Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Voorstellen en advertentie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Billenkoekman020
Watje
Watje



Aantal berichten : 3

Voorstellen en advertentie Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen en advertentie   Voorstellen en advertentie I_icon_minitimema jun 12, 2017 3:27 pm

Hallo allemaal,

Hierbij wil ik me even voorstellen en van de gelegenheid gebruik maken door tevens een advertentie te plaatsen.
Ook ik ben al mijn hele leven gefascineerd door billenkoek maar ik heb dat altijd een beetje weggedrukt. Als ik mijn vanilla vriendinnetjes op hun billen sloeg vonden ze daar helaas maar weinig aan.
Enige tijd geleden heb ik besloten om écht actief te worden met billenkoek geven. Ik kon en wilde het niet meer tegenhouden.
Inmiddels heb ik een aantal dames tot grote wederzijdse tevredenheid over mijn knie gelegd. Natuurlijk vind ik het leuk om hier te chatten maar ik ben vooral op zoek naar dames die mijn handen op hun billen willen voelen.

Hiebij een korte beschrijving van mezelf:
Ik ben 40 jaar, single, slank, hoog opgeleid, woon in Amsterdam, niet lelijk, bruin haar, bruine ogen en 1.75 meter.

Dames die interesse hebben kunnen mij mailen naar primasnuiter@hotmail.nl

Hartelijke groet,

Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen en advertentie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voorstellen en advertentie
» Aangenaam en advertentie
» mij even voorstellen
» voorstellen
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: