Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Discipline

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Markjanssen
Watje
Watje



Aantal berichten : 11

Discipline Empty
BerichtOnderwerp: Discipline   Discipline I_icon_minitimema sep 01, 2014 10:55 pm

Van mijn voorstellingrondje hier op dit forum: "Beste Klaproosmensen,
Ik lees nu al een tijdje mee op klaproos en omdat ik mijn spankingleven een nieuwe richting wil geven heb ik besloten een account aan te maken en om advies te vragen aan jullie.
Ik ben Mark, 22 jaar student en nu ongeveer 2 jaar Dom van een vriendin van me. Ik begeleid haar door middel van spanking/billenkoek in haar studieleven en probeer haar daarmee zo goed mogelijk te motiveren. Dit is puur disciplinair, het is dan ook niet m'n vriendin en er komen verder geen seksuele handelingen aan te pas. Zij heeft mij aangespoort om een advertentie te gaan plaatsen voor studentes die net als haar op deze manier discipline kunnen gebruiken in hun studie, omdat dit voor haar goed heeft gewerkt en nog steeds werkt. Ik vind het gewoon leuk om te doen, omdat ik al heel lang gefascineerd ben van billenkoek als discipline en als ik daar ook nog mensen mee kan helpen ook is het helemaal mooi. Ik ga deze advertentie onder contact zetten op deze site en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en ook waar jullie denken dat ik deze advertentie het beste kan plaatsen?
Groetjes Mark"


Studiediscipline voor studentes

De vakantie is voorbij, de Universiteiten en de Hogescholen zijn weer begonnen aan een nieuw jaar. Met dit beginnen is voor ons studenten helaas ook weer de tijd aangebroken dat we onze hersenen moeten gebruiken. Alleen het er toe zetten is altijd zo moeilijk, tenminste dat vind ik wel en ik merk het ook bij mijn medestudenten. De motivatie opbrengen om weer volledig aan de slag te gaan, te gaan leren en braaf naar college te gaan. Deze discipline is bij velen ver te zoeken. Iedereen probeert op een andere manier toch het voor elkaar te krijgen om zich te motiveren en zo toch vakken te halen. Maar wat als dit nou echt niet lukt? Wat als je alles heb geprobeerd om jezelf er toe te zetten je voor je studie in te zetten, maar er nog geen resultaat te zien is? In dat geval geef ik je nog een alternatief waar je misschien niet als eerste aan gedacht had: Spanking oftewel billenkoek.

Billenkoek is natuurlijk al eeuwen een methode om mensen discipline bij te brengen. En hoewel ik het ten zeerste afkeur bij kinderen is het bij volwassen vrouwen natuurlijk wel geoorloofd. Door billenkoek te krijgen en daarbij te focussen op hetgeen wat je graag wil verbeteren, je motivatie om te leren bijvoorbeeld, wordt je er aan herinnerd dat je het wel moet doen, omdat er anders een flink pak voor je billen te wachten staat.
Mijn naam is Mark Janssen. 22 jaar en zelf 3e jaars student aan de Universiteit in Utrecht. Ik ben bij het geven van billenkoek gekomen doordat een vriendin van mij hulp zocht in haar studiebegeleiding. Na vaak met haar er over te hebben gepraat vertelde ze mij dat ze daarmee de discipline bedoelde van een straf als ze zich niet motiveerde. Hierdoor ben ik haar langzaam maar zeker billenkoek gaan geven. Ik begeleid haar nu gedurende 2 jaar op deze manier in haar studieleven en sinds de billenkoek voelt ze zich meer gemotiveerd in haar studie en ook in de resultaten is dit flink te merken. Zij heeft mij gemotiveerd om deze advertentie te plaatsen, omdat ze denkt dat er wel meer studentes zijn die op deze manier meer uit hun studie kunnen halen en verlangen naar wat discipline op deze manier. Dus vandaar deze advertentie.
Sommige studentes hebben net dit extra motivatie puntje en net deze extra discipline nodig om wel door te zetten met hetgeen wat ze willen bereiken. Billenkoek zal zo tot je doordringen dat iedere keer als je jezelf moet motiveren voor hetgeen waar je moeite mee hebt, je zal denken aan je rode billen en je weet wat er gebeurt als je niet doet wat er is afgesproken. Hierdoor is het een topmiddel om dingen te leren of af te leren. Voel jij je horen tot deze groep van studentes en heb jij deze extra discipline denk je nodig voor de motivatie voor wat dan ook. Dan kan je contact met mij opnemen door een mailtje te sturen naar studiediscipline @ hotmail.com. Door middel van het geven van billenkoek op de momenten dat jij dat nodig hebt of verdient zal ik je je persoonlijk doel laten bereiken. Het belangrijkste is dat dit in geen geval gaat om seks of seksuele handelingen of bondage of bdsm in elke vorm maar om discipline bij te brengen in de vorm van billenkoek!!
Voor het komt tot de uiteindelijke billenkoek gaan we natuurlijk in goed overleg en er zal niks gebeuren wat jij zelf niet wilt. Jij bepaalt ten alle tijden wat je nodig hebt. Vooraf is er een goede kennismaking en worden er goede afspraken gemaakt. Er gebeurt niks voordat jij dat zelf bepaald hebt. Als het uiteindelijk tot een afspraak voor discipline komt zal dat nog steeds gaan op de manier zoals jij het wilt. Ik zal de afspraken die dan gemaakt zijn nakomen. Ik zal ten alle tijden meelevend zijn, maar ook streng als de billenkoek aan de orde moet komen. In dat geval heb je namelijk de billenkoek blijkbaar verdiend. De manier waarop ik hoofdzakelijk billenkoek geef is over de knie met mijn handen. Op deze manier zal ik eerst een afgesproken aantal keer op de billen op de broek slaan, daarna op op de onderbroek of in ieder geval met ondergoed aan en als laatste op de blote billen. In overleg en op verzoek kan ik deze vorm van billenkoek ook aanpassen, door bijvoorbeeld een haarborstel te gebruiken of de billenkoek over een bureau of tafel geven in plaats van over de knie. Dit zijn slechts voorbeelden maar in overleg zijn er meerder vormen mogelijk, maar nogmaals geen seks of bdsm. Billenkoek is een goede manier om af te komen van de slechte gewoontes, dus ben jij op zoek naar deze vorm van motivatie neem dan contact met me op.
Voor verder informatie stuur gerust een mailtje naar studiediscipline @ hotmail.com en dan probeer ik deze zo snel mogelijk te beantwoorden.

Groetjes, Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Discipline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Student van 24 geeft billenkoek als discipline
» Discipline
» Op zoek naar discipline?
» Op zoek naar discipline?
» Billenkoek/Spanking als discipline billenkoekdiscipline@outlook.com

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: