Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Rollenspel en rollenspankers?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimema jan 26, 2015 4:19 pm

Ik vermoed dat de meeste deelnemers aan deze site begeleiding willen en strafspanking. Zeker weten doe ik dat niet. Ik neig meer naar de spanking vanwege de lol en de ontspanning, bij voorkeur in de vorm van een rollenspel.

Zo kan zich onlangs de volgende situatie voordoen: opnieuw verschijnen de drie opgeroepen vrouwelijke leerlingen aan het begin van het kwartaal. Ditmaal krijg ik de benodigde assistentie van twee nieuwe leraren. Met hen beide heb ik de ‘les’ voorbereid, maar ook de dames hebben vooraf onderling contact gehad.
Eén nieuwe leraar inspecteert de voorgeschreven kleding: de sokken zijn kousen die slordig naar beneden zakken; ‘draai je om, zodat ik je beter kan zien’. De dames bezorgen ons een verrassing: in plaats van de goede tekst over het Wilhelmus kwelen ze een ongepast lied over domme leraren op overbodige scholen. Het is niet te geloven en ik moet mijn lachen bedwingen.

De 2 nieuwe leraren zijn gericht op handspanking en nemen de drie leerlingen ‘onder handen’. Eén van hen vergelijkt de temperatuur van de billen en de roodheid ervan; ‘hier mist nog enige kleur’!
De dames hadden vooraf een opstel moeten schrijven en inleveren over het nut van strafspanking. Dat hebben ze geweigerd onder het motto: ‘wat een onzin’. Nu wordt het menens en worden forse instrumenten uit de kast gehaald. Het giebelen en spotten wordt langzaam minder; met de klappen wordt nu meegeteld en zelfs een ‘dank u wel meester’ valt te horen. Eén dame ontvangt een Spaans rietje [Hoofletter], waarvan de strepen nog enige dagen zichtbaar zullen blijven.

Ook naderhand kijken we tevreden terug.
Mijn vraag: zijn hier meer deelnemers die denken aan of fantaseren over een rollenspel en het hebben ervaren?
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
bill_a_cook
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimezo jun 21, 2015 7:29 pm

spanking voor straf en als rollenspel liggen wat mij betreft niet zover uit elkaar. Een rollenspel kan bijvoorbeeld ook gespeeld worden om een situatie uit het verleden nog eens te herbeleven, maar dan met de juiste afloop Wink

leerlingen en studentes die zich in de klas misdragen is een mooi klassiek onderwerp, en doet terugdenken aan hoe het vroeger echt ging, toen er nog ontzag was voor de hoofdmeester. Aan het eind van de schooldag moesten zich misdragende leerlingen zich melden bij diens kantoor, en dan op hun beurt wachten om naar binnen geroepen te worden. Met een beetje geluk kon je buiten al horen wat er zich binnen afspeelde.

Maar ook veel slecht gedrag buiten de context van school leent zich goed voor een rollenspel. Het heeft altijd te maken met een gebrek aan controle over het eigen gedrag, en het resulteer altijd in rode billen (grijns)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimezo jun 21, 2015 10:45 pm

Juist ja! Hier stond dus dat topic...Ik zal even proberen mijn bijdrage van vanmiddag naar hier te verplaatsen. Goed voor het overzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimezo jun 21, 2015 10:55 pm

Het onderstaande kwam tot stand na het lezen van de treffende beschrijving van Strafhand, over die speciale klas.

Het fenomeen rollenspel is een apart iets. De manier waarop Strafhand schrijft over dat speciale klasje, vind ik mooi. Ik kan me voorstellen dat dit in behoeften voorziet. Zelf vind ik het erg moeilijk om me in te leven in een rollenspel.

De wedervraag die ik zou willen stellen luidt:

Ontstaat er eigenlijk niet altijd een soort rollenspel? Op zo’n manier kan ik me namelijk zeker wel in het idee van een rollenspel vinden, maar zelf schoolscènes naspelen, past toch echt minder bij me en past ook niet echt bij mijn vrouw (ik weet dat  sommigen, waaronder een niet nader te noemen behulpzaam lid, wier naam rijmt op ‘crisis’, dit onbegrijpelijk zullen vinden).

We zijn er misschien te nuchter voor of het is gewoon onvermogen. Aan de andere kant…een verloren dochter die langskomt om ouderlijke bestraffing te ondergaan, dat kan dan weer wel…Maar dan zonder dat expliciet de rollen van ‘vader’ en ‘moeder’ moeten worden opgevoerd en zonder ‘kind’ te spelen.

Het rollenspel is er in die zin in mijn ogen eigenlijk altijd al en hoeft niet in alle gevallen expliciet te worden gemaakt. Het ontstaat gewoon zo, of je nou van rollenspelen houdt of niet.

(misschien moeten we toch een keer stage komen lopen in de klas, Strafhand, en zullen ons dan de schellen van de ogen vallen. Ik kan erg netjes schilderingen aan het prikbord hangen en mijn vrouw is goed met lijmpotjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimedo jun 25, 2015 12:48 am

Haha, rijmt op crisis Very Happy, die hou ik er misschien wel in!

Zal ik je eens de grootste grap vertellen? Ik hou helemaal niet van rollenspelen roflol . Ik krijg er altijd de slappe lach van! Mijn lieve vriendje daarentegen houdt er iets meer van, dus vandaar dat we dit kekke uniformpje in huis hebben.

Grtz

(cr)isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimevr jun 26, 2015 11:39 am

Geacht Frieslandstel,
Ik heb een tijd naar jullie tekst gekeken en erop gekauwd. Dwz: ook even in wikepedia gekeken, wat er aan rollen zijn. Jullie hebben gelijk, dat we altijd een rol spelen, gisteren speelde ik nog de rol van collega, zojuist die van buurman. In een aantal beroepen zijn rollenspelen nodig om te oefenen op lastige klanten.
Waar ik hier op doel, kom het meest in de richting van deze verwijzing:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sexual_roleplay
De link wijst misschien te exclusief op sexualiteit en / of SM.

Voorlopig zie ik een rollenspel als een vorm, die het meest past bij spanking omwille van het plezier of [ont]spanning. Het past bij een scenario die je kiest. Uit mijn mini-onderzoek blijkt, dat het school-student[e] scenario het meest populair is, maar de dienstbode en de secretaresse [met typfouten] scoren ook hoog.
Er zijn overal groepen voor, ook hiervoor; op BSC zijn er berichten over, hier is een groep van Fetlife:
https://fetlife.com/groups/40702

Ik heb nog een voorbeeld: ik had eten gekookt voor twee dames. Ik vond het wel redelijk, dat ze dan zouden afwassen. Echter: ik hoorde mijn partner zeggen: ‘we stoppen de vuile pannen gewoon terug in de kast; dat merkt hij toch niet’. Ik ben toen een kijk in de keuken gaan nemen; de andere vrouw keek mij aan met een mengeling van schrik, nieuwsgierigheid en hoop. Een uur later had ze blauwe billen.

Of jullie de schellen van de ogen zouden vallen, weet ik niet. Stage lopen = meedoen.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimema jun 29, 2015 9:59 am

Ha, ha! Je schrijft:  ‘Gisteren speelde ik nog de rol van collega, zojuist die van buurman’.    Goed zo, Strafhand!  Dacht ik.

Pas bij de tweede keer lezen begreep ik dat je dat niet bedoelde. Op een spanking forum denk je nu eenmaal meteen dat het om spanking rollen gaat...

Je hebt gelijk, in het dagelijks leven spelen we inderdaad voortdurend rollen.

Een spanking rollenspel voor het plezier of (ont)spanning.  Dat begrijp ik.  En misschien gaat het vertolken van spanking rollen wel met dezelfde vanzelfsprekendheid als waarmee we in het dagelijks leven buurman zijn, klant zijn, reiziger zijn? Dat rollenspelen dus ook gewoon natuurlijk kunnen zijn, ‘vanzelf’ tot ontwikkeling kunnen komen?

Je persoonlijke toelichting beantwoordt onze vraag beter dan de link, vind ik zelf. Fijn dat je uitleg geeft naar aanleiding van onze vraag. Vriendelijk dank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitimema jun 29, 2015 10:08 am

We hebben trouwens goed nagedacht over een positiever rijmwoord dan  ‘crisis’, maar dat was niet te vinden. Misschien moet hier een nieuw topic voor worden geopend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rollenspel en rollenspankers? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rollenspel en rollenspankers?   Rollenspel en rollenspankers? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rollenspel en rollenspankers?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rollenspel DD/lg
» Schoolklas als rollenspel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Leven in Fantasia-
Ga naar: