Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Even voorstellen: Sirius-Black

Ga naar beneden 
+8
Sirius-Black
sandertje
gralin
Ruben
isis
minime
puk
Vorrion
12 plaatsers
AuteurBericht
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimedi jun 27, 2017 7:05 pm

Hallo allemaal, ik ben Sirius-Black.

Naja, niet echt natuurlijk. Ik heet eigenlijk Bram en dat mag je best weten. Sirius-Black is een oude MSN-messenger nickname en een goeie alias om op plekken als Fetlife en Klaproos te gebruiken. Om verwarring te voorkomen gebruik ik overal dezelfde bijnaam.

Na jaren twijfelen heb ik namelijk besloten om EINDELIJK actief te worden op Klaproos. Ik heb namelijk al zolang als ik me kan herinneren iets met spanking. Het geven van een flink pak slaag prikkelt me enorm. Al van jongs af aan. Sinds 3 jaar ben ik er echt actief mee bezig en ik merk dat ik me in die tijd enorm heb ontwikkeld. Het voelt alsof eindelijk alles op zijn plek is gevallen.

Ik ben tot nu toe vooral actief geweest op Fetlife. Dat is een prima plek, maar ik merk tegelijkertijd ook dat het ook daar toch nog wat moeilijk is om gelijkgestemden te vinden. Iemand die ook op Klaproos zit, raadde me daarom deze week aan om gewoon hier naartoe te komen. Dus bij deze. Very Happy

(Ik had trouwens ooit al wel een Klaproos-profiel, maar daar deed ik bijna niets mee. Die inloggegevens ben ik kwijt, dus ik begin nu gewoon maar overnieuw.)

Eh, verder weet ik even niet zo goed wat ik moet typen. Zijn er vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Vorrion
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 33

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimedi jun 27, 2017 7:45 pm

Welkom hier Bram!
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimedi jun 27, 2017 11:06 pm

welkom hier!
Harry Potter fan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jun 28, 2017 12:17 am

Dankjewel!
Vroeger alle boeken gelezen, maar verder valt het wel mee, hoor. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
minime
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 241

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jun 28, 2017 9:23 am

Welkom! Kom zeker ook even langs op de chat, onder de rubriek helpdesk staat beschreven hoe je daar komt ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
isis
Overijverige Poster
Overijverige Poster
isis


Aantal berichten : 854

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jun 28, 2017 5:31 pm

Welkom hier! Ik ben weleens langs je FL profiel gekomen en vroeg me al af waarom je hier geen lid was ;-). Misschien tot binnenkort op de chat!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jun 28, 2017 7:11 pm

De chat heb ik inmiddels gevonden! Aankomende dagen ben ik een beetje druk, maar ik ga kijken waar ik een gaatje kan vinden tussendoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jun 28, 2017 10:18 pm

Welkom Bram Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimeza jul 01, 2017 12:18 am

Welkom hier en have fun Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimeza jul 01, 2017 12:40 pm

Thanks! Dat gaat wel lukken. ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
sandertje
Watje
Watje



Aantal berichten : 10

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimeza jul 01, 2017 1:10 pm

Welkom Bram! Mag ik vragen hoe oud je bent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sirius-Black
Watje
Watje
Sirius-Black


Aantal berichten : 7

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimeza jul 01, 2017 1:36 pm

Ja hoor! Ik ben afgelopen maand 34 jaar geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimema jul 03, 2017 4:31 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimewo jul 05, 2017 8:59 pm

Welkom op het forum Bram Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
aphrodite<3
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
aphrodite<3


Aantal berichten : 101

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimedo jul 27, 2017 11:22 pm

Welkom hier.  Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Delftse Studente
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
Delftse Studente


Aantal berichten : 101

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimedo nov 30, 2017 9:39 pm

Welkom Bram! cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitimevr dec 01, 2017 8:15 pm

Welkom terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even voorstellen: Sirius-Black Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen: Sirius-Black   Even voorstellen: Sirius-Black I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even voorstellen: Sirius-Black
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mij even voorstellen
» Hay, even voorstellen
» Even voorstellen..
» even voorstellen
» Even voorstellen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: