Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
annemieke1986
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap) Empty
BerichtOnderwerp: Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)   Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap) I_icon_minitimevr apr 08, 2016 11:09 am

Hebben jullie ook soms situaties waardoor gestraft worden minder vaak mogelijk is of waardoor de zwaarte van de straf etc aangepast moet worden?

J en ik hebben een huiselijke discipline relatie. Nu ben ik 21 weken zwanger van een tweeling,we hebben al 2 kindjes en tijdens beide vorige zwangerschappen hebben we spanking gewoon kunnen toepassen tot week 35 van de zwangerschap omdat toen mijn buik erg in de weg begon te zitten. Maar deze zwangerschap is net even anders,grotere buik eerder last van vermoeidheid etc.

Maar toch is de behoefte om te spanken en gespankt te worden nog steeds aanwezig. Ik heb er zelfs moeite mee dat J nu minder hard lijkt te slaan, hij lijkt zich meer in te houden.Ik merk dat ik daardoor niet echt tot rust kom, mijn hoofd niet echt leeg kan maken.

We hebben er samen over gesproken en hij heeft zelf het idee dat hij me geeft wat ik aankan, daar wil hij niet overheen gaan.

Het is nu ook lastiger om juiste posities aan te nemen en om taken uit te voeren. Natuurlijk is dat maar tijdelijk maar ik merk toch dat ik er last van heb. Ik ben sneller geirriteerd, boos, verdrietig etc (dit alles kan natuurlijk ook door de hormonen komen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Door lichamelijke beperkingen (tijdelijk ) beperktere spanking mogelijkheden. (Zwangerschap)
» Dr Quinn spanking door Sully
» Veranderen je billen door spanking?
» lichamelijke onzekerheid
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: