Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 afvallen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

afvallen Empty
BerichtOnderwerp: afvallen   afvallen I_icon_minitimeza nov 26, 2016 12:02 am

Ze zit heerlijk in het verhaal in haar boek als ze een geluidje hoort. Geschrokken kijkt ze op en ziet Daddy met een hele donkere blik naast haar staan. Snel probeert ze de reep chocolade die naast haar in de bank lag, weg te stoppen, hoewel ze eigenlijk al weet dat dat geen zin meer heeft. Zonder een woord te zeggen, pakt Daddy het boek uit haar handen, pakt haar bij een oor en dwingt haar op te staan. Als ze staat, pakt hij haar bij haar arm en stuurt haar met een paar harde tikken op haar billen richting de hoek. Nog steeds zonder ook maar iets te zeggen, duwt hij haar met haar neus de hoek in, geeft haar nog een paar harde tikken en laat haar daar staan. Ze hoort hem zijn jas en schoenen uit doen, de koelkast open doen en wat drinken inschenken, daarna loopt hij naar de bank en gaat daar zitten.
Ze durft niet te bewegen of achterom te kijken, geschrokken van de blik in de ogen van Daddy en zijn zwijgen. Ze weet waarom ze daar staat, ze had niet verwacht dat hij zomaar van zijn werk terug zou komen en de reep chocolade ook nog zou zien.

Al een paar dagen maakt ze geen lijstje meer met daarop wat ze eet. Daddy keek er de laatste tijd helemaal niet meer naar en ze was het zo zat geworden om het elke keer op te schrijven. Omdat het lijstje in dropbox staat, weet ze dat Daddy er ook op zijn werk naar kan kijken en kan zien of ze elke dag schrijft. Toch had ze het een aantal dagen geleden opgegeven. Afvallen ging helemaal niet zo snel als ze zou willen en ze vond Daddy veel te streng in wat ze wel en niet mocht hebben. Daddy was alleen zo druk geweest de laatste tijd, dat ze het er nog niet met hem over gesproken had. Het stoppen met schrijven was dan ook meer een roep om aandacht.

Na een, voor haar, hele poos, hoort ze dat Daddy naar haar toe komt lopen. Hij pakt haar bij de arm en neemt haar mee naar de bank en trekt haar naast zich. “Vertel eens meisje, wat is er allemaal aan de hand, ik zie geen lijstjes meer en ik ben helemaal niet blij met die reep chocolade die je stiekem aan het eten was”. Dat Daddy eerst zo boos was en nu zo rustig en lief, brengt haar even helemaal uit haar evenwicht. Half in tranen zegt ze: “ikke wilde het zeggen deze week, maar het lukt helemaal niet goed met afvallen en U keek helemaal niet naar mijn lijstjes en… nou… toen… wilde ikke het gewoon niet meer en toen schreef ikke niet meer op en dat zag U ook niet en… ikke kan het niet alleen”. Tijdens het vertellen word voelt ze de boosheid weer opkomen en maakt ze zich steeds drukker, uiteindelijk staat ze bijna te schreeuwen: “en van U mag ikke nooit wat lekkers meer, nou, nou, ikke wou het toch en ikke heb het lekker zelf gepakt!”. Boos wil ze de reep chocolade pakken en weglopen, maar Daddy pakt haar bij haar pols en houdt haar tegen. “Je gaat niet weglopen jongedame! We kunnen hier rustig over praten, maar dan moet jij niet zo gaan staan schreeuwen, je weet hoe ik daarover denk!”.

Boos probeert ze zich los te maken: “ikke wil niet praten, U luistert toch niet en ik… ik…” De rust van Daddy maakt dat ze zich helemaal gaat verzetten. “Laat me los! Stommerd!” Haar handje gaat om hoog om hem te slaan. Ze weet dat ze nu eigenlijk te ver gaat, maar alle opgekropte frustratie van de afgelopen dagen komen er in een keer uit, maar ze laat alleen de boosheid toe, de tranen duwt ze weg.

Daddy weet inmiddels dat als ze zo tekeer gaat er niet met haar te praten valt. Met een snelle beweging trekt hij haar naar zich toe en legt haar over zijn knie. “Dan maar zo, je hebt het er zelf naar gemaakt, jongedame”. De eerste klappen komen als een verrassing, even is ze er stil van, maar al snel komt haar verzet terug. “Nee, Daddy, auw, auw, niet doen… stop nou!”. Ze probeert zich van zijn schoot te rollen, maar hij zet haar benen klem tussen zijn benen en fixeert haar hand op haar rug. Met zijn andere hand doet hij haar rokje omhoog en haar broekje naar beneden en gaat verder op haar blote billen. Pas na een hele tijd geeft ze zich huilend over aan de klappen, haar billen zijn inmiddels vuurrood. Daddy pakt haar bij zich, troost haar en ze kruipt dicht tegen hem aan. “Sorry Daddy, dat ikke zo lelijk deed en ging snoepen en… en… en…” Verder praten lukt niet, de tranen beginnen weer te stromen. Gelukkig begrijpt Daddy het wel, hij was zich er ook van bewust dat hij niet zoveel aandacht voor haar had gehad de afgelopen dagen. “Sorry mijn lieveling, ik weet dat het druk was op mijn werk, maar ik mag mijn afspraken met jou dan niet vergeten. Het afvallen gaan we samen weer oppakken. Ik vind het alleen niet leuk dat je het niet tegen me gezegd hebt en dat je stiekem bent gaan snoepen. Daar ga je zo nog een behoorlijk pak voor op je billen krijgen. Wat je net gekregen hebt was voor het schreeuwen en zal het echt niet meer doen, heus waar…”

Daddy zet haar naast zich op de bank. “Dat pak op je billen ga je echt krijgen, jongedame, je weet dat je fout bent geweest en daarna zal het makkelijker zijn opnieuw te beginnen.“
In haar ogen ziet hij haar verzet terug komen en hij weet dat hij nu moet doorpakken. Resoluut zet hij haar terug in de hoek. “Blijf hier nog maar even staan om na te denken waarvoor ik je straks ga straffen”. Lang laat hij haar niet staan, net genoeg om even wat te pakken en haar niet de kans te geven weer driftig te worden.

Als ze uit de hoek mag, wil ze naar de bank lopen, maar Daddy pakt haar bij de arm en laat haar over de tafel buigen. Zodra ze voorover staat, heeft ze de eerste tikken al te pakken. “Ik zal je laten voelen hoe ik denk over stiekem doen!” Ze hoort Daddy iets pakken, maar ze kan niet zien wat. De eerste klap met de riem komt hard aan, ze gilt het uit. “Auw, auw, Daddy, ikke zal het echt niet meer doen, stop nou, alstublieft, stoooop!!”. Normaal zegt Daddy hoeveel klappen ze gaat krijgen en moet ze meetellen, maar nu niet. Dat maakt het extra moeilijk om de klappen op te vangen. “Vervelend, he meisje, als je niet weet waar je aan toe bent, zo voelt stiekem doen voor mij”. De woorden van Daddy komen hard binnen, het geeft haar een enorm schuldgevoel, maar ze kan daardoor de straf beter accepteren. Huilend geeft ze zich aan de klappen over. Ze merkt amper nog dat Daddy gestopt is met de riem, haar nog een paar laatste klappen met de hand geeft en daarna stopt en haar meeneemt naar de bank.
Ze kruipt helemaal bij hem weg, het duurt een hele poos voordat ze weer rustig is en in zijn armen in slaap valt.

De ochtend erna blijkt dat ze toch nog weer bijna een kilo is afgevallen.

Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

afvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: afvallen   afvallen I_icon_minitimeza dec 03, 2016 11:16 pm

Leuk om weer eens 1 van je verhaaltjes te lezen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

afvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: afvallen   afvallen I_icon_minitimezo dec 04, 2016 1:32 am

Dank je, was een ouwetje, vergeten te plaatsen. Als ik dit lees weet ik precies van wanneer dit komt zonder de datum te bekijken Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





afvallen Empty
BerichtOnderwerp: Re: afvallen   afvallen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
afvallen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: