Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Kom jij over de knie?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mikespanks
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Kom jij over de knie?  Empty
BerichtOnderwerp: Kom jij over de knie?    Kom jij over de knie?  I_icon_minitimewo apr 27, 2016 12:08 am

Hoi iedereen,

ik wil me graag hierbij even voorstellen. Ik ben Mike, Dom, 24 jaar en student. Ik ben al denk 5 a 6 jaar actief bezig met spanking en heb nog langer al interesse voor. Het lijkt me leuk om op dit forum gelijkgestemden te leren kennen en ook misschien wat spankingcontact op te doen. Ik heb ervaring in het geven van spanking aan een aantal meisjes van rond mijn leeftijd. Ik ben dan ook op zoek naar iedereen om er over te kunnen praten en vrouwen/meisjes van rond mijn leeftijd om deze interesse actief mee te delen. Ik geef spanking voor van alles en nog wat. Dit kan zijn voor discipline, dingen leren, maar ook als je het gewoon graag wilt. Ik ben een rustige spontane jongen die verder houdt van sporten, feestjes en gezelligheid. Dus ben jij op zoek naar een goede spanking voor wat voor reden dan ook en wil je graag iemand van rond je eigen leeftijd om dit mee te ervaren, stuur dan een mailtje naar spanking_mike@outlook.com.

Groetjes Mike
Terug naar boven Ga naar beneden
Mikespanks
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Kom jij over de knie?  Empty
BerichtOnderwerp: Hij geldt nog steeds :)   Kom jij over de knie?  I_icon_minitimezo jun 12, 2016 11:57 pm

Hij geldt nog steeds, nog steeds op zoek naar leuke contacten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kom jij over de knie?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom jij over de knie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: