Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 En toen lag ik daar écht!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitimewo nov 23, 2016 10:08 pm

Hoi allemaal,

Mijn eerste keer is al weer ruim twee jaar geleden, dus het wordt hoog tijd dat ik het eens deel.

Het begon met een contactadvertentie die ik toevallig op bdsmzaken tegen was gekomen. Ik was niet op zoek, had eigenlijk de hoop al opgegeven om iemand te leren kennen en toen zag ik een korte advertentie staan met precies de juiste steekwoorden. En hij woonde nog in de buurt ook... Toch maar eens een berichtje aan wagen. Binnen een paar uur had ik al reactie terug. Dát was interessant.

Na een week of twee mailen vonden we het wel tijd om eens een drankje te gaan drinken samen. Halverwege onze woonplaatsen spraken we af en vervolgens hebben we een date van zes uur gehad die we meteen doortrokken naar het avond eten Smile.

Al snel volgde de volgende afspraken en uiteindelijk belanden we samen in mijn slaapkamer. Naïef als ik was had ik alleen verwacht dat we met elkaar naar bed zouden gaan (wat ik al ontzettend spannend vond!) en dat we later spanking zouden aftasten. In mijn hoofd zou ik aanleiding moeten geven voor straf ofzoiets. Het kon toch niet "zomaar"?
Maar tot mijn grote verbazing kon dat dus wél en ging hij op het bed zitten en legde me langzaam over zijn schoot. Ik stond (of nou ja, lag) perplex en er schoot van alles door mijn hoofd. "Omg! Ik lig over iemand's knie! Dit voelt heel raar! Zou hij me raar of lelijk vinden?" En toen gaf hij me de eerste klap. Die eigenlijk geen pijn deed. Maar toch heel spannend was. En ik voelde mijn buik kriebelen en mijn billen langzaam warmer worden. Af en toe sloeg hij harder en deed het wel pijn. En dat gaf een ontzettende kick. Zo voelde dat dus! Alle twijfel die ik ooit had of ik wel een "echte" spanko was en of dit wel wat voor mij was, verdween als sneeuw voor de zon.

Achteraf gezien was deze eerste spanking erg mild en in de twee jaren die daarop volgden is er veel veranderd qua intensiteit, maar toch blijft die eerste spanking ooit speciaal voor me. De man met wie ik het deelde is dan uit mijn leven, maar de herinneringen zullen blijven bestaan Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitimedo nov 24, 2016 7:24 pm

Dit is natuurlijk een heel leuke ervaring om je lang te blijven herinneren.
Ik ben benieuwd naar één ding: hadden jullie vooraf besproken wat voor soort spanking het zou kunnen worden? [wensen, grenzen]
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitimedo nov 24, 2016 10:09 pm

Leuk om je ervaring te lezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitimedo nov 24, 2016 11:37 pm

Hoi Strafhand,

Nee we hadden toen niet echt veel besproken. Dat is later gekomen. We waren het voornamelijk eens dat we het rustig zouden opbouwen en dat we een stopwoord hadden. Het was erg veel aftasten en ontdekken in het begin en later kwamen we aan wensen en behoeften toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitimeza nov 26, 2016 12:03 pm

lovinglydisciplined schreef:
Hoi Strafhand,

Nee we hadden toen niet echt veel besproken. Dat is later gekomen. We waren het voornamelijk eens dat we het rustig zouden opbouwen en dat we een stopwoord hadden. Het was erg veel aftasten en ontdekken in het begin en later kwamen we aan wensen en behoeften toe.

Klinkt goed en veilig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





En toen lag ik daar écht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: En toen lag ik daar écht!   En toen lag ik daar écht! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
En toen lag ik daar écht!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Deel je ervaringen :: Je eerste keer-
Ga naar: