Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Straf

Ga naar beneden 
+4
Saartje
minime
mint
aphrodite<3
8 plaatsers
AuteurBericht
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 4:44 pm

Een vraagje aan alle D's hier (en subs).

Zijn er voor jullie bepaalde straf attributen die jullie tijdens een toegekende straf gebruiken, waarbij je vooraf bepaalt hoeveel slagen je er mee gaat geven? Dus wanneer je bijvoorbeeld de cane zal gebruiken, of een ander attribuut die je voor zwaardere straffen in wilt zetten. Spreek je dan van te voren een aantal slagen af? En moet degene die de straf ondergaat dan ook netjes meetellen?

Het is een persoonlijke keuze, maar waarom kies je voor deze methode of waarom juist niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 4:48 pm

Ja ben ook wel heel benieuwd en laten jullie dat van de situatie of de ernst van het "misdrijf" afhangen?
En ben ook wel benieuwd wat voor een tactieken jullie gebruiken om een sub klein te laten voelen, (zonder te meppen!. Dat is valsspelen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 6:22 pm

Als ik echte straf heb verdiend, dan wordt de cane bovengehaald bij ons. Hoeveel slagen ik krijg hangt af van hoe erg ik iets mispeuterd heb. Of ik moet meetellen of niet hangt af van waar hij zin in heeft op dat moment (denk ik).
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 8:47 pm

Enige instrument waar ik echt aantal slagen mee doe is de cane.
Bij bv badborstel tel ik zelden de slagen, dat is gewoon doorslaan tot ik vind dat ze genoeg heeft gehad. Maar de cane leent zich wel voor bv 2 of 4 slagen voor een bepaalde overtreding geven.

Manieren om sub klein te maken zonder te slaan zijn er véél van, niet alle methodes werken bij elke sub, maar deze dingen werken vaak wel: Strenge blik, strenge toon, een preek geven, bij de haren pakken, hand in de nek leggen, in de hoek zetten, strafregels laten schrijven, op een prikkend matje zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 8:48 pm

Mijn D zegt mij altijd van te voren hoeveel slagen ik krijg met de cane. Met de andere instrumenten niet echt, soms eens. Gelukkig moet ik nooit meetellen want dat zou me echt niet lukken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimewo dec 21, 2016 8:57 pm

Laten meetellen doe ik soms, het is gemeen, en een goede manier om een sub met haar hoofd bij de straf te houden als ze de neiging heeft om in zichzelf weg te zinken om er mee om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Henri
Watje
Watje
Henri


Aantal berichten : 21

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimedo dec 22, 2016 10:42 pm


Het rietje gebruik ik echt zelden. Dan moet ze al overduidelijk geflirt hebben met een ander of zoiets. Met het rietje kun je ook langs de billen zwiepen (ervan langs krijgen....) Met de martinet (mijn favoriet)voelt ze zich al aardig klein, omdat je er ook harder mee kan slaan zonder lelijke beschadigingen aan de billen te veroorzaken. Tellen is ook niet zo mijn ding. Wel na een slag roepen: wil je er nog een? Of: Heb je genoeg gehad?...ik dacht het niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimevr dec 23, 2016 11:53 am

Ik eindig meestal wel met een bepaald aantal slagen met bv de badborstel. Dit is vooral een truukje voor mijzelf omdat ik het lastig vind om het einde van de straf te bepalen. Vanuit het niets zeggen: 'ok klaar' vind ik ook zo abrupt ;-). Nog 10 slagen met de borstel + meetellen is een makkelijke manier om een eind aan het gebeuren te breien.

Als subje vind ik meetellen ook prettig, omdat het me dan een gevoel van controle geeft ;-).

Grtz

Isis
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitimema dec 26, 2016 1:45 pm

De weinige keren dat ik van tevoren hele plannen maak hou ik me er uiteindelijk totaal niet aan Rolling Eyes . Het punt is namelijk dat je of geen effect hebt, en daarom je sub laat zitten, of iets teveel effect hebt en het allemaal erg heftig is. Meetellen is leuk als adempauze, en het heeft ook wel iets vernederends. Vooral als je haar nog dankuwel laat zeggen of een ander didactisch verantwoorde zin.

@isis, als je zegt dat je er nog 10 geeft, hoeft dat natuurlijk niet. Ik vind altijd wel een reden om daar 20 van te maken. Door concreet een einde te beloven kun je jezelf wel in een lastig parket werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Straf Empty
BerichtOnderwerp: Re: Straf   Straf I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Straf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Straf
» Wat een straf!
» Straf in Friesland
» medelijden ivm straf
» zoete straf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Algemeen :: Wat billen betreft-
Ga naar: