Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Student van 24 geeft billenkoek als discipline

Ga naar beneden 
AuteurBericht
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Student van 24 geeft billenkoek als discipline Empty
BerichtOnderwerp: Student van 24 geeft billenkoek als discipline   Student van 24 geeft billenkoek als discipline I_icon_minitimewo nov 26, 2014 9:12 pm

Mannelijke student van 24 geeft billenkoek als discipline.

Ik ben Michael, 24 jaar en student op de Universiteit. Ik geef nu al 4 jaar billenkoek aan studentes en vrouwen die wat extra discipline in het leven nodig hebben. Ik help deze door middel van billenkoek hun persoonlijke doelen te bereiken. Dit kan van alles zijn, zoals het stoppen met roken of het motiveren tijdens het studeren. Ik ben in het billenkoek wereldje gekomen toen mijn ex-vriendin 4 jaar geleden vroeg om discipline op deze manier. Vanaf deze tijd heb ik via spankingwebsites al verschillende vrouwen van rond mijn leeftijd geholpen en ze discipline bij te brengen met het geven van billenkoek.