Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Op een stoel of op de bank?

Ga naar beneden 
+2
Spankingguy
minime
6 plaatsers
AuteurBericht
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimedi aug 12, 2014 6:36 pm

Zelf heb ik enkel ervaring met gespankt worden terwijl ik over de schoot van mijn vriend lig die op de bank of op het bed zit. Mijn billen steken dus omhoog omdat zijn benen eronder zitten, maar verder lig ik redelijk horizontaal. De klassieke pose is natuurlijk terwijl de D op een stoel zit, de sub hangt dan zo'n beetje te bengelen (of zo zie ik dat toch voor me). Een stoel midden in een kamer, dat idee is een behoorlijke trigger voor mij, maar tegelijk lijkt het me niet zo praktisch: al het bloed stroomt dan toch naar je hoofd? Is je aandacht dan niet wat weg van je billen? Hoe denken jullie erover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spankingguy
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimedi aug 12, 2014 7:50 pm

Voor fun zeg ik op de bank of bed, maar voor straf zeker op een stoel, en dan inderdaad bijvoorbeeld midden in de kamer.
Je hebt het over bungelen, dat valt dan opzich nog wel mee, je kan ook met 1 voet op de stoel gaan staan en dan diegene over de knie leggen, dan lig je zeker te bungelen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimewo aug 13, 2014 12:11 am

Hey minime,

Wij spanken regelmatig op een stoel midden in de kamer en het valt echt wel mee. Ik zag er ook tegenop, om dezelfde redenen als die jij noemt, maar het viel reuze mee. Bloed naar mijn hoofd stromen heb ik niet zo'n last van. Je bungelt inderdaad, maar ik kan wel met mijn handen bij de vloer dus kan daarop steunen als het echt nodig is. Mijn aandacht is zeker niet weg van mijn billen, omdat je zo 'bungelt' moet ik me wel helemaal overgeven aan de straf.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Stoel of bank.   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimezo okt 26, 2014 12:54 pm

Tja de keuze voor een stoel of bank of op het bed hangt ook een deel af hoelang een spankee over de knie gaat of wat voor straf zij zal moeten ondergaan.
Wil ik haar kort en heftig op haar billen geven dan kies ik een stoel, wil ik het opbouwen en er lekker lang samen over doen om er samen van te genieten dan kies ik het bed, meer comfort voor haar en jou.
Wil ik haar met een middel zoals een rietje of een leren riem of strap geven dan kies ik voor een kruk, eventueel met een kussen erop voor wat comfort, dan ligt zij precies op de juiste hoogte en zit het doel, haar billen op de juiste plaats om eens goed uit te halen en dat zal ze dan ook wel voelen, verder zijn je billen dan ook meer gespannen en voelt ze het ook veel intensiever wat ook heel opwindend kan zijn, tegen je aangekondigde straf opkijken en dan de tijd zien wegtikken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimezo okt 26, 2014 2:09 pm

Stoel, bank of bed kan allemaal, maar ik heb gemerkt dat de stoel ook een extra psychologisch effect heeft op de spankee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimezo apr 15, 2018 10:47 am

Ik kan niet goed bungelen over de knie. Ook als ik voorover moet buigen ben ik meteen mijn evenwicht kwijt. Daardoor is het volgens mij voor ieders bestwil, als ik billenkoek krijg, in de zetel of op bed. Ik probeer graag posities uit, maar mijn evenwicht bewaren is een ramp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitimedi apr 17, 2018 11:58 am

Ik leg bij voorkeur de spankee over mijn knie zittend op een bank. De spankee hoeft dan niet te worstelen met evenwicht of naar het hoofd stromend bloed. Zelf zit ik dan ook comfortabel. De aandacht hoeft niet gericht te zijn op het vasthouden van de houding, maar op geven en ontvangen van klappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op een stoel of op de bank? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op een stoel of op de bank?   Op een stoel of op de bank? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op een stoel of op de bank?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Instrumenteel :: Slagtechniek-
Ga naar: