Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Is er nog wel behoefte aan dit forum?

Ga naar beneden 
+6
Strafhand
leentje
carlijn
Marc82nl
machteld
summerbrat
10 plaatsers
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimeza jan 18, 2014 2:08 pm

Hoi allemaal,

Sinds dawn en ik een jaar of vijf geleden dit forum hebben opgericht zijn er hier drukkere en rustigere perioden geweest. In het begin was iedereen dolenthousiast en werd er druk gepost. Af en toe zie ik wat berichtjes van nieuwe leden die zich voorstellen en dan wordt het vervolgens al snel weer heel erg rustig.

Ik heb het gevoel dat nieuwe leden al snel de weg naar de chat vinden en daar verder kletsen. Dat is op zich natuurlijk prima, maar ik vraag me af of dit forum nog wel een meerwaarde heeft.
Zelf heb ik geen tijd om in mijn eentje heel veel te gaan posten om het forum levend te houden. En eigenlijk heb ik ook geen zin om een dood forum in de lucht te houden.

Wat vinden jullie er van? Ik stel voor om het nog een maandje aan te zien en dan (als er nog steeds geen leven in de brouwerij is) de stekker eruit te trekken.
Het was leuk, maar aan alles komt ooit een eind. tissues 

groetjes,
leentje

Terug naar boven Ga naar beneden
summerbrat
Meeloper
Meeloper
summerbrat


Aantal berichten : 58

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimeza jan 18, 2014 10:05 pm

Hoi leentje,

Misschien wel online houden ( als archief ) maar niet meer kunnen posten. Zou zo jammer zijn als alles verloren gaat...
maar dat is mijn idee

groetjes summerbrat
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimezo jan 19, 2014 2:16 am

Hoi Leentje,

Ik snap dat jullie het op deze manier niet heel leuk meer vinden. Ik zou het wel heel erg jammer vinden als het forum zou sluiten. Het heeft namelijk heel veel voor me betekend de afgelopen jaren. Het is alleen inderdaad de laatste tijd best levenloos dus nogmaals, ik zou het wel begrijpen. Ik heb hier veel leuke, lieve mensen leren kennen en ben er dankzij jullie achtergekomen dat er ook best veel 'normale' mensen rondlopen in dit wereldje. Smile  Daarvoor sowieso bedankt, wat jullie ook beslissen!

Liefs carlijn
Terug naar boven Ga naar beneden
machteld
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 54

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimezo jan 19, 2014 3:00 pm

Ha leentje,

Ik sluit mij bij de anderen aan. Ik denk dat het voor iemand die net uit de kast is heel erg waardevol is. Dat was het Daphneforum voor mij zo'n 10 jaar geleden ook en dit forum heb ik ook met veel plezier ongeveer in zijn geheel gelezen. Ik heb alleen geen flauw idee wat er voor nodig is om het in de lucht te houden.

Groet, machteld
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimezo jan 19, 2014 6:22 pm

Ik kom hier nog elke dag, alleen ik moet toegeven dat ik zelf niet of nauwelijks post. Voor mij is het forum zeker een waardevol portaal geweest naar het spanking-wereldje en zou ik zou het gaan missen. Ik wil in ieder geval wel aanbieden om, als je het echt niet meer ziet zitten(!), samen met Isis misschien het beheer van het forum over te nemen.

Groeten,
Marc
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp:    Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimedi jan 21, 2014 7:18 pm

Marc82nl schreef:
Ik kom hier nog elke dag, alleen ik moet toegeven dat ik zelf niet of nauwelijks  post. Voor mij is het forum zeker een waardevol portaal geweest naar het spanking-wereldje en zou ik zou het gaan missen. Ik wil in ieder geval wel aanbieden om, als je het echt niet meer ziet zitten(!), samen met Isis misschien het beheer van het forum over te nemen.

Groeten,
Marc

Goed idee! Very Happy 
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimedi jan 21, 2014 8:57 pm

Hoi Leentje,

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, het uit zich maar weer in de (relatief) weinig reacties op dit draadje. Toch zou ook ik het heel jammer vinden als het forum definitief zou verdwijnen. Ik heb hier hele lieve mensen leren kennen en daarnaast vind ik een puur spanko forum ook wel een toegevoegde waarde hebben. Zoals Marc al zei, mocht je echt besluiten om het forum op te doeken, dan nemen wij het graag van je over, for old times sake Wink.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimewo jan 22, 2014 7:04 pm

Zoals isis ook al zegt komen er ook op dit draadje weinig reacties. Zodra ik eens even tijd heb ga ik het forum eerst eens wat opruimen. Onzin draadjes verwijderen en waardevolle bijdragen een beetje bundelen.
Waarschijnlijk ben ik daar wel een tijd mee bezig, want zoveel tijd heb ik niet op het moment. Als alles wat compacter en opgeruimder is ga ik afgeronde onderwerpen afsluiten, je kunt ze dan nog wel lezen maar niet meer reageren.
Wordt er tegen die tijd weer gepost dan houd ik het open zoals het is en anders maak ik het een leesforum met nog 1 open rubriekje waarin mensen wat kunnen zeggen.
Op dit moment ga ik nog niets drastisch doen, dus degenen die nog aan Klaproos gehecht zijn hoeven zich niet meteen zorgen te maken.
En isis en Marc. na de opruiming zal ik jullie als moderator aanstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimedo jan 23, 2014 8:51 pm

Ik waardeer de website zeer en kijk er nog geregeld op.
Maar ik geef toe, dat ik er minder berichten op plaats en zeker geen openingsposts.
Ook anderen lijken minder te berichten en een bijeenkomst kwam niet van de grond.
Daar staat tegenover, dat er de afgelopen tijd veel goede vragen zijn beantwoord, nieuwe leden zijn geïnformeerd en/ of gerustgesteld; sommigen van hen schrijven nu op Fetlife, die misschien belangstellenden wegtrekt; ik besteed nu ook aandacht aan Fetlife.
Klaproos heeft een functie. Er zijn wel andere vergelijkbare websites zoals Subrosa en andere. En misschien bestaat Daphne nu ook weer. Zoals vaker gezegd: misschien is een fusie van een aantal websites die specifiek op spanking en spankofilie zijn gericht, mogelijk.
Ik blijf kijken!
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimedo jan 23, 2014 10:11 pm

Ik ben een poosje helemaal niet actief geweest en heb ook niet gevolgd wat er hier in de tussentijd gebeurd is. Nu ben ik weer terug... en ik heb het met leentje over de vraag of het forum moet blijven bestaan gehad. We hebben daar nog geen beslissing over genomen.
Persoonlijk vind ik een exclusief spankoforum wel leuk. Zoals al door anderen gezegd hadden we daar vroeger het Daphneforum voor, maar sinds dat ter ziele is, heeft dit forum die rol een beetje over genomen. Als zodanig heeft het voor mij in elk geval wel waarde en zou ik niet onmiddellijk roepen dat we het moeten opheffen (maar dat roept leen ook niet zo hard, hoor). De door isis en Marcnrzoveel geopperde overname is ook zeker een mogelijkheid.
We gaan er nog eens over denken. Wie weet komen we nog met een ander lumineus plan.
Maar voor er wat dan ook gebeurt, moet ik eerst zelf weer eens een beetje bijlezen. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimevr jan 24, 2014 2:17 pm

Welkom terug dawn:D We wachten de lumineuze ideeën vol spanning af!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimevr jan 24, 2014 2:28 pm

Ik denk dat hoewel er weinig gepost word er nog steeds redelijk wat gelezen wordt en dat dit forum nog stees waarde heeft voor nieuwkomers. Dus ik vind dat het echt beter is het gaande te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
spoilt
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
spoilt


Aantal berichten : 300

Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitimedi feb 18, 2014 11:09 pm

Ik kom eens in de zoveel tijd even langs en zou het ook wel jammer vinden als het helemaal weg gaat. Maar jullie moeten vooral doen wat jullie het beste vinden.  Smile 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is er nog wel behoefte aan dit forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er nog wel behoefte aan dit forum?   Is er nog wel behoefte aan dit forum? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is er nog wel behoefte aan dit forum?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: