Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 5:24 pm

Ik run al tijden een website met de naam Spankees en biedt sinds kort een nieuwe spanking service aan, deze is geheel kosteloos en gebeurt door spankers in het gehele land en in elke regio.
Hoe werkt dit nu?
Als een meisje of vrouw (of man) een spanking wil dan meld zij zich bij mij aan via een webformulier en vult daar haar of zijn voorkeuren in en ik ga kijken of er in jou regio een geschikte spanker beschikbaar is.
Jij krijgt het profiel van de spankers(s) en neemt contact met hem of haar op en daarna is het aan jullie om het contact verder af te ronden.

Waar ben ik nog meer naar op zoek?

Vrouwen die mannen willen spanken.
Mannen die mannen willen spanken.
Vrouwen die vrouwen willen spanken.


En niet te vergeten vooral vrouwen die over de knie willen gaan en nu zelf veel meer keuze hebben dan ooit!
Als een spanker zich niet aan de afspraken houdt wordt hij verwijderd uit de database!
Dus meiden en vrouwen ga naarSpankees en meld je aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 7:19 pm

Is dit spam van een bot? Ik vind dit heel twijfelachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Geen spam!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 8:04 pm

Voor wie zich afvraagt, nee dit is geen spam maar een uitnodiging om mijn website te bezoeken om je als vrouw of meisje of spanker aan te melden.
puur voor mijn hobby en voorliefde, spanking te delen met anderen!
Kijk maar eens op mijn website:
Spankees
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimevr mei 22, 2015 11:52 pm

Een bot zou er wel iets anders uit zien Wink Maar het is idd spam. Jammer dat het forum niet meer gemodereerd wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Jammer!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimeza mei 23, 2015 2:42 pm

Voor wie denkt dat dit bericht spam is wil ik even zeggen dat het om een initiatief gaat om spankers en spankees bij elkaar te brengen!
Er zit zeker geen financieel doel  achter, geen verdien model.
Ik run een weblog spankees wat ten doel heeft om voor vrouwen de spanking drempel vooral te verlagen en om het bespreekbaar te maken en de kans te bieden om waar je ook woont een spanker bij jou in de buurt te vinden!
Ik verdien er dus niets mee!!!!
En bij spam gaat het toch om verdienen?
Dus voor je iets afkraakt zou ik mij eerst maar eens in verdiepen!
Lees het bericht maar eens goed en kijk maar eens op mijn weblog dan weet je wat ik bedoel.
Ik bedoel maar klaproos is ook opgezet om spanking bespreekbaar te maken!
En waarom moet je dan elkaar de grond in boren?
Ik weet wel spankingstartsites die bol staan van links en andere zooi waaraan verdient kan worden.
Spankees zal dat niet doen en is door een liefhebber opgezet en heeft ten doel om het ook wat luchtiger te bekijken en waar mogelijk elkaar te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitimezo mei 24, 2015 12:31 am

Spam gaat om het plaatsen van ongewenste berichten zonder toestemming of medeweten van de betreffende website, meestal in grote hoeveelheden.

Heeft niks met verdienen te maken.

- Toestemming heb je niet gevraagd, wat wel zo netjes is als je reclame gaat maken op het forum van een ander.
- Het is geplaatst onder voorsteltopics, waar het niet thuishoort.
- Twee keer exact hetzelfde bericht plaatsen is in deze context ook grote hoeveelheden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!   ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ilovan, ik ben niet nieuw maar heb wel wat nieuws te melden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» niet helemaal nieuw hier
» Nieuw hier, maar veel ervaring met Softe SM
» Hoi, ook ik ben nieuw
» Nieuw
» ilovan stelt zich voor.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: