Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Opnieuw voorstellen

Ga naar beneden 
+5
lovinglydisciplined
minime
*kim*
gralin
Vorrion
9 plaatsers
AuteurBericht
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimevr maa 24, 2017 10:04 pm

Hallo allemaal,

Hier ben ik Vorrion, op de chat ook wel ATanguay (wat niet handig is maar dat komt vast goed), een 31-jarige Brabander, woonachtig in de provincie Utrecht en dominant. Enkele jaren geleden heb ik me hier al voorgesteld maar ik heb niet vaak wat gepost en sindsdien zijn er veel dingen veranderd. Omdat ik nu wat meer van me wil laten horen, leek het me handig me opnieuw voor te stellen.

Bij mijn vorige voorstelronde had ik een vanilla vriendin waarmee ik samen wat ben gaan experimenteren. Dat bleek het niet te zijn voor haar. Daarna heb ik ervaring met spanking opgedaan met een gelijkgestemde (of juist tegenovergestemde) meid die nog steeds met enige regelmaar over de knie gaat. inmiddels ben ik single en wil ik graag meer doen met mijn liefde voor het geven van billenkoek. Op dit forum hoop ik meer mensen te leren kennen om het onderwerp te bespreken.

Willen jullie meer weten, laat dan wat achter in het topic of stuur me een berichtje!
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimeza maa 25, 2017 1:17 am

Welkom!

Brabo's zijn gezellug!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimeza maa 25, 2017 4:08 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimema maa 27, 2017 8:24 am

Welkom Vorrion!

Moet je je wel gedragen op chat hoor, daar heb ik namelijk een en ander over gehoord... Andere D's niet proberen op te stoken, want opstoken is hier strafbaar Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimema maa 27, 2017 8:54 pm

Ik heb alleen wat paaseitjes uitgedeeld en wat logica toegepast, valt wel mee toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
lovinglydisciplined
Meeloper
Meeloper
lovinglydisciplined


Aantal berichten : 51

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimewo apr 12, 2017 8:40 pm

Laat, maar toch gemeend: welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimedo apr 13, 2017 1:31 pm

Nooooo nog meer brabo's! Razz Wink
Welkom Vorrion!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimedo apr 13, 2017 3:53 pm

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimema apr 17, 2017 10:19 pm

mint schreef:
Nooooo nog meer brabo's! Razz Wink
Welkom Vorrion!!!

Hoe meer hoe beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimedi apr 18, 2017 9:50 pm

Welkom Vorrion Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Merel
Beginner
Beginner
Merel


Aantal berichten : 32

Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitimezo apr 23, 2017 9:28 pm

Welkom Vorrion, gezellig dat je ook op de chat mee schrijft! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opnieuw voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opnieuw voorstellen   Opnieuw voorstellen I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opnieuw voorstellen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen
» Ruud
» Voorstellen
» celine
» Even voorstellen.. :)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: