Klaproos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klaproos

Forum voor liefhebbers van M/f spanking en alles wat daarmee wel en niet te maken heeft
 
Index  Portal  Laatste afbeeldingen  Registreren  Inloggen  

 

 Kom over de knie!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
komoverdeknie
Watje
Watje



Aantal berichten : 19

Kom over de knie! Empty
BerichtOnderwerp: Kom over de knie!   Kom over de knie! I_icon_minitimeza sep 30, 2017 9:40 pm


Billenkoek nodig?
Hoi iedereen,

Mijn naam is Casper. Ik ben 25 jaar oud en een bijna afgestudeerde student.
Ik heb voor zover ik weet al een fascinatie voor spanking en heb me er sinds mijn 18 de ook steeds meer in verdiept.
Sinds deze tijd heb ik ook ervaring opgedaan in het geven ervan aan verschillende meisjes en vrouwen.
Heb jij moeite met je studie en moeite met discipline en gaat studeren niet zoals je graag wil neem dan contact met mij op voor ondersteuning.
Ook als je geen studente bent maar wel een pak op je billen wil mag je contact met mij opnemen.

Ik geef namelijk billenkoek aan meisjes/vrouwen tot 30 jaar. Dit kan in zowel een begeleidende rol als een vriendschappelijke rol en voor allerlei redenen of als het gewoon wilt ontvangen.

Ik ben in principe niet op zoek naar een seksuele relatie maar puur een billenkoekgerelateerde band of billenkoekgerelateerde afspraken.
Natuurlijk is het belangrijk om elkaar eerst via de mail wat beter te leren kennen.
Dus ben jij op zoek naar iemand die jou over de knie kan nemen voor een goed pak billenkoek en zoek je een vertrouwd iemand neem dam contact met mij op.

Mail dan naar: komoverdeknie@outlook.com
Groetjes Casper
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Kom over de knie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom over de knie!   Kom over de knie! I_icon_minitimevr okt 06, 2017 9:38 am

Nou, Casper, welkom dan maar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Saartje
Beginner
Beginner
Saartje


Aantal berichten : 26

Kom over de knie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom over de knie!   Kom over de knie! I_icon_minitimevr okt 06, 2017 8:36 pm

welkom ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
*kim*
Meeloper
Meeloper



Aantal berichten : 81

Kom over de knie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom over de knie!   Kom over de knie! I_icon_minitimewo okt 11, 2017 4:49 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kom over de knie! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom over de knie!   Kom over de knie! I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kom over de knie!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom over de knie!
» Kom jij over de knie?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Klaproos :: Welkom :: Aangenaam-
Ga naar: