Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Voorstellen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jul 21, 2017 12:37 pm

Ik ben Dick, zelfstandig ondernemer, 54 jaar en vooral werkzaam als interim manager en docent ICT. Daarnaast doe ik regelmatig opdrachten als fotograaf.

Ik hou er van om uit eten te gaan, biosje te pakken of naar een concert van een leuke band. Verder ben ik graag buiten, vooral wandelen en in de zomer kamperen, kanoën, de bergen in. Ik word blij van spontane mensen met een passie, levenslust en enthousiasme waar ik ook wat van kan leren.

Ik ben nu een jaartje of 10 actief bezig met BDSM als DaddyDom. Ik wil het beste uit een submissive halen en haar helpen haar dromen te verwezenlijken. Dit doe ik door middel van regels, controle en discipline en spanking is daar een essentieel onderdeel van.  Sessies zijn wat mij betreft een bevestiging van de relatie die je samen hebt.

Als dominant hoor je naar mijn idee voor je submissive te zorgen en soms is een pak slaag effectief, soms werkt een arm om haar schouder beter, maar er is wel altijd een hiërarchisch verschil, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en respect.

Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw tussen de 25 en 35, maar dat is een indicatie, de klik is vele malen belangrijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Voorstellen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen   Voorstellen I_icon_minitimevr jul 21, 2017 1:07 pm

Dick in tha house, welcome back
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Voorstellen Empty