Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Aangenaam en advertentie

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Davespanks
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitimezo jul 17, 2016 9:51 pm

Hoi allemaal,

Ik wil mij bij deze even voorstellen. Ik ben Dave. Woonachtig in het midden van het land en net klaar met mijn studie dus heerlijk aan het genieten van de vakantie. Ik ben 26 jaar en al jaren bezig met spanking. Ik volg nu al een tijdje dit forum en ik vind het leuk en interessant om alle dingen te lezen. Ik heb via andere sites al enkele spankingcontacten opgedaan de afgelopen jaren en ik ben nog steeds ook op zoek naar nieuwe contacten om deze interesse mee te delen. Ik ben een rustige jongen die vertrouwen op de eerste plaats stelt. Ik hou van sporten en gezelligheid met vrienden en gewoon leuke dingen doen. Met deze advertentie sta ik open voor alle spankingcontacten. Ik vind het namelijk leuk om te praten over deze interesse en dingen te delen. Met betrekking tot de spanking zelf ben ik op zoek naar vrouwen/meiden tussen de 18 en 30 jaar die eventueel na kennismaking via de mail e.d. willen afspreken voor een spanking. Ik heb zowel ervaring met het geven aan vrouwen/meiden die dit willen, omdat ze dit graag willen en ervaring met het geven als discipline voor bepaalde dingen dus als begeleiding. Als je het gezellig lijkt om te mailen, of je wilt actief spankingcontact of begeleiding kan je mailen naar davespanks@ outlook.com Ik hoop hiermee gezellig contact op te doen en wie weet ook actief contact.

Groetjes van mij,
Dave
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitimedi jul 26, 2016 11:25 am

Hi Dave,

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitimedi jul 26, 2016 1:21 pm

welkom hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitimewo jul 27, 2016 2:14 pm

welkom en succes met het vinden van een leuke dame Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Inske
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitimewo jul 27, 2016 10:46 pm

Welkom Dave
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangenaam en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangenaam en advertentie   Aangenaam en advertentie I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangenaam en advertentie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aangenaam! :)
» Voorstellen en advertentie
» Voorstellen en advertentie
» Aangenaam ...
» Aangenaam!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: