Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Nooit gedaan

Ga naar beneden 
+2
*kim*
Björn
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimeza aug 12, 2017 12:29 am

Ik zag een filmpje over spanking en ik werd er zo opgewonden van dat ik me af vroeg of ik dat ook echt fijn vindt. Complete verwarring ik vind het wel lekkerb om een tik op de billen te krijgen, maar vindt ik dat ook echt lekker in real life. Hoe kom ik daar achter als je alleen bent en het niet echt in je vriendenkring kan vragen en wie kan je dan vertrouwen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Björn
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster



Aantal berichten : 433

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimeza aug 12, 2017 12:34 am

Allereerst welkom.

Ten tweede: Zonder iets van je situatie te weten (m/v? leeftijd?); ik denk dat er grofweg twee opties zijn die je voorbij ziet komen. De eerste is via sekspartners, waar je t als voorspel doet. Overigens ken ik genoeg succesverhalen van meiden die hun vent zo gek hebben gekregen om best hard te slaan. Andere manier is om (op bv klaproos) een gelijkgestemden te leren kennen. Succes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimeza aug 12, 2017 1:00 am

Ja sorry, ben een vrouw van 50, maar voel me jonger
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimedo aug 17, 2017 2:50 pm

Welkom

Kijk er zijn meerdere vormen van spanking.

Maar ik moet zeggen dat ik de klappen tijdens de spanking niet fijn vindt want het doet echt pijn.
Maar het gevoel ervoor, de spanning wat gaat er gebeuren is wel leuk en het gevoel erna vind ik ook fijn.
Lekker nagloeien en het maakt bij mij mijn hoofd leeg, even geen stress vind ik ook prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimedo aug 17, 2017 2:52 pm

O ja en leeftijd maakt niet uit.
Of je nou jong bent of van middelbare leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimedo aug 17, 2017 10:43 pm

Welkom hier, ik zou zeggen kijk rustig rond ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimeza aug 19, 2017 1:14 pm

Welkom hier! Er is maar 1 manier om er achter te komen....en leeftijd moet idd geen probleem zijn, lopen zat mannen rond in t wereldje van middelbare leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimezo sep 03, 2017 10:10 am

Hallo Gast,
Leuk dat je opgewonden wordt van een film over spanking. Dit hoort bij de wondermooie mogelijkheden van onze gevarieerde natuur.
De vraag of je een [forse? ] spanking in het echt lekker vindt, is moeilijk vooraf te beantwoorden. Het hangt ervan af, wie het uitvoert, in welke stemming je bent, hoe jullie relatie / overeenstemmin gis, etc.
Ik weet niet, of voor jou het doel van spanking vooral sexuele opwinding is, of een andere functie heeft: plezier; of discipline / correctie; of ontspanning /  kwijtraken van stress; etc.
Sommigen ervaren vooral vooraf en achteraf plezier; anderen ervaren tijdens de spanking zelf zowel de pijn als lust of ontspanning; deze gelijktijdigheid schijnt te maken hebben met stoffen die het lichaam zelf aanmaakt tijdens de spanking.
Je vraagt, wie je kunt vertrouwen. Als aanvulling op de andere tips heb ik net een artikel aangemaakt hier:
http://klaproos.heavenforum.org/t1397-veiligheidstips-voor-beginners

Behoefte aan spanking hebben en dit uitproberen is niet aan leeftijd gebonden. Mint heeft gelijk: er lopen hier ook mannen van middelbare leeftijd rond, of zelfs [iets] ouder
Succes ermee en groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimezo sep 03, 2017 10:12 am

Overigens denk ik, dat je via dit forum alleen persoonlijke berichten kunt versturen en ontvangen, als je je registreert.
Terug naar boven Ga naar beneden
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitimezo sep 03, 2017 2:39 pm

welkom hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nooit gedaan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nooit gedaan   Nooit gedaan I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nooit gedaan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Website real-life spankings
» beter laat dan nooit
» beter laat dan nooit
» beter laat dan nooit ... hallo (51)
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: