Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Spanking voor dames!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
otk billenkoek
Watje
Watje
otk billenkoek


Aantal berichten : 2

Spanking voor dames! Empty
BerichtOnderwerp: Spanking voor dames!   Spanking voor dames! I_icon_minitimema feb 17, 2014 4:34 pm

Hallo,ik ben een 54 jarige man die graag en met regelmaat vrouwen/meiden spanked.doe dit voornamelijk met de hand maar attributen zijn ook zeker aanwezig. Ben jij daar aan toe of wil je een vervolg op eerder opgedane ervaringen?Dan ben je hier op de juiste plaats,doe dit al meer dan 25 jaar en heb daar dus best wel ervaring mee,heb je last van een stress baan of ben je een huisvrouw/studente die wel een zetje in de goede richting kan gebruiken?Dit kan voor éénmalig zijn maar regelmatig contact is ook zeker mogelijk vooral als jij grenzen wil gaan verleggen is dit wel belangrijk.Ik kan vrij ontvangen maar in de regio verplaats ik ook,ik heb momenteel een vrouw(34) die met regelmaat langs komt voor billenkoek.Wil je bv een samenspel dan is dit ook mogelijk ,zij weet wat ik doe en wij laten elkaar daar vrij in,misschien vind jij het wel vertrouwlijker met iemand erbij?Of ga je voor privé?Laat horen en dan komen wij er vast wel uit.Cam en telefoon aanwezig om fake uit te sluiten,helaas is dit wel noodzakelijk,spreek uit ervaring.Ik bied vertrouwen/respect/discretie/hygiëne en extremen zijn niet aan de orde dus geen blijvend letsel etc.Sta voor veel open dus aarzel niet iets te vragen,sommigen vinden het prettig om dit in een rollenspel te doen en de ander juist weer niet,vertel jouw wens/fantasie en dan komen wij er vast wel uit.Heb geen voorkeur qua uiterlijk/afkomst/leeftijd maar jij moet wel aan de wettelijke leeftijd voldoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spanking voor dames!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat voor spanking doet het voor jou?
» Als je nog niet precies weet wat je met spanking kan en wil
» Spanking normaal voor iedereen
» Wat voor spanking relatie zoek je?
» Lotion tijdens of voor de spanking

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: