Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 eerste echte keer

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitimedi aug 19, 2014 8:09 am

Vorige week naar Amerika gevlogen om mijn vriendin opnieuw te zien (aangezien ik haar ontzettend miste, ondanks dat ik 2 maanden geleden hier in amerika nog ben geweest bij haar).
En natuurlijk meteen een mooie kans haar eens goed vast te binden en een pak billenkoek te geven Smile
Van de week 2 dagen naar een leuk huisje in de bergen geweest middenin het bos/bergen, ver van de bewoonde wereld (en haar ouders), en om de 1 of andere reden ondanks dat het zo ver weg was, precies toen ze net goed vast lag en het begon te voelen werd er op de deur geklopt (waardoor we beiden een hartaanval kregen)....
in razend tempo de paar knopen losgemaakt, en zelf snel me beetje normaal aangekleed.... blijkt er een jehova getuige voor de deur te staan met een foldertje over god. Dus na hem een fijne dag gewenst te hebben en het foldertje aangepakt te hebben snel weer terug gegaan, niet gelovende dat er uitgerekend op dit moment, en zo ver weg van de bewoonde wereld (een verschrikkelijk smalle gravelroad van een paar mijl van de normale doorgaande weg) zo iemand precies uitgerekend voor de deur staat.
Uiteindelijk was het best wel grappig dat dit zo gebeurde, en voor haar mooi een kans om de rol op dat moment beetje om te draaien en mij vast te binden. Waarvoor ik haar uiteindelijk aan het einde nog eens goed heb laten voelen dat dat heeel gemeen was, en ze dat niet nog eens in haar hoofd hoefde te halen Smile

Kortom, een perfecte eerste (echte) ervaring. Jaren geleden weleens af en toe contact gehad/langs geweest bij een ouder iemand, maar dat voelde nooit goed. Met mijn vriendin is dit stukken beter, en beschouw dit ook als mijn eerste echte ervaring Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitimedi aug 19, 2014 12:50 pm

Jeeeej Stefan!!! dat is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrgaaf. Gefeliciteerd!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitimema aug 25, 2014 10:25 pm

Gefeliciteerd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 30

eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitimevr aug 29, 2014 10:26 pm

Kan niet wachten tot ik haar weer zie. Daarnet het erover gehad, dat we beiden eigenlijk te aardig waren Smile
Behalve vastbinden/kietelen en me zonder enige kleren op bed laten liggen en zacht bijten er best makkelijk vanaf gekomen. Maar volgende keer wil ze me ook weleens spanking geven Smile En ook voor haar mocht ik nog wat strenger worden Smile

Heb dus best wel geluk gehad, aangezien ik haar heb leren kennen zonder dat ik wist dat ze hier wat mee had, net als ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitimema sep 08, 2014 12:48 pm

Klinkt zeker als een erg leuke eerste ervaring Smile

Veel plezier verder samen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





eerste echte keer Empty
BerichtOnderwerp: Re: eerste echte keer   eerste echte keer I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
eerste echte keer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste keer
» M haar eerste keer!
» Mijn eerste keer
» Een soort van eerste keer...
» Mijn eerste keer, groen als gras!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: