Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Stemmen op 3 maart!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:05 pm

Rubriek “zomaar geklets”, dit lijkt me de minst slechte plek.

Komende woensdag kun je de samenstelling van de gemeenteraad mede bepalen.
Het openbaar bestuur bemoeit zich met ons, dus laat niet na om het omgekeerde te doen.
Verkiezingsprogramma’s van politieke partijen zijn via internet te vinden.
Een aantal gemeenten doen mee aan kieskompas en stemwijzer; door het invullen van 30 vragen krijg je een idee, welke lijst in je richting zit; bij kieskompas kun je doorklikken op “programma” of “toelichting”
Succes woensdag.
Rein
PS: daarnaast zijn er ook andere mogelijkheden om je invloed op de gemeente te laten gelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:15 pm

Ik zou niet meer weten waarop te stemmen zo langzamerhand. Bij mij kan het zelfs op het station, dus makkelijk wordt het wel gemaakt in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:21 pm

Ben je bang dat we niet gaan stemmen, Reintje? Wink

Ik vind dat je altijd moet gaan stemmen - daar hebben onze voorvaderen voor gevochten, tenslotte. Bovendien... als je niet gaat stemmen, heb je nooit het recht te klagen over de politiek, want dan heb je je er niet mee bemoeid. Als je wel gestemd hebt, kun je klagen als jouw partij niet doet wat hij beloofd heeft of als de partij waarop jij niet gestemd heeft aan de macht komt en helemaal alles verkeerd doet. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:30 pm

Stem je nou omdat je zo braaf bent dawn Question Of vooral om later wat te klagen te hebben Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:45 pm

Ik ben dol op stemmen, want ik ben dol op met een rood potlood kleuren. Dus ik ga zeker!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:48 pm

Ik stem omdat ik echt vind dat je dat moet doen. Anders is in een democratie wonen ook een farce. En... ik vind dat je anders (als vrouw) de erfenis van Dolle Mina en Aletta Jacobs te grabbel gooit. Of dat braaf is of niet, weet ik niet, maar ik vind het.
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 2:53 pm

Hebben ze bij jullie dan geen computer W? Niet met een rood potlood op het scherm kleuren he? Wink

Ik ben het met dawn eens. Als je niet hebt gestemd, moet je later niet gaan klagen. Daar heb je dan ook geen recht op. Nu kun je je stem laten horen, doe je dat niet, dan moet je later ook je mond houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 4:52 pm

tomaatje schreef:
Hebben ze bij jullie dan geen computer W?
Niet meer, gelukkig. Het was niet veilig of zo.

Ik mag sowieso graag dingen rood kleuren Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 8:59 pm

Dan kijk jij zeker ook graag dingen na met een rood potlood, hè, W?
Terug naar boven Ga naar beneden
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 10:30 pm

Weten we dat voor het volgende feestje, we geven W een rood potlood of viltstift en dan mag hij de hele avond kleuren. Wel binnen de lijntjes blijven he? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimeza feb 27, 2010 10:50 pm

tomaatje schreef:
een rood potlood of viltstift
... of een rode paddle ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 1:58 am

Ja maar daar kun je dan op dat feestje weer niks mee, W. En dat zou toch erg jammer zijn voor ons - dan kunnen we je niet aan het werk zien. Dus we nemen wel krijtjes en een kleurboek mee. Dan ben jij zoet!

Zou er een on topic kleurboek bestaan trouwens? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 11:28 am

http://www.lulu.com/product/download/wolfie-toons-adult-coloring-book/1261781 misschien?

"Now you can color each bottom the exact shade of pink you desire." Pink, hah! Rood natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
tomaatje
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
tomaatje


Aantal berichten : 280

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 12:06 pm

En zou je ook potloden hebben in de vorm van een paddle. Dan is W helemaal blij. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 12:26 pm

dawn schreef:
Ben je bang dat we niet gaan stemmen, Reintje? Wink

Ik vind dat je altijd moet gaan stemmen - daar hebben onze voorvaderen voor gevochten, tenslotte. Bovendien... als je niet gaat stemmen, heb je nooit het recht te klagen over de politiek, want dan heb je je er niet mee bemoeid. Als je wel gestemd hebt, kun je klagen als jouw partij niet doet wat hij beloofd heeft of als de partij waarop jij niet gestemd heeft aan de macht komt en helemaal alles verkeerd doet. bounce
Beste Dawn,
Met die laatste zin geef ik je gelijk, met je eerste zin natuurlijk ook.
Opmerkingen neerleggen bij de partij waarop je hebt gestemd, of op nadere manier invloed uitoefenen, kan door
• Mailtje sturen aan je partij over een zaak die je aangaat, of aan alle fracties;
• Naar een hoorzitting of info-avond gaan;
• Spreekuur wethouder bezoeken of gesprek raadsfractie aanvragen
• Deelnemen in een groep om samen een probleem te benomen en op te lossen;
• Etc, etc,
• Uiteindelijk kun je natuurlijk gewoon naar de rechter stappen als je het oneens blijft.

Niet alles loopt simpel, de mogelijke stappen kunnen weerbarstig zijn; maar het openbaar bestuur is van ons allemaal.
PS: ik heet Rein; Reintje is de naam van een nicht; beetje ondeugende vergissing, Dawn!
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:35 pm

Ik dacht dat Reintje de naam van een vos was. Maar misschien is die ook een nicht, dat zou best kunnen. In elk geval was het geen vergissing, hoor. Maar misschien wel ondeugend. rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 4:46 pm

dawn schreef:
Ik dacht dat Reintje de naam van een vos was. Maar misschien is die ook een nicht, dat zou best kunnen. In elk geval was het geen vergissing, hoor. Maar misschien wel ondeugend. rabbit
Dat laatste is het understatement van de dag.
2 Keer plagen mag, de derde keer wordt je onboden!
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimezo feb 28, 2010 11:42 pm

Ik weet niet wat Alex er van zou vinden als jij mij zou ontbieden, Rein... Ik betwijfel ten zeerste of ik toestemming zou krijgen om te gaan. :suspect:

W schreef:
http://www.lulu.com/product/download/wolfie-toons-adult-coloring-book/1261781 misschien?

Dat wil ik dat wil ik dat wil ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimema maa 01, 2010 11:49 am

dawn schreef:
Ik weet niet wat Alex er van zou vinden als jij mij zou ontbieden, Rein... Ik betwijfel ten zeerste of ik toestemming zou krijgen om te gaan.
Beste Dawn,
Je moet me niet altijd voor 100% serieus nemen, 90% is genoeg.
Groet
Rein
Terug naar boven Ga naar beneden
dawn
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
dawn


Aantal berichten : 3086

Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitimema maa 01, 2010 7:51 pm

Idem dito, Reinie. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stemmen op 3 maart! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stemmen op 3 maart!   Stemmen op 3 maart! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stemmen op 3 maart!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Zomaar geklets... :: Kletskamer-
Ga naar: