Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Met welke soorten spanking houden jullie je bezig

Ga naar beneden 
+8
lovinglydisciplined
isis
sietzetwist
gladstring
puk
minime
Björn
Strafhand
12 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimevr okt 02, 2015 9:25 am

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig en / of waaraan geven jullie de voorkeur?
Disciplinair? Erotisch? Plezier? Therapeutisch? En met wie?

Mijn eigen lijst:
Disciplinair: correctie / gedragsverandering: ooit gedaan met iemand waarmee ik geen relatie had.
Erotisch / sexueel: met mijn partner.
Plezier en spel: met vaste groep voor een rollenspel eens per kwartaal.
Therapeutisch / spanning verminderen / ‘stress relief’: soms, heeft in zekere mate zelfde effect als bij de spelvariant.

Welke vormen gelden voor jullie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimema okt 12, 2015 9:47 pm

Wat is voor jou het verschil tussen disciplinair en stress relief? Ik merk dat disciplinaire mepsessies vaak een stress relief element hebben. Of loop ik nu te ijlen?
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimewo okt 14, 2015 9:50 am

In mijn beleving heeft disciplinair inderdaad vaak ook een vorm van stress-release als resultaat. Maar ik denk dat Strafhand doelt op sessies die specifiek op stress-release gericht zijn. Dat gebeurt bij ons wel eens. Als hij merkt dat ik te gespannen rondloop, te gestresseerd ben, dan "mag" ik even over de knie gaan liggen. Meestal (afhankelijk van de mate waarin ik bereid ben om mee te werken) begint hij dan redelijk rustig, maar bouwt hij op tot hij echt stevig doorslaat en laat hij me rustig uithuilen over de knie. Er is hier geen disciplinair aspect aan, dit is puur voor stress-release dan.

Om op Strafhands vraag te antwoorden: wij (ik beleef spanking enkel en alleen met mijn vriend) hebben dus stress release spankings, maar ook disciplinaire spankings (die komen niet zo vaak voor, ik ben echt een engeltje Wink ). Daarnaast zijn er ook "zomaar"-spankings, voor de fun. Omdat hij daar zin in heeft, omdat ik even aan het uitdagen was en een grote mond opzette of zo, maar speels. Hij slaat dan vaak hard, maar het is niet disciplinair en het is ook niet de bedoeling om me te laten huilen, het is gewoon omdat we dat beiden leuk vinden dan. Erotische spankings komen ook wel eens voor, soms puur erotische spanking, soms als onderdeel van onze BDSM-beleving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimewo okt 14, 2015 8:45 pm

Björn schreef:
Wat is voor jou het verschil tussen disciplinair en stress relief? Ik merk dat disciplinaire mepsessies vaak een stress relief element hebben. Of loop ik nu te ijlen?

Beste Björn,
Natuurlijk ben je niet aan het ijlen. Je wijst me erop, dat een spanking een bepaald doel en een effect kan hebben, maar dat ook een neveneffect mogelijk is. Het grappige rollenspel kan iemand tot zeer rust brengen.
Ik merk, dat niet iedereen dezelfde vormen van spanking noemt en dat er vaak iets andere onderscheiden worden gemaakt.
Wat ik moeilijk vind is om zicht te krijgen op een spanking die volgens sommigen als anti-depressiva werkt; maar het fascineert me wel.
Ik ben benieuwd naar de andere antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo okt 15, 2015 9:47 am

Met mijn man is het vooral erotisch of disciplinair. Heel soms ook stress-relief. Maar eigenlijk is mijn man niet zo'n echte spanker, dus het blijft bij een paar tikken. Gelukkig weet hij tegelijk wel precies het goede te zeggen/doen zodat ik ook echt wel voel wat de bedoeling was van de klappen.

Bij mijn ex-D was het vooral disciplinair en meestal was dat gekoppeld aan stress-relief. Heel soms deden we ook wel voor gewoon voor de fun. Maar ook dat eindigde dan meestal wel in stress-relief. Ik kom nl heel makkelijk in sub-space en dat heeft voor mij iig het effect dat ik daarna weer rustiger ben, minder gestrest.

Eigenlijk zou op dit moment een spanking puur tegen de stress wel heel erg fijn zijn. Maar ja, de stress komt nou net voort uit het breken met mijn D en "zusje" vorige week. Nu dus op zoek naar een andere manier om van die stress af te komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
gladstring
Watje
Watje
gladstring


Aantal berichten : 7

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimezo okt 25, 2015 12:15 pm

Bij mij is het erotisch/sexueel.
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimewo dec 30, 2015 10:06 pm

Ik zie toch wel een bepaalde mate van verwevenheid tussen erotiek, fun, stress relief en straf.

Als je bijvoorbeeld een rollenspel speelt, dan wil je in dat rollenspel toch gestraft worden. Dat gevoel is niet hetzelfde als echt gestraft worden maar heeft wel bepaalde overlap. Tegelijkertijd heb je fun en windt het je ook op.

Als gever ook: als je als dom je sub straft, dan doe je dat om te straffen, om je dominantie duidelijk te maken. Je wilt haar/hem echt pijn doen, echt spijt laten voelen, maar tegelijkertijd doe je het niet als je niet zou weten dat het haar ergens diep van binnen ook opwindt (misschien niet tijdens het slaan maar wel in de aanloop en/of de aftermath) en het haar wellicht ook helpt een stukje stress kwijt te raken of geborgenheid te voelen.

Heel paradoxaal (woord van de dag) allemaal. Maar voor mij zijn alle vormen dus hetzelfde alleen leg je iedere keer het accent ergens anders?

Bij casual spankers die het als in de film als soort voorspel doen of proberen moet er ook een gevoel van macht (verkrijgen/loslaten) en opwinding (niet voor niets voorspel) van toepassing zijn, kan toch haast niet alleen voor de fun en om te lachen zijn?

Zijn er hier mensen voor wie het echt alleen straf is? Of echt alleen seksueel? Of alleen fun?

Ben ik heel benieuwd naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 31, 2015 1:03 am

sietzetwist schreef:
Als gever ook: als je als dom je sub straft, dan doe je dat om te straffen, om je dominantie duidelijk te maken. Je wilt haar/hem echt pijn doen, echt spijt laten voelen, maar tegelijkertijd doe je het niet als je niet zou weten dat het haar ergens diep van binnen ook opwindt (misschien niet tijdens het slaan maar wel in de aanloop en/of de aftermath)...


Voor mij in ieder geval heeft alle spanking die intimiteit en spanning. Aan de andere kant is het ook niet iets waar je de nadruk op hoeft te leggen. Het mooie van het 'spel' is voor mij toch meer de dynamiek tussen D en sub.

Een aantal van mijn (vanilla) vrienden weet dat ik meisjes mep. En precies dit vind ik zo ontzettend lastig uit te leggen. Het hele concept dat iets intiem, erotisch en zelfs opwindend kan zijn (overigens, zonder mezelf impotentie aan te willen praten, niet noodzakelijk dat laatste), zonder dat er de expliciete verwachting van een potje bumsen aan het einde bij zit.

Citaat :
...en het haar wellicht ook helpt een stukje stress kwijt te raken of geborgenheid te voelen.

Bij straf? Ja, absoluut. Wat mij betreft ook een doel. Wat heeft zij er - sprekende in het kader van een begeleiding - aan om alleen er keihard van langs te krijgen, en vervolgens nog steeds met die knoop in d'r maag te zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 31, 2015 1:55 am

bumsen, mooi woord. Wel een tricky aspect, seks. Dat het in veel gevallen voor een of beide partijen opwindend is, is duidelijk. Zeker bij spelen blijft het vaak daarbij, maar in een relatie ben ik benieuwd hoe degenen die in een relatie zitten hiermee omgaan?

Het zou naar mijn idee sowieso niet altijd met seks eindigen inderdaad, vrij vaak niet. maar als je veel met spanking en discipline doet dan ontloop je er wellicht niet aan dat een deel van je seksleven ook een dom/sub verhouding krijgt. dan is het denk ik wel oppassen dat de dom zijn 'macht' niet gaat misbruiken. Denk dat de man zich bewust moet zijn dat de vrouw nog steeds een eigen wil (juist op dat vlak) heeft. Misschien gaat dat heel natuurlijk maar best wel een aandachtspuntje?

Hoe wordt daar in relaties mee omgegaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 31, 2015 2:03 am

sietzetwist schreef:
Wel een tricky aspect, seks. Dat het in veel gevallen voor een of beide partijen opwindend is, is duidelijk. Zeker bij spelen blijft het vaak daarbij, maar in een relatie ben ik benieuwd hoe degenen die in een relatie zitten hiermee omgaan?

In een relatie, of bij een scharrel is dat zeker complex. Zeker als je beiden aan een andere insteek behoefte heb. God wat ben ik weer een woordkunstenaar.

Citaat :
...maar als je veel met spanking en discipline doet dan ontloop je er wellicht niet aan dat een deel van je seksleven ook een dom/sub verhouding krijgt.

Zeker. Ik denk dan ook dat er zeker een relatie is tussen je spanko oriëntatie en je oriëntatie tussen de lakens. Over misbruik van de D maak ik me nooit echt veel zorgen trouwens. Net als in het spanko aspect is ook hier het devies om respect te hebben voor de ander en zijn/haar grenzen. Dat het bumsen wat ruwer gaat dan bij vanillavolk doet daar nog niet aan af lijkt me.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 31, 2015 2:42 am

Nu moet ik de woordkunstenaar op gaan volgen....big shoes to fill...but anyway.

Als 'in een relatie' zijnde persoon kan ik wel even mijn ervaring delen. Er is zeker wel een relatie tussen discipline en seks. Strafspankings winden ons natuurlijk wel op, maar worden nooit gevolgd door seks, in die zin houden we het automatisch gescheiden. Hier hoeven we (volgens mij) ook geen moeite voor te doen, dit gaat vrij automatisch. Waarschijnlijk wordt je gedrag in deze ook getriggerd door de sfeer.
Maar bij onze 'bumps' activiteiten staat spanking en D/s altijd wel centraal, ik kan me eigenlijk niet voorstellen hoe het is om gewoon vanilla te bumpsen. Het lijkt me ook sterk dat er mensen met een relatie zijn die spanking alleen voor discipline gebruiken en niet voor fun. Andersom is natuurlijk wel heel goed mogelijk, dat hele discipline moet maar je kink zijn.

Wat sietze schrijft over de valkuil van een dom herken ik helemaal niet. Spanking heeft m.i ook weinig te maken met geen eigen wil hebben. Respect voor de ander staat volgens mij ook centraal in de meest ruwe BDSM relaties, dus dat zit denk ik wel goed.

Grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 31, 2015 11:21 am

Ik sluit me aan bij Isis. Na een strafspanking hebben wij nooit seks. Dat zou in mijn hoofd ook helemaal niet goed voelen. Zelfs als de spanking niet voor straf, maar wel heel heftig was, dan eindigt dat niet met seks. Die twee gaan in mijn hoofd niet samen om een of andere reden.
Daarnaast is het wel zo dat we bij seks ook wel spanking gebruiken, maar dan begint en eindigt die spanking helemaal anders en is die spanking ook veel minder heftig. Dan lig ik vaak lachend over de knie, ook al doet het wat pijn en eindig ik met warme billen. Maar de insteek is dus helemaal anders.
Enneh, bij ons seksleven hebben wij heel zeker een D/s-verhouding, ik zou het ook niet anders willen. Maar dan zit je niet meer bij huiselijke discipline, maar bij BDSM, de twee raken en overlappen elkaar nogal bij ons. Wij hebben slechts heel zelden vanilla seks en zelfs dan is het duidelijk dat hij de leiding heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
sietzetwist
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 37

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimevr jan 01, 2016 3:08 pm

Dit vind ik interessant om te lezen. Ik kan me in tegenstelling to isis wel goed voorstellen om als ´vanilla´ te bumpsen zonder d/s verdeling. Ik weet nog dat daarbij het bumpsen nog wel eens werd gebruikt om ´het goed te maken´ na een ruzie, vaak geinitieerd door degene die spijt had.

Vanuit dat oogpunt bij vanilla´s kon ik me indenken dat behalve spanking als straf er ook nog dezelfde manier van goedmaken op zou volgen. Ik zie die koppeling wel hoewel het geen 1 op 1 verbinding zou zijn dat spanking per se tot seks moet leiden of vice versa.
En dan was mijn vraag of zorg of de dom dan niet nog teveel in de dominantrol zit, zodat seks zonder d/s verdeling niet meer mogelijk zou zijn. Maar als d/s rolverdeling vaak toch al ook in het bumpsen thuishoort dan is dat voor velen dus niet zo erg denk ik  Very Happy .
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimeza jan 02, 2016 3:10 pm

sietzetwist schreef:
En dan was mijn vraag of zorg of de dom dan niet nog teveel in de dominantrol zit, zodat seks zonder d/s verdeling niet meer mogelijk zou zijn. Maar als d/s rolverdeling vaak toch al ook in het bumpsen thuishoort dan is dat voor velen dus niet zo erg denk ik  Very Happy .

Haha nee, hier niet idd Very Happy. Nou switchen wij trouwens wel dus de specifieke D/s verhouding kunnen nog weleens wisselen. Maar ook daarvoor geld dat ik me geen gebumps voor kan stellen waarin ik niet spank of anderzins dominant gedrag vertoon ;-).
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimewo nov 23, 2016 9:33 pm

In mijn laatste spanking -& liefdesrelatie deden we aan verschillende soorten spankings. Meestal waren spankings bedoeld om uiteindelijk opgewonden te worden seks met elkaar te hebben, maar dat waren wel flink harde spankings, geen zachte "aai" beurten laat ik maar zeggen Wink.

Daarnaast kreeg ik ook soms voor mijn billen puur tegen stress, omdat we het allebei fijn vonden die connectie te maken met elkaar. De spankings die me echter het meest bij zijn gebleven en waar ik me ontzettend klein en geliefd bij voelde waren de spankings die ik kreeg als straf. Hierna hadden we meestal ook geen seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo dec 01, 2016 9:44 pm

In ieder geval heb ik iets met disciplinaire spanking.

Als je een externe Dom hebt dan blijft het daar ook bij, maar als je een relatie hebt en je partner is er ook voor in, dan kan ik me voorstellen dat ik ook wel wat andere vormen van spanking zou willen uitproberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimeza dec 03, 2016 11:44 am

Ik vind het vooral fijn als het de normaalste zaak van de wereld is dat je op je billen krijgt of geeft. Dat kan met vele redenen zijn, opwinding, speelsheid, plagerijtje of disciplinair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimewo sep 06, 2017 3:20 pm

Ik hou van zowat alle spankings. Behalve de echt extreme waarbij je billen echt kapot geslagen zijn, behoorlijk wat bloeden en zo... Daar gruwel ik van! No

Spanking is belangrijk voor mij om mijn hoofd leeg te maken, dus therapeutisch/stress-reducerend...
Het kan ook voor de fun, zo'n beetje "rolplay".
Ik kreeg al spankings als straf, en nee, ik vond dat niet leuk, maar achteraf voelde ik me toch wel beter.
Mijn ervaring met erotische spankings is 0.0%, maar daar zou ik wel eens iets aan willen doen. Wink  

Ooit las ik iets over spanking, maar dan bleek er een foto bij te staan van een vrouw, waarbij de borsten felle rode striemen vertoonden en sommige ervan bloedden... Dat soort is NIET aan mij besteed. No
Terug naar boven Ga naar beneden
Switch
Watje
Watje



Aantal berichten : 18

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimevr sep 08, 2017 1:26 am

Spanking is voor mij iets erotisch/seksueels. Ik word er gewoon erg opgewonden van, by far het lekkerst. Het spanking vocabulaire vind ik al opwindend. Heerlijk om het over een flink pak voor je blote billen te hebben. Het moet niet te extreem. Gewoon mooie rode billen na gezonde billekoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo sep 14, 2017 12:53 am

Helemaal eens met Switch. Toch maak ik me wel eens zorgen dat de spanko orientatie ver boven de orientatie tussen de lakens (zeg maar het vamilla bumsen) uitkomt. Om maar eens wat uitdrukkingen terug te halen uit eerdere berichten. Herkent iemand dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedo sep 21, 2017 11:04 am

Wat bedoel je precies Henri en waarom maak je je er zorgen over?
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedi sep 26, 2017 1:38 am

Nou, is een obsessie ervoor wel zo gezond? Daar maak ik mij wel eens zorgen over. Kan bij mij niet ontkennen dat het gepaard gaat met erotiek en seksuele gevoelens. Het hele pallet, van rollenspel tot het uitdelen van straf etc. Vaak heb ik alleen maar daar zin in en ben ik blasé van vanilla seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedi okt 31, 2017 3:19 pm

Dat lijkt me de definitie van een fetish ;-). Een obsessie is wel iets wezenlijks anders, dan ben je er de hele dag mee bezig ook als je niet wilt en kun je geen afleiding zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitimedi nov 14, 2017 8:16 am

Het is idd een fetish. Dank voor de helderheid isis. Al kan ik er wel dagen mee bezig zijn ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Met welke soorten spanking houden jullie je bezig Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met welke soorten spanking houden jullie je bezig   Met welke soorten spanking houden jullie je bezig I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Met welke soorten spanking houden jullie je bezig
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» in de gaten houden
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Voor de mensen onder ons die van schoolmeisjes houden
» richten met spaans rietje of cane
» Wie zijn wij?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Persoonlijk :: Wat is jouw fetish?-
Ga naar: