Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Student van 24 geeft billenkoek als discipline

Ga naar beneden 
AuteurBericht
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Student van 24 geeft billenkoek als discipline Empty
BerichtOnderwerp: Student van 24 geeft billenkoek als discipline   Student van 24 geeft billenkoek als discipline I_icon_minitimewo nov 26, 2014 9:12 pm

Mannelijke student van 24 geeft billenkoek als discipline.

Ik ben Michael, 24 jaar en student op de Universiteit. Ik geef nu al 4 jaar billenkoek aan studentes en vrouwen die wat extra discipline in het leven nodig hebben. Ik help deze door middel van billenkoek hun persoonlijke doelen te bereiken. Dit kan van alles zijn, zoals het stoppen met roken of het motiveren tijdens het studeren. Ik ben in het billenkoek wereldje gekomen toen mijn ex-vriendin 4 jaar geleden vroeg om discipline op deze manier. Vanaf deze tijd heb ik via spankingwebsites al verschillende vrouwen van rond mijn leeftijd geholpen en ze discipline bij te brengen met het geven van billenkoek.
Ik gebruik de billenkoek als discipline om bij jou door te dringen en het probleem positief te stimuleren. De manier waarop ik billenkoek geef is voornamelijk over de knie op broek/rok, ondergoed en blote billen met de hand. Maar voor degene bij wie het noodzakelijk is kan ik ook instrumenten als een liniaal, paddle, haarborstel, riem e.d. gebruiken en andere posities zoals over een tafel of bureau hanteren. Ik zal nooit iets doen wat niet van te voren afgesproken is, omdat ik vindt dat de discipline op een manier moet gaan die voor beide acceptabel is. Wel zal ik streng zijn in het geven van de billenkoek als dat van te voren is afgesproken. Het is niet voor niks discipline dus als jij dit nodig hebt zal ik je dat leren. Ik zal tijdens de billenkoek en discipline streng zijn om je echt te laten inzien dat het anders moet. Maar natuurlijk is er buiten de discipline ook tijd voor een rustig drankje, praatje e.d. Ik vind de sfeer erg belangrijk voor de discipline, ieder moet zich op zijn gemak voelen.
Dus ben jij een vrouw van rond de leeftijd 18-25 en op zoek naar dat extra beetje discipline en denk jij dat billenkoek de oplossing kan bieden? Stuur dan een mailtje naar billenkoekdiscipline @outlook.com voor meer informatie en kennismaking.

Groeten, Michael


Laatst aangepast door billenkoekdiscipline op do nov 10, 2016 8:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
billenkoekdiscipline
Watje
Watje



Aantal berichten : 24

Student van 24 geeft billenkoek als discipline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Student van 24 geeft billenkoek als discipline   Student van 24 geeft billenkoek als discipline I_icon_minitimezo apr 02, 2017 7:12 pm

Inmiddels 25 jaar oud, maar de advertentie geldt nog steeds!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Student van 24 geeft billenkoek als discipline
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Discipline
» Billenkoek/Spanking als discipline billenkoekdiscipline@outlook.com
» Billenkoek/Spanking als discipline of stok achter de deur
» Billenkoek voor leeftijdsgenoten
» Discipline

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: