Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 voorstellen

Ga naar beneden 
+6
Strafhand
Erik1
Marc82nl
minime
Spankking
Ruben
10 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimema okt 13, 2014 3:27 pm

Hoihoi,

ik zal me even voorstellen. Ben puk, 36 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 dochters. Ik lees hier al een hele tijd mee Embarassed , maar heb nu toch de stap maar eens genomen om me aan te melden. Ben sinds een jaar of 4-5 geïnteresseerd in (disciplinaire) spanking/HD/DD en AP. Met mijn man kan ik hier niet zo heel veel mee, hoewel hij langzaam steeds kleine stapjes zet. Hij is mij in mijn spankingbehoeftes tegemoet gekomen door me toe te staan een D. te zoeken. Inmiddels heb ik een jaar of 3 een D en een zusje. Deze regeling bevalt tot nu toe behoorlijk goed.

groetjes puk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimema okt 13, 2014 11:09 pm

Welkom op het forum puk. Smile

Leuk dat je zo'n goede regeling hebt kunnen maken met je man. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi okt 14, 2014 11:43 am

Welkom hier Puk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spankking
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 41

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 15, 2014 2:39 am

Dag Puk,

Welkom bij de club. En ik vind het voor jouw man en voor jullie huwelijk pleiten dat jij een goede 'spankregeling' hebt kunnen treffen.
Hartelijke groeten van Spankking.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 15, 2014 8:47 am

dank jullie. Ja, het is echt heel fijn dat we dit zo hebben kunnen oplossen. Hij had er in het begin heel veel moeite mee, maar dat gaat nu echt stukken beter. Hij heeft duidelijk zijn grenzen aangegeven van wat hij acceptabel vindt en niet. Scheelt ook heel veel dat het voor mij bij mijn D. echt puur om de spanking gaat en er totaal geen seksuele gevoelens spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 15, 2014 6:34 pm

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Marc82nl
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Marc82nl


Aantal berichten : 225

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi okt 21, 2014 12:30 am

Welkom hier Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik1
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi okt 21, 2014 2:47 pm

Hoi Puk,

Ook ik ben nieuw hier. Fantastisch hoor, hoe jullie dit oplossen. Vond jij het lastig om je fantasie uit te leggen? Ik merk dat begrip vaak niet het grootste probleem is, maar dat het vaak lastig is om uit te leggen dat de behoefte aan (alleen) spanking bestaat zonder dat dit direct in een SM of erotische plaatje hoeft te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 22, 2014 9:35 am

Ik vond het superlastig om er überhaupt over te beginnen. Toen mijn man vrij negatief reageerde, was het helemaal moeilijk om over mijn fantasieën en wensen te praten. Als ik erover begon werd hij best wel nors en niet echt benaderbaar. Het heeft best veel moeite en tranen gekost. Wat voor hem vooral heel lastig was, is dat al hij in de slaapkamer af en toe een tik tegen mijn billen gaf, ik daar dus wel opgewonden van werd. Het was voor hem heel moeilijk voor te stellen dat als een spanking voor straf is, dat ik daar helemaal geen erotische gevoelens bij krijg. Inmiddels weet en ziet hij dat de setting een heel groot verschil kan maken en dat ik bij mijn D. dus absoluut die erotische gevoelens niet heb. Bovendien heeft hij ook heel goed gemerkt dat een spanking zo af en toe, mij heel erg helpt en ik op persoonlijk vlak me behoorlijk ontwikkel, in een zeer positieve zin. Dat heeft hem veel rust gegeven en zorgt voor acceptatie van mijn wensen, ondanks dat hij het niet kan begrijpen. Bovendien maakt het dat hij ook steeds kleine stapjes verder gaat in het meegaan met mijn wensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik1
Watje
Watje



Aantal berichten : 4

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 22, 2014 1:38 pm

Herkenbaar, Puk. In mijn situatie heb ik echter nog de situatie dat mijn ik eigenlijk van "twee walletjes snoep". Ik vind het heerlijk om spanking te geven, maar daarnaast geniet ik zelf ook van het ontvangen van spanking. En inderdaad, dat heeft niets met erotiek te maken, maar echt met het "strafeffect". Ik vind het geregeld erg lastig en worstel veel met mijn gevoelens. Ik vind het ook erg moeilijk om mijn partner toch enigszins verdriet te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimewo okt 22, 2014 2:51 pm

Erik1 schreef:
Ik vind het ook erg moeilijk om mijn partner toch enigszins verdriet te doen.

dat snap ik heel goed en herken ik ook heel erg. Toch heeft het hier echt heel goed geholpen om te blijven praten, praten en praten en praten en... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimevr okt 24, 2014 12:03 pm

Hallo Puk,
Je beschrijft met verve de situatie, waarin de ene partner wel behoefte heeft aan een bepaalde vorm van spanking en de ander niet. Dat is geen gemakkelijke positie.
Welkom hier en ik hoop dat je op dit forum iets van je gading vindt. Groet van Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimevr okt 24, 2014 10:04 pm

Dank je Rein. Heb hier al wel eea gelezen de afgelopen jaren Embarassed . Ondanks dat het vrij rustig is, vind ik hier altijd wel leuke dingen om te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 1:13 am

Pukkie!!! Welkom! (Al ben je er al even.. had niet eerder tijd)

Leuk dat je hier nu ook bent...

Snel weer wat afspreken?

Knuffff
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 10:45 am

hé Gralin!!! ja, binnenkort afspreken, lijkt me gezellig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guardian_angel
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 29

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 2:49 pm

ja wacht eens! ik had gralin eerst geclaimd voor een bakkie hoor Laughing . daarna is ze helemaal de jouwe, hoe meer vrienden hoe rijker de mens tenslotte Wink ..tsja gralin, dat is de prijs van populariteit, je agenda loopt dan altijd over Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 3:15 pm

Grinn.. dat bakkie koffie komt goed GA, maare puk woont op 3x springen van mij vandaan.. dus daar hoef ik weinig mee te plannen verder Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 4:10 pm

Ik zie je al springen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitimedi dec 02, 2014 7:04 pm

Toch loop ik liever Razz Minder belastend voor mijn enkels Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: voorstellen   voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ff voorstellen
» Even voorstellen
» Voorstellen
» Even voorstellen
» even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: