Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Jules

Ga naar beneden 
+7
aphrodite<3
minime
gralin
Merel
puk
Saartje
J/jules
11 plaatsers
AuteurBericht
J/jules
Watje
Watje



Aantal berichten : 1

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Jules   Jules I_icon_minitimezo maa 12, 2017 11:32 am

Liefste klaproosjes,

Ik ben Jules, 35 jaar uit Leuven (België). Al sedert mijn pubertijd heb ik een fascinatie voor billenkoek, zowel geven als krijgen.

Ik heb sedertdien twee langdurige relaties achter de rug waarin mijn respectievelijke vriendinnetjes mij regelmatig een goed pak slaag gaven (de ene al enthousiater dan de andere Laughing), maar ze deden dit enkel om mij te plezieren, zelf vonden ze er geen opwinding in. Bovendien gingen ze er niet mee akkoord de rollen om te keren. De paar keren dat ik tijdens een kortstondige relatie de gelegeneheid te baat nam om het vriendinnetje een paar goeie kletsen op de billen te geven genoot ik daar ook echt van.

Sedert een paar maanden ben ik weer vrijgezel en ik merk dat waar billenkoek tot nu toe een mooi pluspunt was in een relatie, dat ik nu niet meer in een relatie zou willen stappen zonder.

Ik zie wel twee grote verschillen tussen mezelf en de verhalen die ik hier lees:
- Ik geniet van beide rollen (iets meer van het krijgen), maar idealiter heb ik beide in mijn leven.
- Spanking is voor mij puur sexuele opwinding, een vorm van voorspel. Voor mij staan de rollen die we in de slaapkamer aannemen volledig los van het dagelijkse leven. Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld en een bazige vriendin is het laatste wat ik wil, in de relatie ben ik de dominante figuur. Maar in de slaapkamer keer ik die rollen graag eens kom.

Ik weet niet wat jullie hiervan denken en of ik hier wel op de juiste plaats ben. Zijn er nog forumleden met gelijkaardige gevoelens ? Ervaren jullie sexuele opwinding tijdens het spanken / gespankt worden ?
Ben ik misschien een Dom zonder het te beseffen of een sub zonder het te beseffen ? Of misschien ben ik gewoon een rare kwibus Laughing ...

Benieuwd naar jullie mening !

Jules
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimema maa 13, 2017 10:51 am

Hoi Jules,

welkom op dit forum ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimema maa 13, 2017 1:09 pm

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimema maa 13, 2017 6:44 pm

Welom Jules! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimema maa 13, 2017 9:49 pm

Welkom Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimedi maa 14, 2017 5:48 am

Nog eens een Belg! Welkom in rare kwibussenland Jules! (Want dat zijn we hier toch allemaal Razz )

Beide rollen willen aannemen is niet zo raar hoor, ben je al ooit de term "switch" tegengekomen? Niet dat het etiket er veel toe doet, uiteraard, maar dat is iemand die zowel de onderdanige als de dominante rol kan/wil opnemen. Zo zijn er wel meer, je bent zeker niet alleen!

En enkel in de slaapkamer, niets mis mee toch?

Zo'n rare kwibus ben je dan helemaal niet hoor! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimedi maa 14, 2017 10:49 am

Welkom Jules Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimevr maa 17, 2017 12:50 pm

Welkom hier! Beide rollen passen mij ook heel goed dus don't worry Laughing . De meeste mensen op dit forum zijn M/f gefocust, maar ze accepteren me gelukkig wel (meestal) ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimevr maa 17, 2017 2:53 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Frank67
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 52

Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimedi maa 21, 2017 5:23 pm

Welkom Jules!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yaryar
Watje
Watje
Yaryar


Aantal berichten : 7

Jules Empty
BerichtOnderwerp: herkenbaar   Jules I_icon_minitimema aug 13, 2018 5:25 pm

Hoi Jules,

Jouw verhaal is volledig herkenbaar voor mij. Zelf ben ik inmiddels 41 jaar oud. Ik heb altijd seksuele opwinding gevoeld bij spanking, zelfs toen ik als heel jong kind (kleuter) dat nog helemaal niet thuis kon brengen als zodanig. Maar achteraf was het gevoel wat ik destijds er al bij kreeg in m'n buik absoluut seksueel. Als jong kind raakte ik alleen opgewonden van het geven (in mijn fantasie dan, ik kon dat nooit echt doen), maar vanaf ongeveer m'n 10e ben ik de rollen in gedachten ook om gaan keren en werd ik ook opgewonden van het idee zelf eens flink over de knie te worden gelegd. Mijn vriendin weet hier van. Van zichzelf heeft zij er niks mee, maar in de slaapkamer vindt zij het nu toch ook wel heel spannend om mij een flink pak op m'n blote billen te geven. Alleen houdt zij er echt niet van om het te ontvangen, dus dat stukje kan ik helaas (nog) niet toepassen.

Ik ben zelf nog maar net actief op dit forum en ben wat verhaaltjes aan het lezen. Vandaar dat ik nu pas reageer op jouw verhaal.

Groeten,
Atrayu (Yaryar op dit forum)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitimeza sep 22, 2018 1:38 pm

Hoi Jules.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jules Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules   Jules I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jules
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: