Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 meisje op zoek naar D/s

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
loesbloem
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

meisje op zoek naar D/s Empty
BerichtOnderwerp: meisje op zoek naar D/s   meisje op zoek naar D/s I_icon_minitimedi apr 21, 2015 10:54 pm

Hallo iedereen Smile

De naam is Loes, een studente uit België van 21 lentes jong. Ik hou van avontuur, het maximum uit mezelf halen en impulsieve beslissingen die tot fantastische momenten leiden.

In het dagdagelijkse leven ben ik verre van onderdanig. Ik zit in mijn 4e jaar aan de universiteit in een door mannen overheerste opleiding, en ik heb nooit moeite gehad om mijn mannetje te staan. Ik bedank dan ook vriendelijk voor een relatie waarin ik voortdurend om toestemming moet vragen en waarbij belangrijke beslissingen in mijn plaats worden genomen.
Wat wil ik dan wel: Ik krijg het warm van het idee dat een man mij af en toe op mijn plaats zet en straft als ik naast mijn schoenen loop. Ik fantaseer al van zolang ik mij herinner over gestraft worden. Tot nu toe was alles voor mij binnen een bdsm-setting, maar ik wil uiteindelijk een relatie waarin D/s een rol speelt.
Het verlangen naar spanking en gedomineerd worden zit heel diep. Krijg ik het niet, dan hunker ik ernaar Smile

Ik leer graag nieuwe mensen kennen, dus als wat ik hier heb geschreven je op één of andere manier aanspreekt mag je gerust een berichtje sturen.

Groetjes,
loesbloem
Terug naar boven Ga naar beneden
bi-boy92
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

meisje op zoek naar D/s Empty
BerichtOnderwerp: Re: meisje op zoek naar D/s   meisje op zoek naar D/s I_icon_minitimedi dec 08, 2015 3:13 am

Heey Loes ik ben een 23 jarige kerel die jou billetjes wel lekker rood wilt spanken!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
meisje op zoek naar D/s
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meisje 20 op zoek naar begeleiding
» Meisje (18) op zoek naar begeleider
» Op zoek naar een spankgirl!
» Zoek jij vrouw-meisje-studente?
» Op zoek naar discipline?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: