Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opnieuw hallo

Ga naar beneden 
+8
Neill
Björn
Merel
*kim*
Strafhand
mint
puk
minime
12 plaatsers
AuteurBericht
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opnieuw hallo  Empty
BerichtOnderwerp: Opnieuw hallo    Opnieuw hallo  I_icon_minitimedo jan 05, 2017 7:38 am

Hoi allemaal,

Ik ben Merel. Ik had mij hier 6 jaar geleden al een keer aangemeld onder de naam Marije (onder deze naam had ik eergisteren ook even mee gekletst op de chat). Verder had ik hier nooit iets geschreven, alleen veel meegelezen.

Ik ben 27 jaar, zzp'er in de decorbouw, en heb afgelopen zomer mijn vanilla relatie van drie jaar verbroken. Tijdens deze relatie probeerde ik mijn sub-gevoelens te onderdrukken omdat mijn vriend er helaas niks mee had. Nu ik weer single ben, begint het toch te kriebelen om deze kant van mij verder te ontdekken. Ik had tijdens mijn studie wel een soort van begeleider (goede vriend die mij over de knie nam als ik het weer te bont maakte) maar heb verder nog nooit binnen een relatie aan spanking gedaan.

Inmiddels, als zelfstandig werkende vrouw, merk ik dat het heel makkelijk is om weer in mijn oude gedragspatronen uit mijn studententijd te vervallen van uitstellen, te laat naar bed, slecht eten enz. Daar heb je net iets teveel vrijheid in als je je eigen baas bent...

Bij dit forum wil ik actief mee gaan schrijven. In mijn eigen omgeving heb ik niemand om deze kant van mij mee te delen, dus ik hoop hier ook nieuwe mensen te leren kennen met dezelfde interesse! En hopelijk kan ik snel weer eigen ervaringen opdoen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw hallo  Empty