Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Website real-life spankings

Ga naar beneden 
+7
tomaatje
dawn
isis
Dutch Spank Daddy
W
leentje
Strafhand
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
leentje
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
leentje


Aantal berichten : 1398

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 07, 2010 12:31 am

Hebben ze daar een andere spanker dan mike?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 07, 2010 9:20 am

leentje schreef:
Hebben ze daar een andere spanker dan mike?

Ik neem aan dat je bedoelt: "Mike". Hij lijkt mij tenslotte de Dom in die filmpjes.

Zo te zien moet jouw vraag ontkennend worden beantwoord.
Mike is kennelijk als spanker erg actief in de filmpjes, want hij valt ook al te zien in www.spanked-in-uniform.com
Dit is net zo'n zustersite van www.real-life-spankings.com

In die filmpjes wordt voor de decors kennelijk veel gebruik gemaakt van computertechnieken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
funbun
Watje
Watje
funbun


Aantal berichten : 24

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Mike en Kelly   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 08, 2010 1:14 am

Een wat late reactie.

Mike en Kelly hadden lange tijd gelden een club waarin stelletjes die aangetrokken waren door spanking elkaar (prive) ontmoetten en de dames op hun billen kregen.
Een paar stellen - ik geloof drie - kwamen op het idee videos te maken van die scenes en die commercieel te maken. Mike zegde zijn baan op en stortte zich volledig op de nieuwe site (Real Life Spanking), die hij samen met Kelly opende. (Ik meen dat Kelly een Belgische is). Opererend vanuit Oosterhout. Dat werd een succes, ondanks dat alle spankings plaats vonden in hun eigen huis, waardoor de scenarios wat saai werden. Ook doordat Mike vrijwel alle spanking doet.
Een bevriend echtpaar doet zeker ook mee, want veel spankings worden gefilmd in hun Finn-house style achtige woning, met veel meer mogelijkheden dan de kamer van Mike en Kelly.

Aanvankelijk waren de 'spanking models' echte vrouwen (non-models) die van spanking houden, maar ik denk dat hij zijn modellen nu betaalt. De modellen die optreden voor zijn tweede site (Real Life uniforms) zijn merendeels betaalde Engelse modellen. Leia Anne, Amelia Jane, Emma Bishop, Pandora Blake, etc. Dit soort vrouwen noemen zichzelf "Professional spanking models" en doen het zeker niet voor niets. Het maakt me wel een beetje jaloers te zien hoe Mike het voor elkaar kreeg "Super-modellen" als bijvoorbeeld de beeldschone Amelia Jane over de knie te krijgen. (Ondanks dat hij almaar dikker wordt). :-)

Hij heeft een aantal spanking bijeenkomsten in Amerika bijgewoond (o.m. Shadow Lane parties) en dat heeft hem - vooral in de USA - behoorlijk bekend gemaakt. Veel Engelse modellen komen daar ook en het is mijn vermoeden dat Mike daar contact heeft gelegd met de modelletjes die nu in zijn films optreden. Door 'hoort, zegt het voort,' komen er meer en meer modellen naar hem toe.

Ik vind de thema's die hij voor zijn uniform site gekozen heeft heel aantrekkelijk en ze doen erg hun best via allerlei Photoshop technieken de settings enige authenticiteit mee te geven. Leuk gedaan.

Alhoewel ik Mike groot gelijk geef (ik zou - heel egositisch - ook de enige willen zijn die al die fraaie dames op hun billen slaat) vind ik het toch jammer dat hij vrijwel de enige spanker is. Kelly doet een beetje mee, maar hij is dominant aanwezig. Ben lid geweest van beide sites, maar heb besloten het lidmaatschap niet te continueren vanwege dit feit en het feit dat er niet of nauwelijks sprake is van FF spanking (mijn voorkeur).

Maar aan de vrouwelijke modellen ligt het zeker niet..!

Tot zover mijn bijdrage aan dit Nederlandse spanking echtpaar. Funbun
Terug naar boven Ga naar beneden
Dutch Spank Daddy
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Dutch Spank Daddy


Aantal berichten : 630

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 08, 2010 8:50 am

funbun schreef:
De modellen die optreden voor zijn tweede site (Real Life uniforms) zijn merendeels betaalde Engelse modellen. Leia Anne, Amelia Jane, Emma Bishop, Pandora Blake, etc. Dit soort vrouwen noemen zichzelf "Professional spanking models" en doen het zeker niet voor niets. Het maakt me wel een beetje jaloers te zien hoe Mike het voor elkaar kreeg "Super-modellen" als bijvoorbeeld de beeldschone Amelia Jane over de knie te krijgen. (Ondanks dat hij almaar dikker wordt). :-)

Net als betaalde modellen voor kunstenaars en de modellen die couturiers gebruiken om hun mode te tonen, heb je inderdaad inmiddels ook betaalde modellen voor spankingsites:

www.spankingmodelsuk.com

Ik denk dat voor "Super-modellen" als Amelia Jane niet zo zeer de dikte van de buik van Mike een rol speelt, maar meer de dikte van zijn portefeuille. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.londonspankdaddy.com
W
Ridder in de Orde van de klaproos
Ridder in de Orde van de klaproos
W


Aantal berichten : 3726

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 08, 2010 9:47 am

funbun schreef:
ondanks dat alle spankings plaats vonden in hun eigen huis
... voor de kast met Suske & Wiskes Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
http://pakvoordebillen.blogspot.com/
kellyrls
Watje
Watje



Aantal berichten : 5

Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: beter laat dan nooit   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 27, 2015 4:16 pm

ik zie dat dit topic al heel oud is, maar toch een paar antwoorden Smile

In de eerste plaats : dank je voor de leuke opmerkingen hier ... uiteraard is kritiek er altijd, maar die beschouw ik als opbouwend Smile

Ik ben dus Kelly, ja ... de Kelly die getrouwd is met Mike.

Ik zie dat hier ons leven al min of meer is beschreven al zitten er wel wat foutjes in Smile. Deze wil ik dan ook graag rechtzetten.

Ik heb mijn lieve man leren kennen toen hij nog een vaste baan had. Op dat ogenblik was ie gewoon wat gezellig aan het prutsen met spankcdroms (wat hij later opgeheven heeft). Samen kwamen we op het idee om met een vriendin van mij eens een aantal films te maken en een eigen site op te starten. En zo werd real-life-spankings geboren.

We kwamen wel eens in een club, maar dit was enkel omdat we het leuk vonden om mensen die ook interesse hadden in spanking te ontmoeten. We waren, noch zijn dus de eigenaars van een club Smile.

De modellen hebben daarnaast altijd een verdienste gekregen om in onze films mee te spelen. Dat is ook niet meer dan normaal. Niet zozeer omdat ze het niet leuk vinden om gespankt te worden, maar ze geven wel een deeltje van hun privacy op. Dat ze hiervoor een vergoeding krijgen is niet meer dan normaal

Daarnaast zijn de sites ook uitgegroeid tot een fulltime baan. Wat men op het scherm te zien krijgt lijkt eenvoudig. Hier gaan echter zo een 40 uur werk per week in kruipen aan editen, filmen, updaten en zo voort.

Uiteraard vindt Mike het nog steeds leuk om te doen, maar het is niet allemaal gewoon plezier.

Nadat real-life-spankings op zijn pootjes terecht was gekomen zijn we dus spanked-in-uniform begonnen. Een andere invalshoek dus. Van het real-life-gedeelte naar het "scripted" gedeelte.

Nu zijn we begonnen met een geheel nieuw project. Wat dat is wordt wel duidelijk als het volledig is uitgewerkt. Maar het is weer een nieuwe stap binnen de spankingwereld, laat het me zo stellen Smile.

Wat kan ik jullie nog vertellen over ons? Nou ... we zijn ondertussen bijna 10 jaar getrouwd en bijna 14 jaar samen. Nog steeds even gelukkig als bij aanvang. De films worden nu opgenomen in een apart gebouw dus het huiselijke is wel wat verminderd Smile.

Daarnaast zijn twee van de katten die jullie vroeger door het beeld zagen lopen jammer genoeg overleden.

Eigenlijk hebben we dus naast het spankingleven een redelijk burgerlijk leventje Smile.

Als er mensen zijn die gewoon eens lekker met ons willen kletsen, staan we daar altijd open voor Smile. Het is immers altijd leuk mede-spankers en spankees te ontmoeten.

Enne .. wat de commentaar omtrent mijn lieve schat betreft ... : hij heeft een hartoperatie moeten ondergaan en twee tia's gekregen ... door alle omstandigheden is de schildklier trager gaan werken ... dus ja ... hij komt aan ... maar voor mij blijft hij de knapste man ter wereld Smile

Tot slot ... de decors zijn enkel bij spanked-in-uniform soms voor een greenscreen. Dit was iets nieuws wat Mike wou uittesten Smile. Op zich was het wel leuk om eens een scene te doen waar opeens een dinosaurus in terecht komt.

Als er nog vragen zijn ... vragen staat vrij ... weigeren erbij ... Razz Razz Razz Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://real-life-spankings.com spanked-in-uniform.com en custom-
Gesponsorde inhoud





Website real-life spankings - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Website real-life spankings   Website real-life spankings - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Website real-life spankings
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» real -life- spanking
» Good girl spankings
» website over geheimen en Wismeijer
» Website jack over vrouwen en disciplinaire spanking
» Chross Database Movie Spankings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Media :: Links naar smeuïge websites-
Ga naar: