Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft

Index  Portal  Registreren  Inloggen  

Deel | 

Seline

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster

Aantal berichten : 143

BerichtOnderwerp: Seline   ma sep 08, 2014 12:53 pm

Seline steekt de sleutel in het slot, doet voorzichtig de deur open en haalt opgelucht adem als ze niemand ziet. Snel schiet ze naar boven, zwaait de deur van haar slaapkamer open en wil haar rugtas in de hoek van haar kamer gooien als ze Alex op haar bed ziet zitten. Van schrik trekt ze de deur hard dicht en draait zich om. “Oef” denkt ze, “dat was dom.” Vanuit de kamer hoort ze Alex roepen en ze haalt een paar keer diep adem voor ze de deur weer open doet.

Alex kijkt haar vragend aan en klopt op het bed. Schoorvoetend loopt ze naar het bed toe en probeert iedere blik van hem te ontwijken. Als Seline zit, pakt Alex haar bij haar kin om haar te dwingen hem aan te kijken. Kort ontmoeten hun blikken elkaar, maar Seline probeert haar hoofd weg te draaien. Alex laat haar voor nu even los, maar zo gemakkelijk gaat ze er vandaag niet vanaf komen. “Je weet waarom ik hier zit, Seline?” Ze kijkt hem kort aan en is eerst van plan om de onschuld zelve uit te hangen, maar bedenkt zich dan dat liegen het er niet veel beter op zal maken. Ze knikt, trekt haar benen op en slaat haar armen er strak om heen. Zo voelt ze zich een stuk veiliger.

“Nou.. vertel maar eens dan, waarom zit ik hier?” Seline kijkt hem met grote ogen aan, dit gaat hij toch niet serieus menen, moet ze nu aan hem gaan vertellen waarom ze daar nu samen zitten. Ze slaakt een diepe zucht, maar zwijgt. Ze weet niet wat ze moet zeggen, waar ze moet beginnen. Het was toch niet alleen haar schuld! Ze was iets te enthousiast mee gaan doen. Het is oneerlijk dat hij meteen op de hoogte gesteld wordt als ze een keer iets doet.

Alex blijft haar aan kijken, maar heeft snel door dat ze niet van plan is om te gaan praten. Hij pakt haar pols vast en trekt haar met een soepele beweging over zijn knie. Seline is zo verbijsterd van de snelle handeling dat ze niet eens reageert op de eerste paar klappen. “Jongedame! Als ik jou iets vraag, krijg ik graag antwoord! Is dat duidelijk?” Seline mompelt zachtjes wat en probeert dan haar hand voor haar billen te krijgen, dat zal hem wel laten stoppen met slaan. Alex laat zich niet zomaar tegenhouden en trekt haar arm op haar rug, zodat ze steviger vast ligt en geen last meer heeft van haar hand. “Alex, alsjeblieft, niet doen! Sorry.. ik.. zucht ik… ik weet het niet..” De volgende tien klappen komen hard aan, maar voor Seline tegen kan stribbelen, staat zij al weer overeind. Met een ruk trekt Alex de rok van Seline naar beneden, pakt haar bij haar hand en zet haar in de hoek. “Dan ga jij eerst maar eens goed nadenken over waarom ik hier nu ben en als je het weet, mag je terugkomen.”

Seline voelt haar wangen branden van schaamte, ze wil hier helemaal niet staan. Tientallen gedachten schieten door haar hoofd. Wat moet ze nu toch tegen hem zeggen. Ze weet zelf niet eens meer hoe het is begonnen. Maar voor ze het goed en wel besefte was ze eigenlijk al te ver gegaan en had daar meteen spijt van. Ze had zich op laten jutten door haar beste vriendin. Waarom moest haar lerares dan ook bevriend zijn met Alex, dat is toch oneerlijk. Zo is zij altijd meteen de pineut en de rest komt er met een beetje strafwerk vanaf. Ze snapt ook niet waarom ze het deed, ze vind haar helemaal niet onaardig.

De minuten lijken voorbij te kruipen en Seline besluit om haar verhaal toch maar te gaan doen bij Alex. Langzaam draait ze zich om, loopt naar Alex en kruipt tegen hem aan. “Het spijt me echt, ik… ik had het niet moeten doen.” “Daar zijn we het allemaal over eens, maar waarom deed je het, waarom was je zo gemeen? Ik dacht dat je haar aardig vond??” Seline voelt een traan langs haar wang lopen en haalt diep adem. “Ik.. zij.. Amber… eeuhm…” Opnieuw haalt Seline diep adem en begint dan te vertellen. “Amber was boos op de juf.. Ze kreeg zomaar strafwerk! Amber schreef een boos briefje naar mij en ik schreef terug. Het was gemeen wat we schreven, maar het was uit boosheid! Ik meende het echt niet! Het was niet de bedoeling dat de juf het zou lezen…”
Op dat moment gaat de deurbel en Alex staat op. “Ga jij voorlopig maar terug de hoek in tot ik beneden klaar ben.” Seline loopt tergend langzaam terug naar de hoek, terwijl ze probeert te luisteren wie er aan de deur staat. Ze herkent de stem, maar kan deze nog niet thuis brengen. Dan beseft ze dat het haar lerares is.
Terug naar boven Ga naar beneden

Seline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: