spankking
isis
leentje
Björn
fabi
summerbrat
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 17, 2015 6:00 pm

isis schreef:
Het doet meer pijn omdat je dichter op je spieren zit dan bij je billen Wink

Ah, dankje. Zitten in spieren dan meer pijnreceptoren die dan minder 'beschermd' worden als het ware? Of zie ik dat zo verkeerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 20, 2015 11:30 pm

Geen idee wat het te maken heeft met pijnreceptoren..Ik weet alleen dat hoe minder 'vet' ertussen zit, hoe meer pijn het doet. Vandaar dat voor wat vollere dames slaan op de bovenbenen minder pijnlijk is dan als je daar geen grammetje vet hebt zit.
En ook daarom doet slaan op bv je borsten meer pijn als op je billen, je billen zijn vooral een vetlaag over je spieren en je borsten zitten vol weefsels en spieren die dicht bij de oppervlakte zitten.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 14, 2016 11:43 am

X


Laatst aangepast door aphrodite<3 op do maa 19, 2020 11:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 14, 2016 9:03 pm

Ik zou ook niet in mijn gezicht geslagen willen worden en ook niet op mijn borsten.
Liever alleen op mijn billen of iets lager op mijn bovenbenen, maar niets anders.
Maar het is ook wat je afspreekt met elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Desiderata85
Beginner
Beginner
Desiderata85


Aantal berichten : 42

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Billen zijn er om op te slaan   Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 25, 2016 2:02 am

Ik ben het helemaal eens dat billen perfect zijn om op te slaan, voor spankers spreekt dat denk ik voor zichzelf maar non-spankers zouden toch ook wel de goede vorm en contact gevoel ervaren als je een bil raakt?  
Ik heb ook niet veel op met in het gezicht slaan, of de rug etc, de onderbenen kan gebeuren inderdaad als zij haar kont afschermt, maar dat is dan puur om haar billen vrij te maken.
Ik heb eens een contact gehad met een vrouw iets ouder dan ik, die haar fetisj aan mij vertelde zodat zij vrijuit daar van kon genieten, en mede doordat zij was wie zij was, ervaren en bekend met extremen vertelde ik over mijn billenkoek fetisj.
Geen probleem, ik mocht haar voorzichtig spanken, en op een gegeven moment vroeg zij mij haar op haar borsten te slaan. 2 tikken heb ik gegeven, en concludeerde dat dat mij niks doet, ik erg voorzichtig was, en dat een paar billen de rest totaal overstijgt.
En billen staan denk ik overal bekent als plek waar je zonder veel risico een tik kunt geven, doordat er ooit, al vast eeuwen geleden iemand billenkoek heeft geïntroduceerd, wat tot een poos terug nog in gebruik was, en iedereen binnen de relatie, of speels, of flirtend wel eens een tik op de billen geeft of krijgt.
Ik kan mij indenken dat deze dingen zorgen dat bij de meeste mensen een link of beeld van een achterwerk opkomt als het gaat over slaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimedi sep 05, 2017 11:10 am

Ik vind slaan in het gezicht echt niet oké. Op de borsten kunnen tikjes wel, maar slaan dan ook weer niet. Mijn handen zijn belangrijk voor me, ik kan niet het risico lopen dat ik minder of een verstoord gevoel in mijn handen heb, dus daar slaan is ook geen optie... Dat is een "harde grens".

Billen zijn gewoon ideaal (oh en zo heerlijk) en de bovenkant van mijn benen, dijen, is oké, maar dat is dan wel een echte straf! Ik moet me dan echt wel serieus misdragen hebben, hoor!
Ik lig altijd héél stil tijdens een spanking, ik geef amper een kik, bescherm mezelf niet met de handen, maar heel wat D's vinden dat niet zo leuk. Ze willen reactie, al was het maar eens "auw" schreeuwen ofzo. Men wil soms dat ik een beetje tegenspartel en wat weerstand bied, maar daar moet ik nog wat in leren.

Ooit trachtte ik ook mezelf een spanking te geven, maar ik had ook niet de kracht om echt hard te slaan. Jezelf slaan is trouwens niet leuk, ik ga voor onderdanigheid, gehoorzaamheid, een stuk vernedering en kwetsbaar zijn, het in de hoek gezet worden,... dat gaat allemaal nogal moeilijk in je eentje, vind ik...
Terug naar boven Ga naar beneden
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitimevr sep 15, 2017 1:35 am

Een pak slaag krijg je voor je billen. Hoewel het woord slaag dat niet zegt, vinden wij spanko's dat zeker Wink Dat ook vanilla's dat zo zien, zou ik kunnen afleiden uit een mailtje dat ik ooit naar een vriendin stuurde. Omdat ze een afspraak aflegde, mailde ik haar dat ze slaag verdiende. Ik kreeg meteen een reply'tje met de tekst "jaja billekoek he?" Dat was heel opwindend, dat ze echt billekoek had ingetikt. Toch wist ik eigenlijk zeker dat ze geen spanko was. Ze mailde het zo snel terug. Als spanko zou je denk ik toch even nadenken voordat je billekoek opschrijft. Het mailtje heb ik uitgeprint destijds en nog steeds liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Billen zijn om op te slaan    Billen zijn om op te slaan  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Billen zijn om op te slaan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bewegen tijdens het slaan
» Hoe noemen jullie je achterste?
» Veranderen je billen door spanking?
» Billen die een eigen leven leiden
» Billen naar achter!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: