Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Het raam stond open

Ga naar beneden 
+9
gralin
Merel
mint
puk
Strafhand
*kim*
Ben Hands-on
Frank67
minime
13 plaatsers
AuteurBericht
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimeza maa 04, 2017 12:43 am

Het raam stond open.  Daardoor bevroor Elise met haar vinger vlak voor de deurbel, want uit het openstaande raam klonk een vreemd geluid. Kletsen… vlees tegen vlees, gekreun van haar vriendin Juultje. Zouden ze aan het vrijen zijn? Maar Juul wist dat ze langs zou komen, en midden op de dag, in de huiskamer, dat was niks voor… ‘’AU!” Van schrik deed Elise een sprongetje naar achter toen ze haar vriendin hoorde schreeuwen, en werd rood omdat ze plotseling besefte wat er aan de hand was.

Juul had een paar maanden geleden verteld over de bijzondere relatie met haar vriend Bram. Elise vond het maar vreemd, over de knie gaan als je iets fout had gedaan? Ze was toch geen klein meisje meer? Juul merkte haar afkeuring en was erover opgehouden, maar laatst had Elise het gevoel gehad dat ze zo’n speciale “sessie” had verstoord toen ze onverwachts langs kwam. Haar vriendin had de deur open gedaan met betraande ogen en rode vlekken in haar gezicht, en was erg stil en afwezig geweest. Elise had er niet over durven beginnen omdat Bram ook in de kamer was (die ze altijd al een beetje intimiderend had gevonden, zeker nu ze wist dat hij Juul sloeg).

Het liefst was ze weer omgedraaid om niet opnieuw in zo’n ongemakkelijke situatie te belanden, maar Bram had een boek voor haar te leen wat ze nodig had als onderzoek bij haar scriptie. Dat was de officiële reden dat ze langs kwam, tussen haakjes was dat ze geen zin had om verder te schrijven en liever een middagje met Juul wilde theeleuten en bijkletsen, ook al  naderde de eerste deadline met rasse schreden.

Toch maar aanbellen.

Zodra ze op de bel drukte werd het stil in de woonkamer. Ze hoorde een stoel schuiven en de barse stem van Bram iets mompelen. Elise deed een stapje dichter naar het raam toe en probeerde tussen de lamellen door te kijken, om opnieuw van schrik naar achter te springen toen de deur open ging. Bram. Groot en dominant vulde hij bijna de hele deuropening,  hij zag er verhit uit.

“Elise, kom erin!” Terwijl ze achter hem aan liep naar de huiskamer zag ze hem zijn mouwen weer omlaag stropen. “Jij kwam voor dat boek toch?” “Ja, ik…” ze verstomde toen ze plotseling in de hoek van de woonkamer haar vriendin zag staan. Of, staan, ze zat met haar knieën op een stoel en haar neus tegen de muur, handen achter het hoofd, vingers verstrengeld. De zoom van haar rokje was in de bovenrand gestopt, haar slipje hing net onder haar billen omlaag… “Ja, ehm.. het boek ja.” Ze bleef naar Juul staren, kon er niks aan doen. Moest ze hier iets van zeggen? Maar wat dan? “Hoi Juul...” “Laat Juliette maar even,” onderbrak Bram haar. “Wil je koffie?”
Zonder op haar antwoord te wachten liep hij naar de keuken, haar alleen achter latend met haar vriendin.

“Juultje?” probeerde Elise weer, zachtjes. Ze deed een stap in haar richting. Geen beweging. Geen antwoord. Als een standbeeld bleef Juul naar de muur kijken, alleen haar armen trilden lichtjes. “Ga maar zitten,” zei Bram achter haar. Het was geen vraag. Ze deed wat hij zei.

Terwijl ze koffie dronken kon Elise Juul blijven zien aan de andere kant van de kamer. De rode billen zagen er pijnlijk uit, met hier en daar een blauwe plek. Zou hij dat alleen met zijn hand hebben gedaan? Dan moest hij wel erg hard slaan… “Ik vroeg je iets.” Geschrokken keek ze op, in de donkere ogen van Bram, en probeerde zich niet verder te laten afleiden terwijl ze het over haar onderzoek hadden. Helaas had Bram er veel verstand omdat het ook zijn vakgebied was en stelde hij moeilijke vragen waar ze stamelend en gissend antwoord op gaf. Terwijl hij haar hypothese met enkele simpele argumenten volledig onderuit haalde werd haar blik weer naar de billen van Juul getrokken. Alsof ze haar ogen voelde verschoof haar vriendin, waardoor de stoel hoorbaar kraakte. Bram hield onmiddellijk op met praten, kwam overeind en liep met grote passen naar Juul toe. Met net zulke rode wangen als de billen van Juul keek Elise toe, zou hij… Maar helaas, zacht fluisterend vroeg hij haar iets. Elise hoorde Juultje antwoord geven met een betraand stemmetje, en haar hart brak voor haar vriendin.

Net toen ze iets wilde zeggen richtte Bram zijn aandacht weer op haar. “Volgens mij kun je nu beter gaan Elise. Het klinkt alsof je nog een hoop werk te doen hebt.” Snel zette ze haar halfvolle koffiekopje op tafel, naast een houten kleerborstel. Ze was al bijna de gang door, met gloeiende wangen, toen Bram haar terugriep. “Elise!”
Ze bevroor, en voelde hoe haar maag zich samentrok. Langzaam draaide ze zich om, naar Bram, die het boek naar haar uitstak. Opgelucht wilde ze het aanpakken, maar hij bleef het vasthouden terwijl hij haar strak aankeek. “Elise… als je hulp nodig hebt, met je scriptie… dan hoef je het maar te vragen, oké?” Aarzelend knikte ze van ja. “De volgende keer dat je langskomt neem je maar een uitdraai mee, dan kunnen we dat bespreken. Ik verwacht beter onderbouwde onderzoeksvragen dan waar je net mee kwam!”

Hij liet het boek los, en met trillende handen probeerde Elise zo snel mogelijk de deur open te krijgen. Toen ze deze eindelijk achter zich dicht trok voelde ze de spanning van zich af glijden. Wegwezen! Maar toch bleef ze nog even staan, en waar ze op wachtte gebeurde ook… de kletsen klonken opnieuw door het open raam.

Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimeza maa 04, 2017 10:11 am

Leuk geschreven Merel!
Spannend verhaal ook! Ben ik blij dat ik niet in Juul haar plaats ben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimeza maa 04, 2017 9:40 pm

Ha ha, dank je wel minime! Het lijkt mij ergens ook wel spannend om Juultje te zijn, alleen zal dan wel een lastig gesprek met Elize volgen later...
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimeza maa 04, 2017 11:01 pm

Leuk geschreven, veel dank! :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ben Hands-on
Beginner
Beginner
Ben Hands-on


Aantal berichten : 26

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimezo maa 05, 2017 9:49 pm

Hé Merel,

goed verhaal zeg! Ook een heel spannend en origineel scenario!

Ben heel benieuwd naar het vervolg ;-)

keep writing/posting!
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimezo maa 05, 2017 9:50 pm

Dank jullie wel! Ik zal zeker nog eens een verhaal schrijven, vond het erg leuk om te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimedi maa 07, 2017 8:13 pm

Leuk verhaal, maar arme Juultje, ik zou me niet gemakkelijk voelen als mijn vriendin binnen zou komen en me daar zo zag zitten op mijn knieen. Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimewo maa 08, 2017 2:39 pm

Je zult binnen komend je vriendin op blote billen met de neus tegen de muur aan zien zitten, dat is een schok. Ik ben benieuwd of Elise dat over de knie gaan langzamerhand iets minder vreemd vindt, en of ze met een goede scriptieopzet aan komt bij meester Bram.
Leuk verhaal dus en ik hoop op een vervolg.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimewo maa 08, 2017 2:55 pm

Leuk verhaal! Ik ben ook wel benieuwd naar het vervolg...
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimedo maa 09, 2017 11:03 am

Leuk verhaal Merel!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimezo maa 12, 2017 4:17 am

dank jullie wel! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimezo maa 12, 2017 7:54 am

Leuk geschreven! Leuk scenario
Ben ook wel eens vergeten het raam dicht te doen *oops* Embarassed Heb nooit vragen gehad iig Cool
Benieuwd naar vervolgverhaaltjes! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimewo apr 12, 2017 9:33 pm

Deel 2 please?!!! Is leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimedo apr 13, 2017 8:09 pm

Leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
TuttiFrutti
Obsessieve Poster
Obsessieve Poster
TuttiFrutti


Aantal berichten : 1407

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimewo apr 19, 2017 5:52 pm

Mooi Merel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitimedo apr 20, 2017 8:27 pm

Goed geschreven merel! ^^ mag je best vaker doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het raam stond open Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het raam stond open   Het raam stond open I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het raam stond open
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Literatuur :: Verhalen-
Ga naar: