Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe bepaal je waar je grens ligt?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe bepaal je waar je grens ligt?   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitimema sep 09, 2013 11:07 pm

Ik vraag mij altijd af waar mijn grens nou precies ligt en wat iemand bedoelt als haar grens (bijna) wordt overschreden. Ik bedoel dan wat betreft hardheid.

Is mijn grens nou bereikt als ik vind dat het teveel pijn doet of als ik begin te huilen? Ik weet niet of dat nou een grens van mij is. Ik denk regelmatig dat ik de pijn niet meer aan kan en soms begin ik ook van ellende te huilen. Je kan zeggen dat dat een grens is, maar ik vind het (voor- en achteraf en niet te vaak…) niet erg als hij daar dan overheen gaat. Wat nou echt mijn grens is wat hardheid betreft weet ik dus eigenlijk niet. Ik ga trouwens ook niet aan hem vragen om deze grens van mij op te zoeken Shocked 

Ik kwam hier laatst een interessant artikel over tegen: http://www.submissiveguide.com/2011/04/processing-pain-in-play-overcoming-the-false-edge/

Hoe denken jullie hier over?
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe bepaal je waar je grens ligt?   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitimedi sep 10, 2013 8:26 pm

Interessant artikel.
Ik heb wel het idee dat het in ieder geval bij mij een beetje anders ligt. Dat heeft er mee te maken dat ik regelmatig helemaal niet masochistisch ben, tenminste niet op een lichamelijke manier. De lichamelijke pijn belemmert me dan om over een bepaalde grens te gaan. Ik blijf dan als het ware gewoon in die pijn hangen en denk aan niets anders meer. Maar echt overgeven kan ik me dan ook niet, ik blijf dan tegen die pijn vechten tot het over is.
Maar ook als ik lichamelijk veel pijn heb en ik langer en harder wordt geslagen dan ik wil, zelfs dan wordt er nog niet een echte grens gepasseerd.
Ik vraag me wel eens serieus af waar die grens nou precies ligt........
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe bepaal je waar je grens ligt?   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitimedi sep 10, 2013 9:19 pm

Tja, ik zou voor mezelf ook echt niet weten waar de grens is. Niemand heeft hem dan ook echt bereikt, denk ik dan.... Ik ga op een punt wel vechten ( tegenwerken ) maar als er dan kort dan na gestopt wordt, denk ik hmm is dat het nou. En dan kan het best zijn dat ik weer meer wil weetniet
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk1954
Watje
Watje
Henk1954


Aantal berichten : 10

Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe bepaal je waar je grens ligt?   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitimeza jul 05, 2014 3:34 am

Hoi Machteld, jouw eigen grens bepaal je toch zelf, of niet? Als je de juiste click hebt met jouw dom, weet ik zeker dat je grenzen kunt overschrijven omdat het goed voelt. Heb je geen click of gewoon een slechte dag, dan ligt jouw grens veel dichterbij dan de keren dat het goed voelde. Of heb ik het mis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Waar ligt de grens   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitimezo okt 26, 2014 1:19 pm

De vraag waar de grens ligt zal bij elke spankee weer anders liggen, iemand die net aan spanking begint zal de grens eerder naderen dan bij iemand die er meer ervaring mee heeft want naarmate je vaker dicht bij je grens bent geweest of er zelfs net over heen ben geweest zul je deze verleggen.
Maar wat is je grens nu eigenlijk, zelf zie ik het zo, de grens is daar waar je het allemaal nog aankan en het nog kan handelen, je weet dan tot hoever je het nog aankan en tot hoever hij mag gaan, immers jij mag je grens aangeven tot waar jij het nog aankan.
Veel en vaak er over praten en vragen hoe zij het vond en ken je elkaar heel goed dan weet je ook zonder dat zij het aangeeft al hoe dicht je de grens benaderde.
Wil je over har grenzen gaan dan moet zij dat zelf ook willen, een paar keer de grens heel dicht benaderen helpt om te bepalen of zij er zelf klaar voor is om eens die vaak griezelige stap samen te maken, samen bepaal je dan hoever je gaat en dan verlegt zij denk ik ook weer haar grens.
Het is heerlijk om de grens van haar op te zoeken en net op het randje te stoppen, dat is denk ik voor haar ook erg opwindend omdat zij er tegenop zal zien en is samen heel intiem om te beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe bepaal je waar je grens ligt? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe bepaal je waar je grens ligt?   Hoe bepaal je waar je grens ligt? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe bepaal je waar je grens ligt?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» waar issie
» Meptuig - waar haal je het?
» Opmerkingen waar je spijt van krijgt
» Waar komen jullie vandaan?
» waar kun je goede rietjes kopen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: