Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nepsub?!?

Ga naar beneden 
+3
isis
Björn
gralin
7 plaatsers
AuteurBericht
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimewo jun 04, 2014 9:26 pm

Al een aantal keer ben ik uitgemaakt voor 'onechte' sub, fake en weet ik veel wat voor andere benamingen nog meer. Dat ik nep ben, komt dan blijkbaar omdat ik niet luister naar mannen die denken dat ze mij mogen/kunnen domineren.
Via een chat of via een privé bericht denken ze mij meteen opdrachten te kunnen geven, die ik uiteraard niet opvolg. Ook zou ik nep zijn omdat ik alleen iets met spanking wil doen..
Spanking is blijkbaar saai, ik 'moet' aan bdsm doen en dan vooral veel lust erbij.
Blijkbaar mag ik niet zelf bepalen wat ik wil en mag dat een totaal onbekende wel voor mij doen.

Op fetlife loop ik hier wel vaker tegenaan.. dat alleen spanking blijkbaar niet subwaardig is. Nu heb ik ook een hekel aan het woord sub en ben ik dus liever subonwaardig dan dingen te doen die ik niet wil.

Meer mensen hier 'last' van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimewo jun 04, 2014 9:44 pm

Niet om het één of ander, maar zomaar aan wildvreemden opdrachten geven is in mijn optiek (en, lettend op de discussies op FetLife, die de meerderheid) nogal kansloos. Het is de kinky variant van in de kroeg op iemand afstappen en zeggen 'hé, neuken?'.
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimewo jun 04, 2014 10:57 pm

Ja, dat vind ik dus ook... maar omdat ik daar dan iets van zeg en niet meteen aan hun voeten lig (of iets dergelijks) ben ik dus maar een neppert
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimewo jun 04, 2014 10:59 pm

Volgens wie? De omgekeerde situatie is me ook een keer overkomen. Meisje stuurt mij berichten met de strekking 'ik ben zo'n stout sletje'. Ik hap niet toe. Ineens was ik 'niet van nature dominant'. Dikke boeiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimedo jun 05, 2014 1:09 am

Wat een malloten. Niemand noemt me ooit nep gelukkig. Het hele verhaal dat spanking soft is heb ik wel vaak gehoord. Valt mijns inziens allemaal in de categorie onzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
eve1991
Meeloper
Meeloper
eve1991


Aantal berichten : 71

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimedo jun 05, 2014 8:54 am

Ik denk dan eerder dat diegene die de mail stuurt zelf nep is.
Zoals Björn zegt, geef je gewoon niet zomaar aan gelijk welke sub opdrachten. Vele mensen vergeten de standaard etiquette wanneer ze achter een PC zitten en mail sturen in plaats van real life contact hebben Wink
Ik verwacht ook niet van een D dat hij onmiddellijk dominant reageert. Soms kun je dit wel ergens 'testen' door subtiele hinten te sturen maar dit is dan eerder in een gesprek dat al eventjes gaande is.
Spanking soft  Razz Question Mijn meening is daar anders over Razz
Maar dan zijn we maar softies zeker Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
aydaj
Watje
Watje



Aantal berichten : 12

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimedo jun 05, 2014 7:04 pm

Helemaal eens! Soms worden de meest bizarre en onterende berichten gestuurd via fetlife. Vaak ook zonder zichzelf eerst even voor te stellen. Meestal krijgen ze dan ook geen antwoord van mij. Ik ben altijd benieuwd wat mensen precies proberen te bereiken met dergelijke berichtjes. En inderdaad, wat Bjorn zegt, in het dagelijks leven stap je ook niet op iemand af om te vragen of je even met hem/haar het bed in duikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimedo jun 05, 2014 8:42 pm

Daarstraks al een heel bericht getypt.. is het verdwenen.. per ongeluk op voorbeeld gedrukt denk ik..

Dat ik nep genoemd wordt dat interesseert met niet zo heel erg hoor. Ik ben wie ik ben.. ga echt niet veranderen omdat een ander dat graag wilt. Ik weet wat ik wil, wat ik fijn vind. Als ik iets niks vind, doe ik daar dus ook niks mee.

Ik vroeg me gewoon af of anderen hier ook ervaring mee had, dat ze als nep ervaren werden.

Ooit heb ik online contact gehad met een daddydom. Hij vertelde mij dat als we ooit samen af zouden spreken dat ik dan bij hem in zijn huis zou komen... Als ik bij hem was, moest ik altijd aan zijn voeten liggen... En dan zou ik aan zijn tenen moeten sabbelen.. Want dat doen meisjes bij hun Daddy. Ik schoot wel even in de lach, dacht niet dat hij serieus was. Toen ik hem vertelde dat dat niet ging gebeuren, werd hij boos en ik was dus een faker. Alleen maar omdat ik niet aan zijn teen wilde sabbelen Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimedo jun 05, 2014 10:22 pm

Dag Gralin,
Je bent geen onechte sub of wat er op lijkt.
Je vraag, of ik ook ervaring heb gehad met dit verwijt [in mijn geval of ik een nepdominant zou zijn], is een gemakkelijke: nooit in ruim 30 jaar.

Wat iemand natuurlijk wel kan constateren, is dat hij of zij niet zo goed past bij een ander; de ander kan denken: ‘hij zou te hard of te zacht kunnen slaan’; ‘misschien is hij niet streng genoeg, als ik in de hoek sta’; ‘ik wil iets perse wel of juist niet, als er niet een relatie aan vastzit’; etc, etc, . Te oud, te dom, te lang, te dun, enzovoorts.
We zijn allemaal verschillende mensen en hebben verschillende wensen[zei meneer De Uil].

Blijkbaar heb je uit de indruk dat sommigen ‘alleen spanking’ een onvolwaardige hobby of geaardheid vinden. Ik herinner me wel, dat mensen heel verbaasd kunnen zijn daarover: ‘verdraaid! Jullie willen echt alleen maar of vooral spanking!’ Of: ‘jullie zijn uitsluitend achterwerkgericht!’ [lach maar, het is een heus citaat].
Echter, een verwijt of laatdunkende opmerking hierover kan ik mij niet herinneren. Ter vergelijking: er schijnen ook mensen te zijn, die de pure fetisjisten [kleding of voorwerpen vreselijk leuk vinden] minderwaardig vinden, tsja.

Er zijn dus vele verschillen in beleving: wel of niet sex erbij; wel of niet in een groep [ook een leuke!].
Diplomatiek aftasten of iemand in dezelfde richting denkt en voelt, is prima. Dan kun je in de fase komen van ‘onderhandelen over elkaars raakvlakken en verschillen’.
Maar meteen opdrachten sturen is raar. Niet willen snappen, dat er verschillen zijn in beleving, is dom en kortzichtig. Niet snappen dat er twee mensen nodig zijn om een tango te dansen, is daar een woord voor?

Of ja: ik ben geen echte fietser; want ik heb geen mountain bike.
Groet van een niet-faker
Terug naar boven Ga naar beneden
Henk1954
Watje
Watje
Henk1954


Aantal berichten : 10

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimeza jul 05, 2014 3:29 am

Niet makkelijk om de balans te vinden tussen hetgeen je begeert en echt fijn vindt! Probeer eens in contact te komen met minder ruige types die de tijd voor jou nemen en je willen inleiden in de wondere wereld van spanking. Als ze beginnen over bdsm of weird gaan doen, ga je toch op zoek naar de volgende. Het gaat om jou en wat jij graag wil doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimezo jul 06, 2014 10:25 am

Ik geloof niet dat gralin nog ingeleid moet worden roflol 

Verder wel een heel goed advies Wink. Sommige types op fet blijven helaas altijd een beetje apart.

Grtz.

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitimema sep 08, 2014 11:59 am

Loll... nee ingeleid worden is inmiddels niet meer aan de orde (Sorry voor dit late bericht... had het 'even' druk)

Mijn voorkeur ligt gewoon bij spanking.. dat anderen meer willen, is natuurlijk niet mijn probleem.

@Henk1954 Op zoek naar minder ruige types... WAAR?? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nepsub?!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nepsub?!?   Nepsub?!? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nepsub?!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Vraagbaak-
Ga naar: