Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Hallo allemaal

Ga naar beneden 
+4
isis
puk
mint
Strafhand
8 plaatsers
AuteurBericht
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimedi aug 09, 2016 7:56 pm

Mijn naam is kim, voorheen zat ik op het Daphne forum onder de naam kimberly, misschien nog bekend onder de oudgedienden.

Ik ben 45 jaar en kom uit het midden van het land uit de buurt van Amersfoort. Ik heb 1 keer een intro gehad zeg maar bij de grote baas van Daphne. Daarvoor wist ik al heel lang dat ik spanking gevoelens had. Ik had Toen een partner maar onze relatie is gestrand. Ik heb tijdens onze relatie wel vaak een hint gegeven dat ik graag over de knie wilde maar die hint werd niet begrepen. Zelf dacht ik destijds ook dat ik gek was.

En toen ging er op internet een wereld voor me open en was verbaasd dat ik niet de enige was.
Na die keer dat ik bij de baas van Daphne over de knie ben geweest heb ik leuk contact gehad met iemand van mijn leeftijd.
We stonden op het punt om elkaar te ontmoeten, toen er een moeilijke periode door familieomstandigheden, hierdoor is het contact helaas verbroken.
Daarna heb ik nog een lange tijd geen behoefte meer gehad om iets met spanking te doen, mijn gevoelens hiervoor waren helemaal weg.
Sinds een paar maanden komt alles weer een beetje terug en merk ik er toch weer aan toe ben om er wat mee te gaan doen.

Ik ben hier vooral om veel te lezen en om eventueel wat ervaringen uit te wisselen.
Ook ben ik weer van plan om een cursus of studie te volgen, maar dat staat nog op een laag pitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimedo aug 11, 2016 1:08 pm

Dag Kim,
Welkom hier of misschien moet ik zeggen: welkom terug.
Ik hoop dat je interessante dingen leest en misschien een onderwerp levert.
Inderdaad, je bent zeker niet de enige met deze spanking gevoelens.
Met groet van Strafhand
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimewo aug 17, 2016 1:41 pm

Nu we er tóch zijn: welkom Kim!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimevr aug 26, 2016 3:39 pm

Welkom Kim!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimevr aug 26, 2016 10:29 pm

Welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimedi aug 30, 2016 2:47 pm

Welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimevr sep 02, 2016 8:08 pm

Bedankt en ik hoop zo nu en dan eens wat te posten
Terug naar boven Ga naar beneden
Inske
Watje
Watje



Aantal berichten : 13

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimezo sep 18, 2016 4:04 pm

Beetje laat...maar alsnog helloooo ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
taya22
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimeza okt 15, 2016 12:47 am

*kim* schreef:


En toen ging er op internet een wereld voor me open en was verbaasd dat ik niet de enige was.
Na die keer dat ik bij de baas van Daphne over de knie ben geweest

De baas van Daphne? Wat kan ik me daarbij voorstellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitimeza nov 26, 2016 9:56 pm

Welkom kim Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hallo allemaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hallo allemaal   Hallo allemaal I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hallo allemaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hallo allemaal!
» hallo allemaal
» hallo allemaal, ik ben ook nieuw
» Hallo allemaal, Bartje stelt zzich voor.
» Hoi allemaal, ik ben Gert Top

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: