Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)

Ga naar beneden 
+4
isis
Björn
minime
Delftse Studente
8 plaatsers
AuteurBericht
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimeza maa 21, 2015 9:05 pm

In het kader van nieuwe topics openen om het forum een nieuw leven in te blazen...

Zo'n vier jaar geleden was ik forummoderator op een spellenforum (tribalwars voor wie het interesseert). Hiermee kwam ik in contact met vele gebruikers, die ik vaak op MSN (toen nog hip) sprak. Één ervan was er eentje die mijn duivelse-banhammer vaak wist te ontsnappen door mijn eigen vriendelijkheid. Hem sprak ik heel vaak op MSN en we deelden best veel met elkaar.
Op een gegeven moment, ik weet niet meer wanneer, kregen we een meningsverschil ofzo. In ieder geval gebruikte hij op een gegeven moment "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Whipdie smiley (of iets wat erop leek) en dreigde mij te gaan spanken. Ik ben daar dapper op ingegaan, ik was al jaren gefascineerd daardoor. Dus vele MSNuurtjes later zat ik in de trein naar Kerkrade (of all places) om hem te ontmoeten.
Hij was geen creep gelukkig.
Anyway, na veel praten en theedrinken zijn we naar zijn kamer gegaan. Na wat uitdagen nam hij mij over zijn knie en begon te slaan.

Ik weet niet wat hij fout deed, maar voordat ik ook maar iets voelde begon hij te klagen dat zijn hand pijn deed. Ik moedigde hem aan door te gaan ("pffff watje, ik voel nog niets") maar na een paar minuten stopte hij alsnog omdat zijn hand te veel pijn deed.

Dat was grappig. En dat is waarom ik het niet meetel.

Ik spreek hem nog af en toe, maar hij is niet (meer) into spanking dus het gaat dan over normalemensenzaken...
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimeza maa 21, 2015 9:36 pm

Was het voor hem ook de eerste keer misschien? Waarom gebruikte hij geen instrumenten?

Ik weet dat het bij mijn eerste keer ook zo ging. Mijn vriend had me nog nooit geslagen en hij deed het ook enkel omdat hij wist dat het belangrijk was voor mij. Ik had nog niet echt pijn, maar zijn hand zat helemaal rood en opgezwollen, dus is hij ook maar gestopt. Instrumenten gebruikte hij dan nog niet, hij was nog te bang om me pijn te doen (ik kan dit nauwelijks meer geloven, er is zo veel veranderd sindsdien :p ). Dat zijn hand pijn deed, was uiteindelijk wel een reden om later met instrumenten te gaan experimenteren. Nu doet zijn hand niet meer zo vlug pijn trouwens, is hij wat meer getraind ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimeza maa 21, 2015 10:18 pm

Oh ja helemaal vergeten

Hij pakte op een gegeven moment een riem erbij, maar liet mij over zijn knie liggen. Dus die riem kreeg hij maar niet als goed slag materiaal haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimezo maa 22, 2015 11:51 pm

Dan nog, dat je zo iemand in het wild aantreft is toch wel vrij uniek toch? Wel jammer dat het zo gelopen is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimema maa 23, 2015 12:31 am

Er was op dat forum nog een mede moderator (die ik ook een paar keer IRL heb ontmoet) die subtiel dingen suggereerde met een liniaal te doen als ik weer eens op zijn domein "spamde", iets te subtiel voor mij want ik had het pas achteraf door. Domdomdom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimema maa 23, 2015 1:47 am

Ik ken slechts 1 toepassing voor een liniaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimema maa 23, 2015 1:54 am

De Erasmusbrug natekenen toch? Rolling Eyes

Oh wacht, toen ik dat voor m'n studie moest doen mocht ik geen liniaal gebruiken (deed het stiekem toch)
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimema maa 23, 2015 3:59 am

Beton, Staal, Heipaal fucking deal?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimema maa 23, 2015 4:05 pm

Björn schreef:
Beton, Staal, Heipaal fucking deal?

tongue Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimedi maa 24, 2015 6:38 pm

Björn schreef:
Beton, Staal, Heipaal fucking deal?
Feministische ik heeft zo'n hekel aan dat lied...


BetonbetonbetontedomtedomteDOM ghehehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimewo maa 25, 2015 10:31 pm

Dat is altijd leuk en spannend, als iemand opmerkingen maakt, die leidt tot de gedachte: ‘zou hij of zij van dezelfde club zijn?’
Ooit vertelde ik een vrouw, dat ze erg ondeugend was door mij de eerste nacht al te proberen te versieren [bekend verhaal misschien]. Zij antwoordde: ‘als ik ondeugend ben, krijg ik dan een pak voor de blote billen?’ Ik zo verbaasd, dat ik niets deed en er pas maanden later op terug kwam, met goed gevolg.
Een andere keer maakte iemand steeds grappen over een ‘strafbankje’, een ‘billenkoekpauze’ i.p.v. een stapauze etc. Ik heb haar toen uitgenodigd voor een stukje fietsen met mij, van Leerdam naar Amsterdam. Precies halfweg –het was op een bankje bij Kamerik- heb ik haar gezegd, dat ze grappen maakte over een voor mij zeer interessant onderwerp. Oei, het bleek helemaal geen verborgen hint, het waren slechts grapjes. Fout gegokt, dus een echte miskleun!.
Wat betreft de instrumenten: ik ben al snel overgegaan op de polllepel en heb het nooit laten komen tot een pijnlijk gezwollen hand. Met een riem zwaaien kan wel, maar niet als je over de knie ligt, dan moet je even over de tafel liggen. Over de knie kun je wel een haarborstel gebruiken. Iedere dominant of spanker leert al doende en je moet er achteraf over kunnen lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimedo maa 26, 2015 3:32 am

Ik heb een paar RL vrienden die er wel grappen over maken, maar ik denk juist dat ze daarom niet van deze club zijn.
Al ben ik wel een paar keer verliefd geweest op mensen die het zomaar zouden kunnen zijn. Maar helaas, de friendzone.

Then again, ik vraag me af of het aan mij "af te lezen" zou zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Neill
Beginner
Beginner
Neill


Aantal berichten : 40

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimedo maa 26, 2015 2:59 pm

Blijft heel lastig inderdaad. Ik hoor soms ook wel eens opmerkingen die me doen denken dat het zou kunnen dat ze van deze club zijn, maar ja, als je dan fout zit..... Ik ben er overigens wel vrij zeker van dat het niet echt van mij af te lezen is, het is niet alsof het werkt om in het dagelijkse leven dominant over te komen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimedi maa 31, 2015 7:00 pm

Ik herinner me ineens dat één van mijn vriendinnen aan BDSM doet buiten haar (vanilla)relatie om, en dat ik dat weet omdat ze ooit mensen tips gaf en ik flarden van dat gesprek hoorde.

Misschien moet ik eens wat meer met haar gaan babbelen... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
MeisjeUtrecht
Watje
Watje



Aantal berichten : 2

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimewo apr 01, 2015 12:20 am

Haha geinig, tribalwars! Heb ik een paar jaar geleden ook gespeeld. Bij mij heeft het helaas niet tot zo'n spankingverhaal geleid haha. Wel sprak ik ook een jongen via tribalwars regelmatig op msn. Kwam er met uitgaan ineens een jongen op me af; hee, ik ken jou van tribalwars! Helaas bij ons slechts geeindigd met zoenen ipv billenkoek haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitimewo apr 01, 2015 6:17 pm

Ik heb vroeger ook vaak genoeg op forums en spelletjes gezeten maar dat leidde nooit tot leuke spanking avonturen helaas.
Had gelukkig wel een buurtmeisje om dat aan te doen, ik bedoel mee te doen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)   "Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Eerste keer" (en waarom ik hem niet meetel)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De eerste keer
» mijn eerste keer
» M haar eerste keer!
» Mijn eerste keer
» Een soort van eerste keer...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Miskleun-
Ga naar: