Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
ToroNero
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens. Empty
BerichtOnderwerp: Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens.   Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens. I_icon_minitimeza dec 17, 2016 1:03 am

Ik ben een single man, slank, 1.83, met kort bruin haar en groene ogen. Een foto stuur ik eventueel na je reactie.

Kinky me

Zo'n 15 jaar geleden heb ik mijn eerste stappen gezet in de mooie wereld van BDSM, in de loop der jaren veel mooie ervaringen mogen opdoen, maar ook nog genoeg te ontdekken.
Mijn interesses zijn heel breed, maar vooral pijn & prikkels, vrijheidsbeperking en lust.
Ik ben streng, maar ook zorgzaam en liefdevol en vind het ook heerlijk om lekker te knuffelen, zoenen, tegen elkaar aan te kruipen enz. Het belangrijkste is dat we er samen van kunnen genieten.

Vanilla me

Ik werk fulltime, hou van muziek, cultuur, natuur, wandelen, een film of serie kijken, bakken, lekker eten, leuke dingen met vrienden doen enz.
Ik ben eerlijk, betrouwbaar, zorgzaam, maar soms ook een tikkeltje ongeduldig en eigenwijs.

Ik zoek

Een een vaste speelpartner of LTR, vrouw tussen 18 en 35 jaar, onderdanig maar wel gelijkwaardig en vind het leuk als je een beetje uitdagend en speels bent. Ervaring is niet vereist.
Verder vind ik het fijn om ook leuke dingen met elkaar te doen naast BDSM, mochten we hier een keer geen zin in hebben.
Als er de juiste klik is, het liefst iemand om een langdurige relatie mee op te bouwen.
Afstand hoeft wat mij betreft geen probleem te zijn.

Wat kun je niet verwachten

* Eenmalig spel, one night stands enz.
* plat sekscontact.
* Iemand die heel ervaren is met touwbondage. Wil hier wel heel graag meer ervaring in opdoen.
* Extreme dingen met blijvend letsel enz.

Hopelijk heb je nu een beetje een beeld van wie ik ben en wat ik zoek.
Mocht je toch nog vragen hebben, stuur me dan een bericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaren Dom zoekt jongemeid met onderdanige gevoelens.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ervaren bestraffer zoekt dame voor spanking-sessies
» gevoelens
» Dom(21) zoekt spankee(18-23)
» Gezocht: ervaren dominant uit Groningen
» Liquid zoekt......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact :: D zoekt s M/f-
Ga naar: