Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 The Ruleset

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimeza mei 16, 2015 11:35 am

Een aantal van jullie kennen het misschien al, maar toch.

Ik kwam laatst de tumblr van The Ruleset (theruleset*tumblr*com) tegen en ik wil niet weten hoeveel tijd ik daar nu al aan besteed heb.. Het is een mooie mix van foto's en GIFs van zijn eigen scenes, reblogde foto's en GIFs, beantwoorde vragen en videos. Niet alles spreekt me evenveel aan, maar er is genoeg om content te blijven (:

Vooral dit filmpje (theruleset*tumblr*com/post/113095762930/as-promised-the-3k-bonus-video-scolding-again) kan ik waarderen Embarassed Mijn vraag is eigenlijk vooral: hoe realistisch vinden jullie zo'n filmpjes? Kun je je daar in inleven? Lijkt het op wat je dominant/begeleider/hoe je hem noemt zou kunnen zeggen tegen je?


(Ps. Overal waar in de links een sterretje staat hoort een punt, want schijnbaar mag ik geen links posten als ik net nieuw ben Rolling Eyes)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimeza mei 16, 2015 7:51 pm

Hihi, ik word een beetje melig van zo'n onbekende man die via een video quasi streng tegen me praat roflol .

Mijn vriend is niet zo langdradig, dus bij ons gaat het er niet zo aan toe. Eigenlijk krijg ik dit soort verhalen meestal ook pas te horen terwijl ik al over de knie lig. En vaak is het ook wel overbodig, omdat we allebei toch heel goed weten waar het om gaat.

Grtz

isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimeza mei 16, 2015 9:13 pm

Ik preek bij straf maar dan voornamelijk terwijl ze al over de knie ligt.
Alleen als het een écht serieuze overtreding is geef ik vooraf al strenge preek zodat ze alvast door de grond gaat en voelt dat ze het verdiend om gestraf te worden.
Mestal houd ik het kort en bondig te houden, in mijn ervaring werkt dat effectiever dan een lang verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 12:34 am

Volgens mij heb ik ooit een documentaire gezien over die gast! Ik ga even zoeken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
carlijn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
carlijn


Aantal berichten : 362

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 12:43 am

yay voor google, hier is ie! Geen idee trouwens of hij hier al ergens staat maar ik heb niet echt zin om te gaan zoeken Razz

https://www.youtube.com/watch?v=cq00Z__em-E
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 1:32 am

Uomi schreef:
Lijkt het op wat je dominant/begeleider/hoe je hem noemt zou kunnen zeggen tegen je?
Ik mag al blij zijn als hij vijf woorden vuil maakt aan de reden waarom ik straf krijg. Rolling Eyes Lijkt me wel tof zo'n preek krijgen, al kon ik hem op het filmpje niet zo serieus nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 9:08 pm

carlijn schreef:
yay voor google, hier is ie! Geen idee trouwens of hij hier al ergens staat maar ik heb niet echt zin om te gaan zoeken Razz

Dankje!

Delftse Studente schreef:

Ik mag al blij zijn als hij vijf woorden vuil maakt aan de reden waarom ik straf krijg. Rolling Eyes Lijkt me wel tof zo'n preek krijgen, al kon ik hem op het filmpje niet zo serieus nemen.

Wat lijkt je tof aan zo'n preek? En vind je het jammer dat hij dat niet doet?


Ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen wel iets lachwekkends heeft, zo'n filmpje Razz Zou je het serieuzer nemen als het onderdeel van een rollenspel zou zijn? Of zou je dat eigenlijk niet willen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 9:12 pm

Ik denk dat de meesten het serieuzer zouden nemen als het juist geen rollenspel was maar echt. Een preek krijgen iets wat je écht fout hebt gedaan heb ik subs van door de grond zien gaan, dan zijn ze blij dat de spanking begint omdat dat minder erg is dan het schuld gevoel en de teleurstelling van de D.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 9:13 pm

Uomi schreef:

Wat lijkt je tof aan zo'n preek? En vind je het jammer dat hij dat niet doet?
Voornamelijk dat ik weet waaróm ik straf krijg. Dat is nu nog niet altijd het geval. Vaak hoor ik iets als "ja als ik al die redenen moet gaan opsommen zitten we hier morgen nog" of "dat weet je zelf wel". Als ik al iets hoor. Al gaat dat de laatste tijd weer iets beter, nadat ik heb geklaagd dat ik niet weet waarom. Nu bespreken we het een beetje vooraf, maar niet op een preek manier.
Een preek zou helpen me echt klein en schuldig te laten voelen. Toch iets waar ik op kick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 9:39 pm

Delftse Studente schreef:
Een preek zou helpen me echt klein en schuldig te laten voelen. Toch iets waar ik op kick.

Dit kan ik me helemaal voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitimezo mei 17, 2015 11:01 pm

Ruben schreef:
Ik denk dat de meesten het serieuzer zouden nemen als het juist geen rollenspel was maar echt. Een preek krijgen iets wat je écht fout hebt gedaan heb ik subs van door de grond zien gaan, dan zijn ze blij dat de spanking begint omdat dat minder erg is dan het schuld gevoel en de teleurstelling van de D.

Maar dat is natuurlijk nogal lastig voor elkaar te krijgen met een filmpje met iemand die je niet kent Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Ruleset Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Ruleset   The Ruleset I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Ruleset
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: