Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Munch. 5december 2013 - Gent (België)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Munch. 5december 2013 - Gent (België) Empty
BerichtOnderwerp: Munch. 5december 2013 - Gent (België)   Munch. 5december 2013 - Gent (België) I_icon_minitimedi nov 26, 2013 11:06 pm

Hoi iedereen!

Ik las op FL dat er op 5 december 2013 een munch is in Gent. Zelf overweeg ik daarheen te gaan (nieuwsgierigheid), maar ik dacht dat het misschien niet slecht was om dat hier even te posten. Wie weet zijn er onder jullie nog geïnteresseerden(?) Of hebben jullie ervaringen met zo'n munch die je graag wil delen...(?)

Hier even wat info:
Wanneer? 5 december 2013
Waar? café De Vooruit.
Sint Pieters Nieuwstraat 23
9000, Gent (België)
Verdere info: Er is geen dresscode ofzo en het is gratis. Iedereen (boven de 18) die iets met spanking heeft, is welkom.

Vele groetjes,
Kythana.
Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Munch. 5december 2013 - Gent (België) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Munch. 5december 2013 - Gent (België)   Munch. 5december 2013 - Gent (België) I_icon_minitimedi nov 26, 2013 11:39 pm

Dat is niet naast de deur..... Ik ben zelf nog nooit bij een munch geweest dus kan je er niets over vertellen. Maar als je nieuwsgierig bent zou ik zeker gaan als ik jou was. Laat even weten hoe het was ?

groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Munch. 5december 2013 - Gent (België)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: