Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)

Ga naar beneden 
+3
gralin
Strafhand
Kythana
7 plaatsers
AuteurBericht
Kythana
Beginner
Beginner
Kythana


Aantal berichten : 31

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimedi sep 05, 2017 12:43 am

Hallo iedereen,

Sommigen onder jullie zullen zich mijn nickname misschien wel nog herinneren, of de nickname op een andere site tegengekomen zijn. Dat kan perfect.
Daarnet, toen ik dacht om nog eens te komen piepen, ontdekte ik dat ik hier met enkele dagen verschil, 3 jaar niet heb ingelogd. Voor alle duidelijkheid, dat ligt niet aan de site of het forum of mensen die hier vertoeven.

Dus, even voorstellen:
Ik ben kythana, ik ben intussen 31 (oh, crap!  Shocked ) jaar oud en ik ben een sub (een groot deel spankee, en een kleiner deel brat) uit België (sorry daarvoor  Wink ). Mijn fascinatie voor spanking is bijzonder groot. Vooral de fascinatie voor F/f, de fantasie er rond, het volledige verhaal/plaatje, de positie, de reden, wat je al dan niet nog aanhebt van kledij, de kleur achteraf, de spanking-instrumenten,... Echt, alles! Het feit dat ik meestal bezig ben met F/f scènes is omdat ikzelf lesbisch ben. Ik kan ontvangen van een man, en dat kan ook heel erg leuk zijn, maar ik wil graag wat intiemer kunnen zijn met mijn spanker en dat zit er niet in met een man. Spanking kan perfect los staan van seks, toch is er zo af en toe een verlangen naar het iets erotischer spel.

Ik ga hier misschien nog even rond snuisteren, op zoek naar antwoorden op enkele vragen... Misschien moet ik ze hier ook gewoon even dumpen. Dat kan geen kwaad, denk ik.
- Wat is jullie mening over afbeeldingen waarop een spanking te zien is bij een kind -niet seksueel gerelateerd- ? En is er een wetgeving rond afbeeldingen van kinderen die een spanking krijgen?  
- Heeft er hier iemand ervaring met de "Wheelbarrow-position" bij spanking? Het boeit me en ik weet er eigenlijk nog bitter weinig over. Enkel dat ik het sowieso wel eens wil geprobeerd hebben.
- Hoe denken jullie dat een liefde voor spanking ontstaat? Of is het gewoon aangeboren, iets genetisch?

Oké, dit waren enkele hersenspinsels. Misschien moet ik mijn vragen hier ergens ook eens posten op het forum, maar ik wou ze jullie momenteel toch niet onthouden.

Wel, ik doe mijn best om hier terug regelmatig langs te komen en we zien wel hoe het loopt.
Alvast een goede nacht allemaal!

Groetjes,
kythana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strafhand
Overijverige Poster
Overijverige Poster



Aantal berichten : 562

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimedi sep 05, 2017 11:07 am

Dag Kythana,
Ik herinner me zeker je bijnaam, evenals je eerste bericht en de vele bemoedigende antwoorden daarop. Voor lange afwezigheid kun je zeker gespankt worden; voor permanente aanwezigheid ook.
Mijn facinatie voor spanking is eveneens groot; mogelijk ken je deze website: http://spankingart.org/wiki/Spanking

Je vragen:
Ik kijk geen afbeeldingen van een kind dat billenkoek krijgt.
Ik heb geen ervaring met wheelbarrow-positie; je brengt me wel op een idee. Nu-west heeft er een film over: ‘Out behind the shed’ met o.a. Debra.
Het ontstaan van de voorliefde voor spanking is mij onbekend; ik ken geen publicatie die hierin helderheid brengt. Ik denk meer in de richting van toeval of omstandigheden dan van genetica.

Je opmerkingen zouden op dit forum zeer welkom zijn.
Groet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimedi sep 05, 2017 3:25 pm

Welkom Kythana, 'snuister' jij nog maar eens even rond, op een queeste naar antwoorden...
Terug naar boven Ga naar beneden
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimewo sep 06, 2017 12:21 am

Welkom!

Leuk dat je weer eens komt spieken, je naam komt mij zeker wel bekend voor, maar of dat van hier of van fet is, geen idee.
Je fascinatie voor F/f kan ik wel begrijpen, ooit riep ik dat ik nooit een vrouw slaan, maar eenmaal hiervan geproefd wil ik niet anders meer. Vrouwenbillen zijn over het algemeen toch wel wel een stuk mooier dan mannenbillen.

Wat het bewegen en reactie geven betreft, dat is een heel persoonlijk dingetje. De een beweegt heel veel, de ander (bijna) niet. Kwestie om hierin een match met een D te vinden die dat wel prima vindt. Laat je nooit 'dwingen' anders voor te doen dan je eigenlijk bent Wink

Antwoorden op je vragen heb ik niet. Wheelbarrow ken ik alleen van plaatjes, interessante houding, wel heel erg intiem.
Ik denk dat iemand geboren wordt met het spanking-gen. Er zijn zoveel spanko's die de gevoelens hebben sinds kleins af aan.

Veel plezier met je zoektocht!

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruben
Overijverige Poster
Overijverige Poster
Ruben


Aantal berichten : 656

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimewo sep 06, 2017 11:08 am

Welkom terug Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimewo sep 06, 2017 7:42 pm

Welkom terug! Hoop je ook op de chat te zien en als je mvr. Gralin genoeg ettert heb je vast en zeker snel een F/f spanking Wink

Wheelbarrow lijkt me uitsluitend iets voor luie D's :p

Ik denk ook zeker dat liefde voor spanking iets genetisch is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
gralin
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
gralin


Aantal berichten : 150

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimedo sep 07, 2017 9:00 am

mint schreef:
Welkom terug! Hoop je ook op de chat te zien en als je mvr. Gralin genoeg ettert heb je vast en zeker snel een F/f spanking Wink

Zal jou snel weer eens een F/f spanking geven, dame... andere aanzetten tot etteren... *foei*
Terug naar boven Ga naar beneden
mint
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
mint


Aantal berichten : 117

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimevr sep 08, 2017 9:35 am

Zie... zo snel gaat t.... :p Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://roseacademy.nl/
puk
Gewaardeerd Poster
Gewaardeerd Poster
puk


Aantal berichten : 199

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimevr sep 08, 2017 10:15 am

Welkom terug!
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitimevr sep 08, 2017 7:48 pm

Welkom terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)    Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug van LANG weggeweest... (Can I get a spanking for that?)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Terug van weggeweest!
» Nooit voorgesteld alleen maar advertentie geplaatst
» Boek over spanking: the spanking collection van Abel en Haron
» Na lange tijd weer terug hier
» lang geleden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: