Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimedo nov 13, 2014 9:26 pm

Ik las deze week: ‘iedereen heeft hier een bijnaam’. Dat klopt, maar soms lijkt deze te veel op je echte naam. Ik wil mijn bijnaam veranderen. Maar: als ik op de bovenste regel klik op ‘profiel’, dan krijg ik een nieuw scherm met bovenin het veld ‘gebruikersnaam’. Dan had ik vermoed, dat ik daar overheen kan schrijven; maar dat lukt me niet. Welke computerkundige kan mij verder helpen?
Groet Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimedo nov 13, 2014 9:37 pm

Het is voor gebruikers zelf bij mijn weten niet mogelijk de naam te veranderen. Eenmaal gekozen zit je er aan vast. Wellicht dat één van de beheerders of moderators je verder kan helpen, vaak hebben die wel magische krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimedo nov 13, 2014 11:23 pm

Wat Bjorn zegt is correct, leentje of dawn kunnen je gebruikersnaam wijzigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimedo nov 13, 2014 11:58 pm

Dat is een mooi citaat ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimevr nov 14, 2014 11:27 am

Als de gelegenheid zich nog eens voordoet zet ik het op een tegeltje voor je Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitimema nov 24, 2014 7:37 pm

Het is gelukt, dank!
Ik heet nu anders.
Groet van Rein, voortaan Strafhand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?   Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoe wijzigen bijnaam of gebruikersnaam?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Andere gebruikersnaam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Servicebalie :: Helpdesk-
Ga naar: