Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Onderzoek misstanden BDSM scene

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitimevr feb 28, 2014 12:29 pm

Hello all,

Iemand dit al voorbij zien komen?

https://www.wodc.nl/onderzoeksdatabase/2418-afhankelijkheidsrelaties-binnen-sekten.aspx?nav=ra&l=criminaliteit_en_delicten&l=zedendelict#titel

Wat vinden jullie ervan? Ik vind het jammer dat we zo in t nieuws komen maar om heel eerlijk te zijn is de geschetste situatie er wel een die ik herken. Ik ben erg benieuwd naar de uitkomsten van het onderzoek en dan met name of de onderzoekers in staat zijn om open minded en respectvol met de scene om te gaan.

Groetjes,

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitimewo maa 05, 2014 9:53 pm

Lijkt me zeker interessant, ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitimedo maa 06, 2014 10:44 pm

Ik las erover op Fetlife.
Ik heb daar gewezen op te grote afhankelijkheidsrelaties tussen bijvoorbeeld Goeroes en volgelingen en tussen Pooiers en prostitué’s.
Het is niet uitgesloten, dat ook onder de paraplu van de ‘BDSM’ of SM personen of relaties schuilen, waarbij de eigen persoonlijkheid fors wordt ondergraven.
Ja, ook mij lijkt het onderzoek interessant.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitimedo aug 28, 2014 11:23 pm

De pagina bestaat niet meer, maar is hier al een of andere update over?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitimevr aug 29, 2014 11:40 am

Ik heb er niks meer over gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Onderzoek misstanden BDSM scene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Onderzoek misstanden BDSM scene   Onderzoek misstanden BDSM scene I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Onderzoek misstanden BDSM scene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welk voorwerp maakt het mooiste geluid op de billen?
» Oproep deelname aan onderzoek survey.
» mooie scene
» Shuangxiangpao Spanking scene

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: