Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking en intimiteit.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Spanking en intimiteit. Empty
BerichtOnderwerp: Spanking en intimiteit.   Spanking en intimiteit. I_icon_minitimedo dec 19, 2013 8:30 pm

Wie aan spanking denkt zal niet altijd intimiteit er aan verbinden immers spanking is “straf” en dan denk je niet direct aan intimiteit.
Als je hier in Nederland op een verjaardag zou zeggen dat je van spanking houdt om te geven of om het te krijgen dan ben je gelijk al minstens geestelijk erg ziek in je hoofd en ben je een sadist die vrouwen mishandeld en dan denkt men absoluut niet aan intimiteit.
Toch gaat intimiteit heel goed samen met het geven van een spanking weet ik uit mijn rijke ervaring.
Bij veel vrouwen die ik die ik ken maakt het best heftige gevoelens los en raken ze best al opgewonden bij de gedachte weer over de knie te moeten gaan, zenuwen vooraf en als het moment eenmaal daar is dan geeft men zich er aan over en ben jij degene die het kan controleren en kan sturen.
Een pure kale spanking kan ook maar samen met mijn lieve spankee hebben we ontdekt dat spanking en intimiteit en een heftige seksuele ervaring heel erg intens en samen als heel intiem wordt beleefd.
Het is een proces dat we in de loop van ons samenzijn hebben ontwikkeld want een goede communicatie is vereist, toch praten wij er onder een spanking nooit over.
Op de een of andere manier voel ik blindelings aan wat ze wil en tot hoever ik kan en mag gaan, niet dat ze mij ooit wat verboden heeft want uiteindelijk vind ik dat mijn spankee nog steeds bepaald tot hoever zij wil gaan, ik ben degene die haar bespeelt en de juiste snaren raakt.

Ik warm haar billen eerst lekker op en daarna voer ik het wat op en wordt de pijn intenser en raakt ook zij meer en meer opgewonden, de eerste keer vroeg ik ook of ze dat wel wilde.
Daarna voel je aan wanneer en hoe je haar aanraakt en stimuleert.
De combinatie spanking en naarmate je verder komt ook steeds harder en aanvoelen in welk stadium zij is qua opwinding en dat bespelen een heel aangenaam spel om samen te spelen.
Ik heb geleerd haar op de juiste plekken zacht aan te raken en op tijd te stoppen, ontdekte haar G spot en leerde deze te bespelen en echt waar deze plek is zalig voor de dames!
Stimuleer deze ook en ze klimt naar grote hoogte en dan is het de kunst om te zorgen dat ze lang op de juiste hoogte blijft hangen, haar naar een grens laten gaan van bijna maar dan weer net niet, ze wordt dan bijna gek van verlangen als ik het weer onderbreek met een harde serie meppen op haar inmiddels erg pijnlijke billen maar kan het goed verdragen omdat ze tijd krijgt om weer iets te herstellen, dan komt ze voor haar gevoel ook heel dichtbij de grens van zal ik stop roepen maar meestal probeert ze de grens weer iets te verleggen.

Ik denk dat het de combinatie is van een intense heftige pijn die je leert verdragen en je heftig verlangen naar dat fel begeerde orgasme wat ik dan elke keer net op de nanoseconde weet te stoppen wat er voor zorgt dat als ze mag klaarkomen ze dit heel erg intens en heftig beleefd, ik moet haar dan goed vasthouden want het is dermate heftig dat ze nog een tijd het erg intens beleefd en de hormonen door haar lichaam gieren.
Samen dit beleven is zo ergt intens en zo intiem dat ik denk dat veel “gewone heterostellen” dit bijna nooit zullen meemaken met een potje gewone strait seks.
Het is ook een proces geweest van jaren samen belevingen delen en dan wordt de band tussen spanker en spankee alleen maar sterker voel ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Spanking en intimiteit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spanking en intimiteit.   Spanking en intimiteit. I_icon_minitimema dec 30, 2013 6:18 pm

Hallo Ilovan
Je geeft een leuke, sympathieke en beeldende beschrijving van hoe je spanking ziet en ervaart.
Groet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking en intimiteit.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» spanking rok
» Spanking gereedschapswinkel
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Columns-
Ga naar: