Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding

Ga naar beneden 
AuteurBericht
taya22
Watje
Watje



Aantal berichten : 14

Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding Empty
BerichtOnderwerp: Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding   Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding I_icon_minitimewo feb 08, 2017 12:48 am

Hallo,

Ik woon in omgeving Utrecht en zoek iemand die me wil begeleiden bij mijn huishouding. Ik ga over een maand verhuizen en wil in mijn nieuwe huis niet de bende die ik nu maak. Ik zal hiervoor gedragsverandering, discipline en wilskracht moeten hebben. Ik zoek daarbij iemand die me support, aanmoedigt en helpt een plan op te stellen om van het bijhouden van mijn huishouding een gewoonte te maken (dat laatste kan ik overigens ook zelf doen, dan hoef je alleen te beoordelen of het plan realistisch is). Ik ben nu 29 en dat is het nog totaal niet. Het is een vaak een totale bende.

Een goede vriend van mij heeft gezegd 'Jij gaat nog es iedere avond over de knie als je iemand vind die er bovenop zit.' Die opmerking is ook de rede dat ik bewust via de klaproos zoek; ik wil niet steeds opzoek naar een nieuwe begeleider als ik me niet aan mijn beloftes houd (en dat doe ik heel vaak niet want het kost nu nog energie omdat het geen gewoonte is). Een normale begeleider zou boos worden, teleurgesteld 'ik heb er zoveel energie in gestoken en je doet er niets mee!' Spanking is een fijne oplossing om toch bij dezelfde te kunnen blijven, ook al is het vervelend. Je krijgt daarna weer een nieuwe kans.

Ik vind spanking een vervelend onderwerp. Ik laat het toe, maar praat er liever niet over. Het is voor mij echt straf, niet iets erotisch. Niet iets wat ik wil.... ik beken alleen dat het af en toe nodig is. Er ligt dus voor 1 van jullie genoeg te spanken, zeker in het begin of wanneer ik echt eigenwijs blijf.  

Een aantal maanden geleden heb ik ook een oproep geplaatst omdat ik een nieuwe D zoek. Inmiddels heb ik reacties gehad, maar de D nog niet gevonden. Vaak gaat het stuk bij het mailcontact. Eventjes zat ik er heel dichtbij, toen de D afhaakte door tijdsgebrek. Ik heb ook een ontmoeting met een andere D gehad, maar ook toen bleek dat een vertrouwensband er niet ging komen tussen ons. Door deze ontmoeting heb ik wel geleerd wat ik wel en niet zoek.

Go's:
- Ik verwacht van mijn begeleider dat ie bereid is regelmatig langs te komen, verwacht en onverwacht.
- Ervaring is fijn, maar geen eis voor mij. Samen ontdekken vind ik prima, maar ik verwacht wel dat je hier nauwkeurig mee om gaat! Verstand hebben en tips kunnen geven over het huishouden is wel belangrijk, anders kan je mij niet begeleiden. Je hebt dus begeleidende skills nodig (los staand van spanking ervaring).
- Iemand die mijn dominante mond snoert (ik heb best karakter), maar ook beseft dat ik eigenlijk een heel  angstig meisje ben.
- Iemand die net als ik de intentie heeft om te werken naar zelfstandigheid in het bijhouden van mijn huishouding en dus niet uit is op langdurige begeleiding.
- Je mag van mij erotische gevoelens hebben bij spanking, als je ze maar wel onder controle hebt.
- Je mag voorwerpen gebruiken, maar alleen als je merkt dat de blote hand niet voldoende bij me binnen komt.
- Je mag zelf beslissen hoe je slaat, op welke manier, welke regels bij je passen en of je ook andere straffen toepast dan alleen slaan (zoals bijvoorbeeld in de hoek zetten).
- Ik werk als freelancer intiem verzorgende in de thuiszorg. Ik geef erotische dienstverlening aan mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking, omdat ze niet zo makkelijk aan een vriendin kunnen komen (jij wilt toch ook intimiteit als je je armen kwijt raakt en geen hond je meer ziet staan??). Ik wil geen vragen van klanten. Spanking zal hierop aangepast moeten worden. Dit is mijn werk en niet mijn hobby.

Absolute no go's:
- BDSM relatie, straffen zonder dat dit betrekking heeft op nalatigheid van huishouding.
- Iemand die in mailcontact of bij een eerste afspraak het al in zijn/haar hoofd laat opkomen om mij aan te bieden te slaan, ook al klinkt het nog zo realistisch. Ik heb 1 keer meegemaakt dat ik me uit deze situatie moest redden en dat vond ik echt eng. Wil ik niet nog een keer.
- Iemand die geen rekening houdt dat spanking voor mij intiemer is dan sex (want sex is fijn en spanking doet pijn).
- Iemand die mij niet straft om me te helpen, maar met een andere intentie slaat en/of opzoek is naar een reden om te mogen slaan.
- Een spanker jonger dan 27 vind ik niet realistisch. Daar kan ik de respect voor hebben die ik nodig heb om dit aan te gaan.
- Online begeleiding werkt bij mij minder goed.

En oja, ik heb ervaring met spanking. Het is nu een keer of 6-7 gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nog steeds opzoek naar begeleider in huishouding
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Meisje (18) op zoek naar begeleider
» Kom jij over de knie?
» Megalodon is een serieuze begeleider
» Op zoek naar een spankgirl!
» diploma spankee of bijna-poll

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Meetingpoint :: Contact-
Ga naar: