Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Aangenaam kennis te maken

Ga naar beneden 
AuteurBericht
sietzetwist
Beginner
Beginner

Aantal berichten : 37

BerichtOnderwerp: Aangenaam kennis te maken   zo feb 09, 2014 7:04 pm

Hallo, ik ben nieuw hier op het forum dus wil me graag even voorstellen. Facts (nou ja, feiten): man, 29 jaar, beneden de rivieren, kantoorbaan, goedlachs.

Ik heb genoeg ervaring als sub maar heb altijd geweten eigenlijk een switch te zijn en heb misschien wel meer een voorkeur voor mijn dom kant, dat moet nog blijken. Ik hoop hier op het forum veel te kunnen lezen over het onderwerp en misschien zelfs mijn eerste stappen richting dom-zijn (wacht, dat klinkt verkeerd... Wink ) te kunnen zetten. Ik hoop dan ook veel activiteit op het forum tegen te komen om op in te kunnen haken.

Als iemand me wegwijs wil maken in hoe ik me beter kan oriënteren op een rol als Dom, bijvoorbeeld via bepaalde topics, dat stel ik zeker op prijs.  Laughing 

Wat ik al wel weet van mezelf: heb een voorkeur voor 'huis-tuin-en-keuken'-spanking, eigenlijk dus gewoon billenkoek hoewel niet iedereen dat woord fijn vindt. Het moet een beetje realistisch zijn, maar weet nog niet of dat een daddy-setting, mentor of relatie zou moeten zijn. Het makkelijkste is daarom een rollenspel alhoewel je daar weer inlevingsvermogen voor nodig hebt; je kunt jezelf wel wat makkelijker een houding toebedelen zonder dat je meteen je relatie tot de ander ter discussie stelt. Overigens ben ik niet per se op zoek naar een relatie of wat dan ook, als dat komt is het mooi, maar dat bewaar ik nog voor de contact-advertenties wanneer ik beter weet wat ik zoek.

Voor nu ben ik al lang tevreden als ik leuke digitale spanking'vrienden' weet te vinden. Smile Als je meer van me wilt weten, reageer gerust op deze topic!
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 236

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   zo feb 09, 2014 7:44 pm

Welkom hier!

Zelf ben ik sub, dus over je inleven in een Dom-rol kan ik niet veel nuttige adviezen geven. Lees rond, post al je vragen en opmerkingen (dit forum heeft dringend wat leven nodig) en kom gerust eens langs op de chat (die ook wel wat leven kan gebruiken)!
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster

Aantal berichten : 558

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   zo feb 09, 2014 8:27 pm

Dag Sietzetwist,
Welkom op deze site.
Interessant, dat je na ervaringen als onderdanige je nu wilt oriënteren als dominant.
Ik heb zo niet paraat, welke vragen of onderwerpen je kunnen helpen bij de actieve rol.
Maar als je een gerichte vraag hebt – of op het forum op via een PM-, laat dan maar horen.
Ik wens je hier veel lees- en schrijfplezier.
Met groet
Rein
eve1991
Meeloper
Meeloper

Aantal berichten : 71

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   do feb 13, 2014 9:31 am

Hey,

Welkom hier Smile Ik ben zelf een sub, dus kan je niet echt helpen met het ontdekken van je D-kant.

Ik denk dat je gaandeweg door contact te hebben met subs, vb op dit forum, meer en meer te weten zal komen over jezelf. Praat gerust met mensen, en stel zeker vragen.

Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 225

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   wo feb 26, 2014 10:41 pm

Welkom hier Smile

Tips qua het dommen heb ik niet echt. Het hangt inderdaad af van de setting. Dus ik zou zeggen, probeer er achter te komen wat je voorkeur is. Spelen vergt natuurlijk wat minder aandacht en uithoudingsvermogen dan discipline. En natuurlijk sowieso veel praten met je spanking-partner.

Wel grappig dat je van de subkant komt, dan weet je in ieder geval wat je de ander aandoet Wink
Henk1954
Watje
Watje

Aantal berichten : 10

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   za jul 05, 2014 4:12 am

Hé man! Haal uit dit forum wat je zoekt. Welkom!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam kennis te maken   

Aangenaam kennis te maken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: