Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ik (24) zoek

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Ik (24) zoek Empty
BerichtOnderwerp: Ik (24) zoek   Ik (24) zoek I_icon_minitimewo mei 28, 2014 10:06 pm

Hallo!

Eerst even wat over mezelf. Ik bevolk de wereld inmiddels al 24 jaar. In het dagelijks leven studeer ik, heb ik een bijbaantje, een paar hobbies om me mee bezig te houden, en ik drink graag een biertje met vrienden. Karaktertrekken die me worden toegeschreven zijn nuchter, volwassen, en geduldig tot op zekere hoogte. Ik zie mezelf, zeker als dominant, graag als zorgzaam. Een - zij het soms wat sarcastisch, mogelijk cynisch - gevoel voor humor ontbreekt niet. Lichamelijk - dat telt ook - valt vooral de lengte op, en heb ik niet het idee dat ik te klagen heb. Mocht het je interesseren, ik hou van pizza en donkergroen.

Als dominant ben ik niet het type dat zichzelf als meester beschouwd. Rollenspellen met leer en latex zijn aan mij niet besteed. Naalden vind ik eng en kaarsen zijn gevaarlijk. 'Meneer' is een aanspreekvorm die ik liever hoor. Ik bied je graag een strenge hand en geborgenheid. Daarom zoek ik ook geen spelpartner of slavin - ik zoek een meisje.

Over de jaren heb ik redelijk wat ervaring op gedaan, en dus weet ik wel wat mij kan bekoren. Zo lang ik me kan herinneren heb ik iets gehad met 'straf', of 'discipline'. Als daar 'een pak voor de billen' in voorkomt dan is het plaatje compleet. Ik hou er van als het huiselijk of schools is. Geen leren zweepjes, maar een haarborstel of liniaaltje. Voorts waardeer ik allerlei rituelen. In de hoek staan, meetellen, dankuwel zeggen. Strafregels schrijven.

Zo'n spanking kan vrij heftig zijn. Ik hou er van om door te gaan tot je denkt niet verder te kunnen. En dan om m'n punt duidelijk te maken misschien wat verder. Zodat je even weer weet wie er de baas is. Er is ook een andere kant. Ook ik heb mijn softe kanten, en vind aftercare essentieel. Na afloop even in mijn armen liggen, en samen chillen tot je weer met beide benen op de grond staat.

Ik zie dit alles niet als een spelletje voor in bed. Het is voor mij een lifestyle. Voor mij speelt het 24/7, zonder aan/uit knop. Wat ik persoonlijk erg leuk vind is als het dan ook nog ergens over gaat. Het clichévoorbeeld is school of studie. Dat we samen een aantal afspraken of regels maken. Voor bijles met de harde hand ben ik ook wel in. Het helpt mij in ieder geval met het domineren als het ergens over gaat.

Meestal speelt het op de achtergrond, of zijn we er niet mee bezig. Ik zoek immers geen slavinnetje. Maar zodra het in mijn optiek nodig is, speelt het duidelijk op de voorgrond. Misschien gewoon een vinger onder je kin en een strenge blik, maar anders de opmerking 'Wacht maar tot we thuis zijn'.

Natuurlijk heb ik m'n ideeën over het meisje waarmee ik dit wil beleven. Allereerst iemand die net zoveel met woorden als 'billenkoek', 'straf' en 'tucht' heeft als ik. Ze ziet zich niet als slaafs, maar is wel graag onderdanig. In die zin weet ze me ook uit te dagen. Te kijken waar de grens ligt. En ze is bij voorkeur (een aantal jaar) jonger dan ik ben.

Zo. Dan ook nog wat huishoudelijke overwegingen. Ik woon in de regio den Haag, en kan daar redelijk goed thuis ontvangen. Het zou ideaal zijn als jij ook in die hoek van het land woont, maar van verder weg komen hoeft geen onoverkomelijk probleem te zijn. Besef je wel dat dit niet echt gaat werken als je aan de andere kant van het land zit.

Sommige zaken van het bovenstaande klinken misschien erg heftig. Het is natuurlijk een idealisatie. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan ben ik benieuwd naar jouw kant van het verhaal. Waarin herken je je, en waarin misschien niet? Voor we überhaupt gaan afspreken wil ik eerst rustig een paar mailtjes over en weer schieten, en elkaar via whapp of iets dergelijks leren kennen. Mocht de klik er zijn, dan kunnen we de stap nemen. Je kan me hier via PM bereiken, of gewoon mailen op spanker.1989@gmail.com .

TL;DR: Hoi, ik zoek iemand om te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik (24) zoek
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik zoek..
» Nieuwe Sub (F) zoek Dom (F)
» Spanker (20) is op zoek!
» Nieuw en op zoek
» Ik zoek een meisje!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: