Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opnieuw hallo

Ga naar beneden 
+8
Neill
Björn
Merel
*kim*
Strafhand
mint
puk
minime
12 plaatsers
AuteurBericht
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 7:38 am

Hoi allemaal,

Ik ben Merel. Ik had mij hier 6 jaar geleden al een keer aangemeld onder de naam Marije (onder deze naam had ik eergisteren ook even mee gekletst op de chat). Verder had ik hier nooit iets geschreven, alleen veel meegelezen.

Ik ben 27 jaar, zzp'er in de decorbouw, en heb afgelopen zomer mijn vanilla relatie van drie jaar verbroken. Tijdens deze relatie probeerde ik mijn sub-gevoelens te onderdrukken omdat mijn vriend er helaas niks mee had. Nu ik weer single ben, begint het toch te kriebelen om deze kant van mij verder te ontdekken. Ik had tijdens mijn studie wel een soort van begeleider (goede vriend die mij over de knie nam als ik het weer te bont maakte) maar heb verder nog nooit binnen een relatie aan spanking gedaan.

Inmiddels, als zelfstandig werkende vrouw, merk ik dat het heel makkelijk is om weer in mijn oude gedragspatronen uit mijn studententijd te vervallen van uitstellen, te laat naar bed, slecht eten enz. Daar heb je net iets teveel vrijheid in als je je eigen baas bent...

Bij dit forum wil ik actief mee gaan schrijven. In mijn eigen omgeving heb ik niemand om deze kant van mij mee te delen, dus ik hoop hier ook nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde interesse! En hopelijk kan ik snel weer eigen ervaringen opdoen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 9:42 am

Welkom Merel!

Leuk stukje dat je geschreven hebt. Ik hoop dat je op klaproos kunt vinden wat je zoekt! Verder lees ik dat je de weg naar de chat al gevonden hebt, gezellig! Ikzelf probeer ook om regelmatig eens online te zijn, dus dan komen we elkaar daar vast nog tegen.

Groetjes,
minime
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 10:23 am

Welkom terug!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 12:32 pm

Hoi Merel welkom terug! Leuk stuk heb je geschreven en was ook leuk je in de chat gesproken te hebben! Ik hoop dat je gaat vinden wat je zoekt en snel weer wat ervaring op kunt doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 12:55 pm

Dag Merel,
Welkom hier. Ik hoop dat je op deze website en in het echte leven vindt wat je zoekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 1:16 pm

Welkom terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 1:43 pm

Bedankt! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 9:51 pm

Welkom Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neill
Beginner
Beginner
Neill


Aantal berichten : 40

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimevr jan 06, 2017 3:42 am

Opnieuw welkom dan maar Smile Hoe druk is overigens de chat deze dagen, zit er weer wat leven in? Misschien keek ik gewoon op verkeerde tijden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimevr jan 06, 2017 6:03 pm

Leuke introductie Merel, welkom!
Kom overigens zelf ook weer net kijken hier als member... :-)

Groet, Frank
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimevr jan 06, 2017 10:57 pm

Hoi Merel, welkom ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimevr jan 06, 2017 11:44 pm

Welkom Merel,
Ik kijk er naar uit je op de chat te zien Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimeza jan 07, 2017 1:02 am

Dank jullie wel! Ik hoop jullie snel te leren kennen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimezo jan 08, 2017 1:22 pm

Welkom terug Smile Leuk dat je de plek naar de chat ook meteen gevonden hebt cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opnieuw hallo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opnieuw
» Opnieuw bij klaproos
» opnieuw voorstellen
» Opnieuw voorstellen
» hallo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: